25.05.12, 22:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi en pysy sisäänkirjautuneena?  (Luettu 776 kertaa)
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 06.07.06, 11:33 »

Niin, siis vaikka valitsen tuon "ikuisesti" sisäänkirjautumisen yhteydessä, niin aina parin päivän välein olen taas vieras. Kuitenkin käyn täällä lähes joka päivä kurkkaamassa, ja aina samalta koneelta. Ei tuo nyt niin iso vaiva ole kirjautua uudelleen, mutta kun kerran se mahdollisuus on että pysyisi aina kirjautuneena niin miksei se sitten toimi. ???
tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #1 : 06.07.06, 15:28 »

Onko tuo toiminut aiemmin normaalisti sinulle? Jos on, missä vaiheessa muistat sen lakanneen toimimasta?
tallennettu
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 06.07.06, 17:07 »

Ei ole koskaan toiminut kunnolla, siis voi olla että menee muutaman päivän ihan ok ja olen sisäänkirjautunut kun avaan lampolan, mutta sitten yhtäkkiä olenkin taas vieras. Mielestäni en tee mitään erilailla.
tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #3 : 06.07.06, 19:23 »

Yksi syy voisi olla se, että joku on poistanut Lampolan evästeen selaimestasi aina tasaisin väliajoin. Eritoten jos kyseessä on jaettu kone ja joku muista käyttäjistä mennyt tekemään niin. hymy Toinen vaihtoehto on, että Lampolan eväste on estetty selaimessa tallentumasta. Muita syitä en nyt heti keksi.
tallennettu
HeliP
Oinas
Poissa Poissa

Nuukki tässä

« Vastaus #4 : 07.07.06, 11:43 »

Minulla ollut sama "vika", mutta koska selain muistaa salasanat ja kirjautuminen on yhden klikkauksen takana, ei siis ole ongelma enkä ole jaksanut asiaan puuttua.  ;D
tallennettu
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 08.07.06, 13:04 »

Tätä konetta käyttää kaksi, joista kumpikaan ei tiedä mitä nuo evästeet on...  :hymy Voiko ne poistaa vahingossa?
No, tämä asia ei nyt ole niin iso että sitä pitäisi sen kummemmin alkaa tutkimaan, ajattelin vaan kysäistä.
tallennettu
Sarvipää
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 23.07.06, 15:52 »

Sulla voi olla koneen asetuksissa sellainen, että evästeet poistuvat automaattisesti säännöllisin väliajoin. Mulla asia taitaa olla niin, mutta koska selain muistaa tunnukset, niin en viitsi tehdä asialle mitään. Koneen välimuisti pysyy vissiin tyhjempänä niin, pitäisi toimia vähän nopeammin?
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: