25.05.12, 15:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rekisteröintimaksu  (Luettu 816 kertaa)
Tsinnia
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Uuhikaritsa

« Vastaus #15 : 23.08.11, 17:20 »

Juuh tiedän ettei tää kuulu tähän,mutta kysyn silti..eli tuleeko noista karitsojen rekisteröinneistä kotiin uusi eläinlista rekisteröinnin jälkeen? Vai täytyykö itse kirjoitella kaikki listaan,joka sieltä ensimmäiset lampaat rekisteröidessä tuli?

Kaikille lampaanpitäjille lähetetään Evirasta samoihin aikoihin kahdesti vuodessa uudet ajantasaiset eläinluettelot. Viimeiset tällaiset listat on tulleet vko 48/2010 ja tänä keväänä viikolla 18, seuraavasta postitusajankohdasta mulla ei ole tietoa.

Saat myös itse tulostettua listan netistä, mikäli sulla on sinne tunnukset. Muussa tapauksessa kannattaa itse kirjoittaa kaikki siihen listaan, niin tiedot pysyvät tallessa ja ajantasalla ennen postin saapumista hymy.
tallennettu
riitta
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 23.08.11, 17:34 »

viimeisin kirje eviralta
http://www.evira.fi/files/attachments/fi/elaimet/elainsuojelu_ja_elainten_pito/saatekirje_27.4.2011.pdf
tallennettu
suviande
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

riiviöt ;)

« Vastaus #17 : 01.09.11, 13:02 »

Jos haluaa olla oikein pirullinen niin alkaa lähettämään kaikki tapahtumat paperiversiona sinne tavallisena postina.  piru Siinäpähän näpyttelevät sen euron edestä karitsan tietoja rekisteriin muikea hymy Ja tietenkin niin, että kaikista lähettämistä papereista on kopiot kotona ja vielä postista kuitti tallella!

Mä sain kans 2 laskua, kun tilasin vuohille harmaat ja karitsoille keltaiset merkit. Tosin laskut tuli vain 30 merkistä, koska tilasin viime vuonna ainakin 100 ylimääräistä merkkiä ja tänä vuonna vain nuo 30 silmänisku
tallennettu

Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 02.09.11, 09:11 »

Mä olen aina lähettänyt kaikki papereina..kerran ainoastaan soittanut.Saavat sitten soitella,jos on ongelmia papereiden kanssa.  muikea hymy Pitäähän siellä hommia olla etteivät työttömiksi jää  sarkastinen
tallennettu
Morriz
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 02.09.11, 09:33 »

Törkeää rahastustahan tuo on kun lampurit tekee kaiken homman. Mun mielestä saisivat tulla merkkaamaankin jo tuohon rahaan. Eipä kauheesti hymyilyttänyt, kun tämähti 400€ lasku ja tietää että kohta on tilattava lisää. Tuo ohjelmaki on niin täysin nolo ettei sitä kyllä maalaisjärkinen ihminen ole suunnitellut, korjausehdotuksetkaan eivät ilmeisesti kiinnostaneet. Sitten vielä kun saa todella töykeää palvelua tuolta asiakaspalvelusta niin kaikki on "kohdallaan". Nyt vielä pitäis hakata tiedot winlampaaseen ja maksaa siitäkin 150€ ja käyttömaksu päälle niin tulee väkisinkin mieleen, että onko joku saanut virheellistä tietoa lampaanlihan hinnasta jos kuvitellaan, että tuollaisia summia yhtäkkiä irrotellaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: