25.05.12, 15:39 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karstat vai karstat...  (Luettu 621 kertaa)
makikat
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Minusta tulee isona ihan oikea lampuri!

« : 06.09.11, 20:43 »

Mietin tässä... Toimisivatko koirille tarkoitetut karstat samoin kuin ne "ihan oikeat" karstat?

(=Ostanko kaupasta kaksi pientä koira-karstaa vai menenkö penkomaan vintille, josko löytyis x-vuotta vanhat aidot kapistukset... Niitä vanhuksia ei vaan oikein raaskis ottaa enää käyttöön... Eikä viitsis uusia karstojakaan ostaa, kun ei tiedä innostuksen kestävyydestä... Niillä pienillä olis näpsä aloitella...)
tallennettu

Mää-mää siellä ja mää-mää täällä...
Amyrlia
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 06.09.11, 21:00 »

Kyllä varmaan nekin toimii, menee vaan enemmän aikaa. Mutta vanhoihin karstoihin saa tilattua uusia "piikkimattoja" täältä:  http://www.winghamwoolwork.co.uk/cardcloth.php . Tulee postikuluineenkin halvemmaksi kuin uusien karstojen ostaminen ja lähettävät nopeasti. Löysin kesällä parit karstat rompemarkkinoilta ja niistä tuli kuin uudet kun niittasin nuo stantardimatot niihin hymy.
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #2 : 07.09.11, 07:38 »

Mulla on läjäpäin uusia mattoja myynnissä myös vaikkei nettikaupassa niitä ole näkynyt koskaan!
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
kaaca
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 18.05.12, 14:24 »

Hei noita karstamattoja. En osaa tilata, saako niitä, mistään muualta. Sain siskolta karstat mutta ovat ruostuneet. Uudet matot pitäisi saada. Olen aika tumpelo netistä tilaamaan ja vielä ulkomaankielellä. Vai olisiko joku niin mukava ja tilaisi minulle, niin tulisin sitten ostamaan sitten sinulta.  Joko posti ennakolla tai hakemalla. En tietysti kovin pitkälle lähde ajelemaan, tulee varmaan hintoihinsa. Enkä minä edes tiedä mitä ne maksaa. Mutta jos pienellä rahalla saisi.
tallennettu
Suusanna
Pässi
Poissa Poissa

Särmä

« Vastaus #4 : 21.05.12, 13:36 »

Tilaa Aulimaijalta, Aulimaijan tuossa edellisessä viestissä just sanoi, että on kasapäin niitä mattoja, toki löytyy ihan kokonaisia karstojakin. Ja ihan kotimaiset nettisivutkin on. Helppo tilata.
tallennettu

kaaca
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 21.05.12, 14:09 »

Kiitos, en osaa enää näköjään lukea suomeakaan. Siis Aulimaijalla on, siispä tilaamaan.
tallennettu
Suusanna
Pässi
Poissa Poissa

Särmä

« Vastaus #6 : 22.05.12, 12:45 »

Eihän sitä aina kaikkea rekisteröi silmänisku
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: