Aarla
Musta lammas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« : 22.11.11, 16:37 » |
|
Mistä WebLammas löytyy? Posti pukkaa salasanaa ja käyttäjätunnusta, mutta mistä saan uuden palvelun www-osoitteen...hermot menee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Aarla
Musta lammas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #2 : 22.11.11, 17:18 » |
|
Kiitos osoitteesta, mutta kun menen sinne ja kirjaudun sisään, en siltikään löydä mistään WebLammasta. Löydän kyllä muita palveluita esim. sikatilallisille.
Onko joku onnistunut? En viitsisi turhaan hakata päätäni seinään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rentukka
|
 |
« Vastaus #3 : 22.11.11, 17:22 » |
|
Klikkaa sanasta "liha".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
NinniL
|
 |
« Vastaus #4 : 22.11.11, 20:04 » |
|
Minä en ole onnistunut pääsemään ohjelmaan, vaikka olen mennyt "Liha" - osioon ja vaikka minne  Kyllä on tyhmä olo...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tirlittan
|
 |
« Vastaus #5 : 22.11.11, 20:53 » |
|
Mä en pysty käyttämään noita tarkkailuohjelmia, kun mulla on Mac-kone. Enkä todellakaan aio imuroida tähän sitä ohjelmaa, joka paitsi tulkkaisi myös tukkisi nyt hyvintoimivan uuden läppärin kaikella mahdollisella Windows-moskalla. Joten, joko naapuriin tai ehkä pitää etsiä lapsille windows-pelikone, ja koettaa sitten jonottaa vuoroaan lammastietojen päivityksiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
suomenlampaita, maatiaiskanoja, ankkoja, kotipossuja, lapinlehmä, länskäri ja maatiaishärkäkloppeja, islanninhevonen, kolme poikaa, mummo ja ärhäkkä emäntä hirsitalossa
|
|
|
sarkka75
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Texelpoika ;)
|
 |
« Vastaus #6 : 22.11.11, 21:08 » |
|
Minä en ole onnistunut pääsemään ohjelmaan, vaikka olen mennyt "Liha" - osioon ja vaikka minne  Kyllä on tyhmä olo... En pääse minäkään, vaikka kuinka olen yrittänyt ja ärsyttää!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kainuunharmas
Oinas

Poissa
Minni & Mysli
|
 |
« Vastaus #7 : 22.11.11, 22:24 » |
|
Mä kyllä pääsin sinne, kun ensin asensin jonku lisäohjelman, jota se vaati toimiakseen, mutta hitsi, kun se on niin outo... Tartteis ohjekirjan, ei siit paljoo ole hyötyy, jos ei tiedä/osaa käyttää, ja mulla, kun ei ole sinnikkyyttä notkua kovin pitkään koneella, vaan siks, että oppisin.  Voi olla ohjelmana hyväkin, kun vaan oppis sitä enste käyttään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
NinniL
|
 |
« Vastaus #8 : 23.11.11, 10:43 » |
|
Mä kyllä pääsin sinne, kun ensin asensin jonku lisäohjelman, jota se vaati toimiakseen, mutta hitsi, kun se on niin outo...
Minkä lisäohjelman?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kainuunharmas
Oinas

Poissa
Minni & Mysli
|
 |
« Vastaus #9 : 23.11.11, 10:54 » |
|
^Microsoft Silverlight:n.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Talvikki
|
 |
« Vastaus #10 : 23.11.11, 11:09 » |
|
Yritin eilen ja ei onnistanut. Soitto tukeen ja virhe löytyi. Korjaavat kun sellainen ihminen löytyy jolla on oikeus korjata ohjelmaa. Eli vika ohjelman tarjoajan päässä ei meissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aarla
Musta lammas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #11 : 23.11.11, 11:47 » |
|
Ei ole onnistunut vieläkään. Meillä on myös Mac. Sen vuoksi WinLammas ei koskaan toiminut meillä ja olen antanut palautetta, että jatkossa lammasasioita on voitava hoitaa myös maceillä. Tänään on turha soittaa sivuston tarjoamaan numeroon, sillä "he ovat koulutuksessa ja vastaavat klo 12 jälkeen". Ja vain klo 16 asti, kuten eilen huomasin  Jotenkin tämä ei yllätä mua yhtään...Oi miksi ei voida ottaa mallia vaikka Kennelliiton jalostustietokannasta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tirlittan
|
 |
« Vastaus #12 : 23.11.11, 12:42 » |
|
Mulle on ainakin tullut ihan selväksi, että toistaiseksi Macilla ei voi hoitaa noita lammaspäivityksiä. Tasan ainoa vaihtoehto on se, että tuhoat Mäkkisi imuroimalla sinne sisälle Windows-tulkin, jonka jälkeen lammasohjelma saattaa toimia, mutta mikään muu ei sitten kyllä välttämättä...(anteeksi asenteellinen provo) Soittamalla tukeen et todennäköisesti saa tämän kummempaa neuvoa, eivätkä he osaa auttaa, jos päätät yrittää tulkkiohjelmaa.
Sitä odotellessa, että tosiaan lammashommat hoituisivat kuin Kennelliiton sivut...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
suomenlampaita, maatiaiskanoja, ankkoja, kotipossuja, lapinlehmä, länskäri ja maatiaishärkäkloppeja, islanninhevonen, kolme poikaa, mummo ja ärhäkkä emäntä hirsitalossa
|
|
|
|
Laventelilammas
|
 |
« Vastaus #13 : 25.11.11, 09:06 » |
|
Siksi että käyttäjiä eile kuultu ohjelmaa suunniteltaessa tai on kuultu mutta ei ole huomioitu suunniteltaessa. Ohjelmoija on tekassu mielestään hyvän ohjelman joka on susi. Saapahan laskuttaa valtion virastolta mitä mielii kun ei ole tehty tarpeeksi yksinkertaista ja kaikkien ohjelmistojen kanssa yhteensopivaa. W-mafia jyllää- Olisivatten tehneet vaikka Linuxille.
Henrik Ingo kirjoittaa avoimen lähdekoodin ideologiasta ja käytännöstä kirjassaan Avoin elämä – näin toimii open source : Ingon mukaan perinteinen talous perustuu pihtaamisen logiikkaan: mitä enemmän saa aikaan kysyntää pitäen samalla tarjonnan alhaisena, sitä suuremmat ovat voitot. Tämä näkyy niin öljyn kuin asuntojen ja ruoankin hinnoissa, ja pahimmillaan ajaa outoihin ratkaisuihin: viinitila kaataa pois liian hyvän sadon hedelmiä, jottei arvoviinin hinta pääse liikaa laskemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Puoliksi suunniteltu. Ei ole yhtään vielä tehty.
|
|
|
Aarla
Musta lammas
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #14 : 27.12.11, 11:12 » |
|
WebLammas toimii Firefoxilla. Tämä tiedoksi mac-koneiden käyttäjille. Ei tarvita silverlightia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|