25.05.12, 18:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lammasrekisteri pääsettekö...?  (Luettu 856 kertaa)
sarkka75
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Texelpoika ;)

« : 14.04.11, 11:52 »

Eilisestä lähtien en ole päässyt lammasrekisteriin, enkä VIPU palveluun grrr. Ei vain huoli salasanaa, joka on jo Eviran toimesta vaihdettukkin, mutta ei...ja nyt loppui ymmärrys Eviran tätiltäkin, sekin alkoi etsiä apua viisaammilta... grrr grrr
tallennettu

katanka
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 14.04.11, 12:15 »

voitko kokeilla pankkitunnuksia? Siirryin pankkitunnuksien käyttäjäksi, kun mulla oli eviran tunnuksilla aina ongelmia myös. Mulla on hyvin toiminut pankkitunnuksilla.
tallennettu
sarkka75
Pässi
Poissa Poissa

Texelpoika ;)

« Vastaus #2 : 14.04.11, 12:18 »

voitko kokeilla pankkitunnuksia? Siirryin pankkitunnuksien käyttäjäksi, kun mulla oli eviran tunnuksilla aina ongelmia myös. Mulla on hyvin toiminut pankkitunnuksilla.
Niillä minäkin käyn nykyään, mutta nyt kävi niin, että pankkitunnukset kateissa, huomenna saan onneksi pankista uudet, niin jospa sitten nuo palvelut olisivat taas käytettävissä hymy
tallennettu

Talvikki
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 14.04.11, 14:07 »

Vipu palvelu toimi tänä aamuna moiteettomasti, kun laitoin sähköisen tukihakemuksen kuntaan.
Eilen oli ollut jotain häiriötä.
tallennettu
Nivalan tila
Uuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #4 : 14.04.11, 18:10 »

eilen ainakin pääsin eviran rekisteriin  tunnuksilla samoin  vipuun kuin myös tukihakemukset lähetin sähköisesti
tallennettu
riitta
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 14.04.11, 18:22 »

Eilen puoleenpäivään asti on vipu ollut suljettuna. Iltapäivällä lammasrekisteri toimi, mutta toooodella hitaasti.

Asiasta toiseen; onko teillä ollut lammasluettelossa muiden omistamia eläimiä?'
Meillä on nyt ollut 8 kpl uuhia, jotka ovat olleet myös toisen tilan rekisterissä (yhtäaikaa). Koska hän ei
ole kyseisiä eläimiä löytänyt omasta katraastaan, niin hän poisti ne. Nyt sitten minä en ole pystynyt
ilmoittamaan niille eläimille poikimisia, koska ne on poistettu (mutta näkyvät kuitenkin meidän rekisterissä).
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 14.04.11, 19:36 »

eikös tietotekniikka ookin aika ihmeellistä. harmittaa joskus vietävästi, kun luen näitä teittien nettiongelmii... nyyh  nythän on ollut aika tavalla ongelmia, jos missäkin tietoliikenteessä ja ens viikolla on varmaan täys kaaos päällä, jos yhen operaattorin porukka tekee sen mitä uhkaa.., luulen sarkastinen sillon on kaikki muu tukossa, paitti hätäliikenne öööäää luulen sarkastinen.. koittakaa lykätä sitä ilmottamista vaikka vapun jälkeiseen aikaan, jos suinkin mahollista sarkastinen.. nettiliikenne on tökkinyt aika tavalla! ja verkko-ongelmiin ei ihan joka nurkalla anneta apuja ollenkaan.. tietty noi että pääsee kiinni järjestelmään ja se ei toimi oikein on vähän eri juttu.. jos joku ilmottaa niitä elikoitaan paperilomakkeella voi aina tulla inhimillinen kopiointivirhe öööäää tallentajan ammattitaito , nääs..ja voi olla vaikka indokiinassa, luulen, ettei osaa paikallista puhekieltä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.11, 19:42 kirjoittanut maunu_muori » tallennettu
Nivalan tila
Uuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #7 : 23.08.11, 21:24 »

onkos tänään ollut kellään onkelmia päästä rekisteriin???
tallennettu
Pikkis
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : 24.08.11, 16:22 »

onkos tänään ollut kellään onkelmia päästä rekisteriin???

Tänään keskiviikkona ainakin pääsi. hymy
tallennettu

tarmo
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : 24.08.11, 21:31 »

Minä pääsen (ja olen päässyt) omalta koneelta ok rekisteriin ja keväällä vielä kaikki toiminnotkin pyöri oikein hyvin. Mutta tässä joskus kesän aikana se on lakannut toimista mun koneella kunnolla: esim. poistoa yrittäessä jää jumimaan siihen päivämääräkohtaan ja pallero vaan pyörii ja pyörii ....  surullinen Tajusin sitten tänään kokeilla isännän koneella ja kas, sieltäpä kaikki toimii ok. Meillä on yhteinen 3g mokkula molemmille koneille, mulla on Windows 7 ja IE 9, isännällä Windows Vista ja sama IE 9... Ota nyt sitten näistäkin selvää...
« Viimeksi muokattu: 25.08.11, 19:50 kirjoittanut tarmo » tallennettu
Erkku
Pässi
Poissa Poissa

Sävy ja Sointu

« Vastaus #10 : 27.08.11, 10:31 »

Tänään en päässy lammasrekisteriin en windows vista enkä windows 7. Mutta ilmeisesti muillakin ollut hieman ongelmia rekisterin kanssa? Toivottavasti alkaa toimimaan...
tallennettu

160 lammasta, Lyyli-pyrre sekä Misu-kissa hymy
Käy kurkistamassa blogiani: www.lahjalyyli.blogspot.com
tarmo
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : 27.08.11, 13:55 »

^ Muistelisin, että siellä olisi huoltokatko tänä viikonloppuna.
tallennettu
Tsinnia
Pässi
Poissa Poissa

Uuhikaritsa

« Vastaus #12 : 27.08.11, 16:46 »

^ Muistelisin, että siellä olisi huoltokatko tänä viikonloppuna.

Juu, niin on.
tallennettu
Erkku
Pässi
Poissa Poissa

Sävy ja Sointu

« Vastaus #13 : 28.08.11, 17:34 »

Okei, kiitos tiedosta, yritän sitten huomenna päästä sivustolle sisään hymy
tallennettu

160 lammasta, Lyyli-pyrre sekä Misu-kissa hymy
Käy kurkistamassa blogiani: www.lahjalyyli.blogspot.com