Minä sitten lopulta olin tilaisuudessa,kun kutsuin itse itseni sinne

Kysyin toki järjestäjältä luvan,kun lopulta oli vähän sellainen puoliavoin tilaisuus. Rajoitettiin kuulemma vain siksi,että auditorioon ei kovin paljoa ihmisiä mahdu. Annoin muuten Morriz järjestäjälle sun sp-osoitteen eli siksi tuli kutsu sulle niin myöhässä. Mutta tuli vasta silloin mieleen,kun tuli puhetta,että paikalle halutaan nimenomaan niitä jolla omakohtaisia kokemuksia susista. Ja sullahan niitä tottavie on

Taitaa aika ruusuiset kuvitelmat järjestäjillä olla tuloksesta,itse en kovin suuria odota. Ei niitä kaatolupia niin helpolla myönnetä. Peuranraadot pihoilla,susien kuljeskeleminen talojen lähistöillä ja vierailut laitumilla on suojelijoiden mielestä ihan normaalia käytöstä,eikä oikeuta kaatolupiin. Ja kun riistanhoidonneuvoja Jörgen Hermansson viel väitti,että tämä lauma täällä on hyvin kiltti
Jos yksi lupa saadaan,se on jo ihme! Oli kyllä kiva kuulla,että paikalla olevat kansanedustajat olivat kaikki ehdottomasti sitä mieltä,että susia tulee vähentää tältä alueelta. Mutta kun päätös ei ole kansanedustajilla,vaan riistantutkimuslaitoksella ja sieltä kun ei lupia niin vaan jaella. Tähän päätäntävaltaan pitäisi ihan ensin saada muutos!
Paikalla ollut riistapäällikkö Keijo Kapiainen kuulemma henkilö,jonka pöydän kautta lähes kaikki kaatolupahakemukset kulkee. Ja hänen juttuja kun kuunteli,ei hyvältä näytä