25.05.12, 23:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: agilityuuhet  (Luettu 1120 kertaa)
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #15 : 26.07.06, 19:26 »

Onpa hyvä etten mä ole ainoa!!  ;D Joskus tuntuu, ettei nuo "aikuiset" ymmärrä, miten kolmikymppinen akka voi olla näin pölijä!!  :hymy ;D
tallennettu
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 25.08.06, 13:51 »

Viime viikolla ihmettelin kovasti kun kotitarhassa oli vain kaksi vaaleaa pässipoikaa. Kohta kuuluin samaisesta uuhien käyttämästä putkesta humputusta ja musta pässi tuli sieltä ulos. Tuon pässin täytyy jo ryömiä putkeen, koska putken halkaisia on 60 cm ja pässi näyttää olevan jo korkeampi. Kummallisia agilitylampaita minulla.

t mj
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 25.08.06, 14:30 »

tohon tiukkapiposuuteen ja ikään.....ette arvaa mitä mää eilen hain....kaks pikkupässiä ja varasin matkalla pari hanhee...ihan niikus ei meidän mäellä olis tarpeeks uroksia...siis pässien määrän on nyt tuplasti uuhien määrä.. kyllä on taattua, että tytöt tiinehtyy...joten onkohan mulla alkamassa 50-kympin kriisit, kun noin kamalasti oon meähien perään...
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #18 : 25.08.06, 14:37 »

maunu_muori: millaisia pässejä sulle tuli? Onnea uusista miähistä  ;D
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 25.08.06, 14:54 »

Ihan vaan sellaisia sarvettomia..valkosia lemmikkipässejä, jotka lupasin ottaa..Katotaan mitä niistä kehkeytyy..tuli niikus vähän tilanpuutteen vuoksi ja "kurinpalautukseen"..Ja tietysti, kun tultiin vihdoin kotiin, niin taas oli Leevi päästänyt kaikki pikkupässit karkuun ... ite meni naisiin ja pojat taas ruokaileen.. oli syöty kananpojan kasvatusrehut piha-astioista, kaurat kanatarhasta, ja tais siinä mennä parit pitsanjämätkin pihalta( kanoilla eväksenä). Koko kööri oli tunkenut ittensä kanalan alle ja yhellä hurjalla jalka nuljahtanut niin, ettei varannut sille..ei ollut musta onneks luita poikki. Siinä sitä oli ÄKILITYÄ mulle ja äijälle, että selviteltiin tää sotku..(montakohan kuttua on tiineenä >surullinen)
tallennettu
sara
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : 25.08.06, 17:00 »

^ teillähän varsinaiset bileet on ollu  ;D

( paikallisella murteella puhutaan "kilipailuista" - nuo on varmaan olleet sellaset )
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #21 : 25.08.06, 23:34 »

Maunu Muorin kilipailut...  ;D Ja se on muuten VIIDENKYMPIN VILLITYS, mikä sut ajaa haalimaan miehiä ympärilles...  silmänisku Se on varmaan suht normaalia, tiedän monta naista semmosta, mutta sulla onneksi on karvasia ne miehet!!  ;D

mmj: Eikös se oo ihan kiva, että lampaat hoitaa kuntoaan ja keksivät hyviä virikkeitä itselleen?  muikea hymy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: