25.05.12, 15:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turvonnut patti alaleuassa  (Luettu 939 kertaa)
orvokki
Pässi
Poissa Poissa

Rygja uuhi ja karitsat

« Vastaus #15 : 25.08.11, 14:09 »

Voi harmistus  surullinen

Mutta ainakaan et voi syytellä itseäsi, ettetkö olisi yrittänyt. Näitä vaan sattuu... 
tallennettu

Röykkälän lammastila
Harjunlahdentie 760, 41730 Kivisuo Joutsa
www.lammastila.com
kaaca
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 11.09.11, 18:11 »

Huomasin juuri, Pikon kaulasasa tennispallon kokoisen patin, ei antanut koskea, taidan soittaa eläinlääkärille. Mun koneen muitsi ei riittänyt, sen linkin katsomiseen, etten tiedä mitä siinä oli.
tallennettu
pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 25.09.11, 08:16 »

Nyt meillä on kyllä täällä pahasti jotain vialla.Tuon kuolleen uuhen karitsat on langan laihoja.Toinen kovassa ripulissa.Nuutunut makailee vaan,,hoippuu,kun nostaa pystyyn.Olen hoitanut sitä eläinlääkärin ohjeen mukaan tehobakt,dihydrostreptomychin vet,kuivaheinää,kuiva kuivikkeet ja matolääkitys..mikään ei tunnu auttavan.
Mikä mättää??Auttaako mikään?
Jossain meillä on nyt jotain vialla.Aikuiset kaikki terveitä,sukurutsatut karitsat terveitä+myös loput muut karitsat.Lampaat sisällä nyt poissa märältä laitumelta.Jotain pielessä,mutta mitä??
Onko ehdotuksia mitä kokeilla?tai mitä parantaa hoidossa? häh häh
tallennettu
riitta
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 25.02.12, 19:46 »

Huomasin juuri, Pikon kaulasasa tennispallon kokoisen patin, ei antanut koskea, taidan soittaa eläinlääkärille. Mun koneen muitsi ei riittänyt, sen linkin katsomiseen, etten tiedä mitä siinä oli.

Onko sam uuhi, joka nyt makoilee? Miten tuon patin kanssa kävi? Oliko struuma vai hammas?
Voisiko tässä olla yhteys ongelmiin.
tallennettu
kaaca
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 26.02.12, 02:40 »

Patti oli paise. ELL antoi antipiotit mukaan kun kävin hakemassa.  Ei tarvinnu käyttää. Paise oli puhjennut ja mätää valui. kun olin ajellut 75km ja parani itsestään. Oli kuulema raapaissut sen johonkin. ja oli tulehtunut. Niitä on lampailla useinkin.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: