25.05.12, 20:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kurinpalautusta  (Luettu 2024 kertaa)
HeliP
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Nuukki tässä

« Vastaus #15 : 09.05.06, 13:19 »

Samoilla linjoilla Maran kanssa! Vaikka en ole aktiivinen kirjoittaja niin luen mielelläni tämän porukan juttuja. Koen foorumin lämminhenkiseksi, enkä milläänlailla ryppyotsaiseksi.  ;D Meitä on moneksi ja jokainen on saanut äänensä kuuluviin ilman erillistä provosointia/huomion hakua. Joku viittasi hevosfoorumeihin - niissä meno on villiä ja anonyymit egot taistelevat keskenään, mahdollisesti jopa useamman nicin voimin.  :hymy Ei kiitos! Mielummin sanojensa takana seisovia ihmisiä, joita voisi mahdollisesti katsoa silmiin ihan livenäkin sopivan tilanteen tullen - vaihtaa muutaman sanan.

Maatiaiset kiinnostavat minua joka saralla (kasvit-eläimet) eivätkä markkinavoimat aja harrastelijaa, joten ei osunut eikä uponnut henkseleiden paukutus!
tallennettu
onlytexel
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #16 : 09.05.06, 15:15 »

Mielummin sanojensa takana seisovia ihmisiä, joita voisi mahdollisesti katsoa silmiin ihan livenäkin sopivan tilanteen tullen - vaihtaa muutaman sanan.

*Silmiin katsominen ja sanojen vaihto sopii ihan livenäkin!  Nimi näyttää sinullakin olevan toisin kuin monella muulla minua moittineella.
            Nimeni, kotisivuni ja s-pstiosoiteeni ovat ainakin olleet jäsenyhteenvedossa alusta asti tiedossa. Sehän kuuluu asiaan, kun pistetään kovat kortit pöytään.  Esimerkiksi Rasmus on minulle edelleen anonyymi ja silti hän löi lujaa alavatsaan ja olisi antanut ruskean suomenlammaspässinsäkin tehdä saman.  Joten enköhän ole henkilönä saanut runsaammin takaisin.  Ja niinkuin sanottu myönteistäkin palautetta on tullut.  Ymmärrän, ettei se kuulu kovin palstalla, koska palstanpitäjä iskee heti lujaa kuonon tukkoon vähemmästäkin kuten lampuri.fi sai kokea.

Edit: Poistin tuon pitkän litanian. Sitaattisi ei mitenkään liity sinun tapaukseen, vaan on lähinnä huono yritys saada itsensä pois valokeilasta. - Rasmus

ihan vaan selvennykseksi t:Han
« Viimeksi muokattu: 09.05.06, 15:30 kirjoittanut Rasmus » tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #17 : 09.05.06, 15:39 »

Nimeni, kotisivuni ja s-pstiosoiteeni ovat ainakin olleet jäsenyhteenvedossa alusta asti tiedossa. Sehän kuuluu asiaan, kun pistetään kovat kortit pöytään.  Esimerkiksi Rasmus on minulle edelleen anonyymi ja silti hän löi lujaa alavatsaan ja olisi antanut ruskean suomenlammaspässinsäkin tehdä saman.  Joten enköhän ole henkilönä saanut runsaammin takaisin.  Ja niinkuin sanottu myönteistäkin palautetta on tullut.  Ymmärrän, ettei se kuulu kovin palstalla, koska palstanpitäjä iskee heti lujaa kuonon tukkoon vähemmästäkin kuten lampuri.fi sai kokea.
Nimeni on yhtä julkinen kuin muillakin ja sähköpostiosoitteeni on esillä jäsenille. Siksi toiseksi mitkään "kovat kortit" eivät liity tähän, vaan paatuneiden maajussien sanaharkkoihin. Niiden relevanssi on nolla.

Jos joku tässä jatkaa "kovilla korteilla" pelaamista, olet se sinä itse, eikä kukaan muu ole sitä toivonut tai tehnyt. Kukaan ei ole lyönyt sinua alavatsaan, vaan itse olen ainoastaan tehnyt selväksi mikä oma ja yhteisön yleinen mielipide kirjoituksiisi on ollut. En ole haukkunut sinua huonoksi texelkasvattajaksi tai eläimiäsi luunaamoiksi, yms.

Lainaus
Ja niinkuin sanottu myönteistäkin palautetta on tullut.

Näkyvän myönteisen palautteen määrä on ollut nolla. Kuten jo totesinkin aikaisemmin.
tallennettu
onlytexel
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 09.05.06, 15:49 »

Terve Rasmus!

>>Selvästikin tahallasi tekeydyit provosoivaksi ja olet muissakin nettiyhteisöissä ollut riidankylväjänä,

*Tästä ilmeisesti korvamerkkikeskustelusta et näytä tietävän mitään ja olet saanut kummallista katkeraa tietoa siitä.   Tämän päiväinen ja eilinen kirjeenvaihto asian tiimoilta osoittaa, että olin täysin oikeassa sanoessani ettei MMM ole kiitoksen arvoinen korvamerkkiasiassa.  Siellä on nyt muita aika paljon vihaisempia kirjoittelijoita kun minä.
             Näytät puhuvan vasten parempaa tietoasi mustamaalataksesi miunun persoonaani.  Et kovi fiksu ole itsekkään palstallasi!!!

t:Han

tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #19 : 09.05.06, 15:58 »

*Tästä ilmeisesti korvamerkkikeskustelusta et näytä tietävän mitään ja olet saanut kummallista katkeraa tietoa siitä.   Tämän päiväinen ja eilinen kirjeenvaihto asian tiimoilta osoittaa, että olin täysin oikeassa sanoessani ettei MMM ole kiitoksen arvoinen korvamerkkiasiassa.  Siellä on nyt muita aika paljon vihaisempia kirjoittelijoita kun minä.
             Näytät puhuvan vasten parempaa tietoasi mustamaalataksesi miunun persoonaani.  Et kovi fiksu ole itsekkään palstallasi!!!
Jaa mikäköhän korvamerkkikeskustelu? En ole missään vaiheessa keskustellut korvamerkeistä täällä, enkä kyllä itse asiassa muuallakaan. Olen kyllä ollut korvamerkkiasiassa täysin paitsiossa, eli en ole ottanut siihen kantaa mitenkään.

Nyt kyllä taisi tulla haukuttua väärää puuta.
tallennettu
onlytexel
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : 09.05.06, 16:00 »

No mistä foorumeista sitten olet tietojasi onkinut minusta em kommenttiisi?  Olivatko aivan tuulesta temmattuja??   Taidat olla aika provosoija itse!!

tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #21 : 09.05.06, 16:07 »

Jos nyt palaan varsinaiseen aiheeseen, niin kaikki tässä viestiketjussa sanomani perustuu ensisijaisesti siihen mitä olet sanonut täällä, mikä onkin se olennaisin seikka. Siksi toiseksi mitä muualta tihkuneisiin tietoihin tulee, niin en ole itse osallistunut keskusteluun muissa yhteyksissä, eli en ole esim. jossain muualla puhunut MMM:n toiminnasta. Eikä tässä oikeastaan mitään muita asiayhteyksiä tarvitse tuoda esille, sillä omat tekosi/sanasi täällä jo sanovat tarpeeksi.
tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #22 : 09.05.06, 16:16 »

Hyvänen aika miehenpuolet!
Mitenkähän päästäisiin tästä ihan tavalliseen keskustelutyyliin kiinni taas. Olisi minusta aika lakata haukkumasta kaikennäköisiä puita itse kunkin.
Minulla on sellainen mielipide, että tämä foorumi on ollut monella tavalla antoisa ja huumoria on viljelty, mutta tykistö on pidetty jonkin näköisellä tasolla. Se on ollut tosi hyvä asia.  hymy
Näissä asiakansioissa on ollut paljon mielenkiintoista asiaa ja on tosiaan keskusteltu siten, että sekä kokeneilla suurtilallislla ja pienimmillä katrailla on ollut jutuista hyötyä. Rodusta riippumatta. Tukkanuotasta en pidä - ja esim. rotukeskusteluissa, neuvontapuolella jne olen aikamoinen tosikko mitä tulee karkeaan mustaan huumoriin. Sen kanssa kun menee helposti ansaan itse. :-\
Minä en näe myöskään mitään syytä siihen miksi tarvittaisiin "tuuletuskansio", jossa voitaisiin torailla.   ??? Sen tyyppistä luku- ja aktiviteettitilaston lisäystä en kaipaa.   >surullinen Tottakai tiedän, että ihminen on utelias ja varmaan monet nuo lukisivat, samoin kuin juorutaan, vaikka juorutkin loukkaavat.  :hymy
Minulle on "keveä asiakeskustelu" pitkän päällä antoisinta ja tämän foorumin kautta on monia tärkeitä juttuja tullut hoidetuksi. Jatketaanhan sillä tavalla.  hymy

tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
onlytexel
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #23 : 09.05.06, 18:28 »

Hyvänen aika miehenpuolet!

*Jeps minä heivaan tästä aiheesta. Palstanpitäjällä on kuitenkin kaikessa tapauksessa oikeus viimeiseen sanaan ja lyöntiin.  Tulihan tässä silti asiaakin vällin. Vähän väsähtäneitäkin olivat olivat jo molempien viimeisimmät  punttaukset    silmänisku

terv Han
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #24 : 09.05.06, 23:49 »

Näitä juttuja ei oo enää kivä lukea varsinkaan kun on elämässä muutakin murhetta kuin tää hampaitten kiristys. Foorumi on ollut hauska paikka, jossa on voinut vähän vitsailla, Vitsailulla ja vitsailulla on eroa, niinkuin kaikki hyvin tietää. Toivottavasti ei tällästa enää tarvii lukea vaan palataan vaikka kevään iloisiin syntymiin, vähän murheelisimpiin poikimisongelmiin ja elämään yleensä.. kattokaas taivaalle.. kohta on täyskuu.. ja meillä kova viikonloppu eessä.. kovempi kuin koskaan ennen.. täällä on aina voinut lukee hyvällä hengellä kirjotettua, eikä tällästä alatyylistä revittelyä.. taidan vaihtaa toiselle foorumille ja lukee vähän ilosempaa keskustelua sieltä.. ens viikolla ehkä jaksan sitten pistää luun kurkkuun.. höpöttajille.. hyh hyh ...parempi on laiha sopu kuin lihava riitä, ja on sitä ikää ja elämänkokemusta sen verran, että uskalla tukistella tuhmeliineja...täähän on samallaista loanheittoa, kuin taannoin lintuinfluenssa keskustelut toisessa paikaassa .. ja silloin vähän kuumenin, nyt ei oo paukkuja.. ja musta ne perseet on karvapossuja.. voi olla ihan hyvää, mutta mullakin on toiset arvot..keräilen niitä elikoita, jotka on heitteillä tai joita ei raaskita lahdata.. tai joilla on muita mielenkiintoisia ja mun mielesta harvinaisia ominaisuuksia.. joilla ei ehkä nyt oo taloudellista merkitystä , mutta kun ei koskaan tiedä mihin liian pitkälle viety tehomaatalous johtaa.. myös lampaissa.  Kallis harrastus, jolla ei oo tarkoituskaan elää...tai oikeesstaa on tarkoitus elää täyttä ja luonnonläheistä elämää..toivottavasti täysjärkisenä ja terveenä.
tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #25 : 10.05.06, 12:50 »

Näitä juttuja ei oo enää kivä lukea varsinkaan kun on elämässä muutakin murhetta kuin tää hampaitten kiristys. Foorumi on ollut hauska paikka, jossa on voinut vähän vitsailla, Vitsailulla ja vitsailulla on eroa, niinkuin kaikki hyvin tietää. Toivottavasti ei tällästa enää tarvii lukea vaan palataan vaikka kevään iloisiin syntymiin, vähän murheelisimpiin poikimisongelmiin ja elämään yleensä.. kattokaas taivaalle.. kohta on täyskuu.. ja meillä kova viikonloppu eessä.. kovempi kuin koskaan ennen.. täällä on aina voinut lukee hyvällä hengellä kirjotettua, eikä tällästä alatyylistä revittelyä.. taidan vaihtaa toiselle foorumille ja lukee vähän ilosempaa keskustelua sieltä.. ens viikolla ehkä jaksan sitten pistää luun kurkkuun.. höpöttajille.. hyh hyh ...parempi on laiha sopu kuin lihava riitä, ja on sitä ikää ja elämänkokemusta sen verran, että uskalla tukistella tuhmeliineja...täähän on samallaista loanheittoa, kuin taannoin lintuinfluenssa keskustelut toisessa paikaassa .. ja silloin vähän kuumenin, nyt ei oo paukkuja.. ja musta ne perseet on karvapossuja.. voi olla ihan hyvää, mutta mullakin on toiset arvot..keräilen niitä elikoita, jotka on heitteillä tai joita ei raaskita lahdata.. tai joilla on muita mielenkiintoisia ja mun mielesta harvinaisia ominaisuuksia.. joilla ei ehkä nyt oo taloudellista merkitystä , mutta kun ei koskaan tiedä mihin liian pitkälle viety tehomaatalous johtaa.. myös lampaissa.  Kallis harrastus, jolla ei oo tarkoituskaan elää...tai oikeesstaa on tarkoitus elää täyttä ja luonnonläheistä elämää..toivottavasti täysjärkisenä ja terveenä.

Et ollut minusta ihan ilman paukkuja nytkään, vaikka niin sanoitkin.  muikea hymy Ja jatkamme nyt kaikki ihan sovussa sitä täyttä ja luonnonläheistä elämää  hymy
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
suviande
Mummouuhi
Poissa Poissa

riiviöt ;)

« Vastaus #26 : 11.05.06, 00:33 »

Olipa todella "kivaa" palata takaisin tänne foorumille parin viikon tauon jälkeen ja tulla lukemaan jotain tällaista  :o Minusta tämä on ainakin ollut tähän asti todella mukava ja lämminhenkinen foorumi, jossa on oikeasti voinut kysyä jos joku asia on vaivannut. Olen edelleenkin harrastelija, niinkuin jo kohta 10 vuoden ajan omien eläinteni parissa, enkä aio vieläkään alkaa eläimistä elantoa hankkimaan..Minusta on todella mukavaa, että on paikka missä harrastelijat ja lampurit kohtaavat, vaikkeivatkaan (mikä sana..) kasvotusten sekä pystytään keskustelemaan hyvässä hengessä! Saadaan sitä kuilua pienemmäksi!

Jokainen tykkää mistä tykkää! Ja niinhän se on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä (vai mitenkäs se nyt menikään..)  :hymy

Voipi olla, että jatkan hiljaiseloa vielä hetkisen aikaa ja palaan joukkoonne keskustelujen palatessa lämminhenkiseen tyyliinsä.

tallennettu

Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #27 : 11.05.06, 08:46 »

Ja niinhän se on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä (vai mitenkäs se nyt menikään..)  :hymy

Eiku, toinen tykkää isästä ja toinen pojasta  ;D

t mj
tallennettu
onlytexel
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #28 : 12.05.06, 22:10 »

Ehtoota!

Kiitos kaunis Rasmukselle, kun päästit Karantteeni-asemasta. Sain terveen ilmeisesti paperit. On taas riemukasta olla villi ja vapaa Karitsa.
Tosin koitan pysyä karsinassa.

Asiaan. Virallisessa korvamerkkiasiassa voi vielä tulla edistystä alumiinimerkin suuntaan jos viime päivien lobbaukset mm-ministerin ja Mtk:n suuntaan onnistuvat. Joitakin kansanedustajia on myös tökitty ajamaan asiaa.  Sellaista puskaradiosta.   Varminta kuitenkin tänä kesänä on tilata muoviset jos ei riskeeraa odotella vielä.

tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #29 : 13.05.06, 00:48 »

Omalta osaltani asia on loppuunkäsitelty, jos ei ongelmia tule lisää.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: