25.05.12, 16:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: P*skavillat pehkuun?  (Luettu 264 kertaa)
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 04.11.11, 14:18 »

Näin ruotsalaisen valokuvan, jossa oli lampaat kerittyinä karsinassaan ja karsinassa oli selvästikin villaa levällään. Mietin tässä, että koska mulle tuo villa on ongelmajätettä, että jos heittelen ne pehkuihin purujen joukkoon. Millainenhan kauhistus on keväällä karsinan tyhjennys? Voin vain kuvitella. Laitanko vai ei....siinäpä miettiminen.  sarkastinen
tallennettu
Talvikki
Pässi
Paikalla Paikalla

« Vastaus #1 : 04.11.11, 14:20 »

Sinuna en laittaisi koska villa maatuu niin hitaasti et se pyörii nurmella haittana kauan  silmänisku
Ja kompostissakaan ei varmaan maadu ihan just.
Tulta peliin ja villa katoaa.
tallennettu
pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 04.11.11, 22:05 »

Minä voin ottaa teidän ongelmajäte villat vastaan  sarkastinen varsinkin,jos niistä kehräämällä tai huovuttamalla saa tehtyä jotain kivaa. afro
tallennettu
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 04.11.11, 22:32 »

Mulla on varastossa paskavillaa vaikka kuinka. Ne on... paskasia. Olen polttanutkin niitä, mutta eivät menaa palaa ilman puita  ja haju on kamala.
tallennettu
SuviA
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 04.11.11, 23:04 »

Niistä tulee silti hirveen ravinteikasta maata. ne kannattas kompostoida ja markkinoida vaikka erikoiskukkamultana cityläisille hymy

Sen olen huomannut, että villat ainakin syttyy pehkussa hyvin. Että sellaseen on hyvä.
tallennettu

Käy blogissani kurkkimassa eläimiä ja terveellisiä karppireseptejä hymy
http://karppausjaperhe.blogspot.com/
suviande
Mummouuhi
Poissa Poissa

riiviöt ;)

« Vastaus #5 : 04.11.11, 23:11 »

En suosittele, jos tyhjäät pehkut käsipelillä silmänisku Toissavuonna maatui ihan hyvin hyvin palaneeseen pehkuun, mutta tänä vuonna oli jäänyt sellainen kiva kasa aidan ulkopuolelle ja roskaheinän alle..siihen vähän katosta vuotavaa vettä ja avot mikä ihanan haiseva liejuinen melkein huopunut mytty siellä olikaan käsin revittäväksi, kun talikon piikit ei sitten meinaakaan mennä läpi! Eli toimii, jos on hyvin leveällä eikä mitään kauhean paksua kerrosta. Syksyn villat kerkesi maatua. Meillä ainakin haisi koko kylä, kun yritettiin kokeilumielessä polttaa, tosin oli sinne appiukko kerennyt tyhjäämään vanhaa kauralaarin pohjaakin kieli
tallennettu

Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
kuutamofoxi
Pässi
Poissa Poissa

Tuiskuturkin Erityinen

« Vastaus #6 : 05.11.11, 09:35 »

mmj: suosittelen tappikangaspuukurssiin osallistumista nuiden villojen hyödyntämisessä tai joku lähellä oleva kurssilainen ehkä haluaa ne hyödyntää? hymy
tallennettu

Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa. Negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : 05.11.11, 10:17 »

Ei mulla ole aikaa. Tulis joku hakemaan nuo paskavillat pois. Niitä on noin kuutio jäljellä kaikkien hävitysyritystenkin jälkeen ja kohta tulee lisää.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: