25.05.12, 22:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Susi liikkeellä  (Luettu 283 kertaa)
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 15.06.06, 18:37 »

Tämä nyt oikeestaan koskee mmj:tä, mutt jos sattuu joku muukin olemaan täältä päin...
Elikkäs eno tuli aamulla käymään ihan vaan ilmottamassa, että Limingan ja Lumijoen välillä on yöllä nähty yksinäinen susi. Että lampaita kantsis vähän pitää silmällä. Sitä ei kertonut mihin päin se oli menossa, muttei se nyt pitkä matka sinne teille ole täältä meiltä.

Ja toinen juttu: mistä sä ostit sitä soijaa lampsuille, kun limingassa ja oulun agrimarketissa ei kuulemma oo ja ne setät taas esittää viksumpia ku ne on ja se soijarouhe on kuulemma pois muodista. Ja mun takia ei lavallista tilata ja plääplää.  kieli  Nii enpä p...kele enempää heiltä sitä kysele ja jos löydän HYVÄN kaupan jostaki, lopetan kokonaan asioimisen siellä. Nii ei tartte mun takia tilata!! (Minäkö muka katkera????  ???  :hymy)
tallennettu
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 15.06.06, 20:31 »

No hemmetti sentään. Pitäiskö nuo ottaa sisälle kaiken varalta yöksi? Kiitos, kun kerroit.

Minä ruokin lampsuni heinällä, kauralla (K-maatalous Kempele), Farmarin rypsillä (K-maatalous Kempele) ja lammaskivennäisellä (Agrimarket Lumijoentie Oulussa uuden Prisman takana). Kati Kempeleen maataloudessa on joutunut opettelemaan lampaiden ruokintaa  muikea hymy. Taitaa vain olla lomalla just nyt.

t mj
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 16.06.06, 00:23 »

Mistähän mä sitte oon sen soijan keksinyt? Jotenki aattelin, että sulta. Mutta jos kallistusin siihen rypsiin sitte, kun tuolle oottavalle mammalle haluaisin KAIKEN VARALTA antaa vähän muutakin ruokaa kuin laidunta...  ;D Tuo kun on luonnontilassa oleva pelto, jossa pajua pirusti.

Mä luottasin elikot ulos vielä. Kyllä sullakin koirat ilmottaa, jos siellä liikkuu jotakin ylimäärästä.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: