25.05.12, 17:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Säilörehuruokinnan optimointi lammastaloudessa  (Luettu 499 kertaa)
harjoittelija
Oinas
Poissa Poissa

« : 04.04.11, 16:27 »

http://publications.theseus.fi/xmlui/bitstream/handle/10024/14153/haapala_jonna.pdf?sequence=1
tallennettu
Laventelilammas
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 04.04.11, 22:57 »

Toistossa tehoa.  Noita linkkejä on siroteltu vanhoihin keskusteluihin, jos niitä viitti koluta.
tallennettu

Puoliksi suunniteltu. Ei ole yhtään vielä tehty.
harjoittelija
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 05.04.11, 23:02 »

Oon viittiny, enkä ollut törmännyt. Täällä on niin paljon vanhoja keskusteluja, ettei villepirukaan niitä kaikkia jaksa penkoa. Lampaisiin liittyvien tekstien otsikot laitoin lampolan hakuun, ei löytänyt. Eli nyt samat tekstit sitten löytyy useammilla hakusanoilla, eipä ehkä paha? Ja lopetin myös (julkisen) kaivelun, eli jatka sinä  muikea hymy
tallennettu
riitta
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 06.04.11, 06:53 »

Olipahan ikävä kommentti laventelilla  hui kauhistus
Minä ainakin olen nauttinut harjoittelijan keräämistä linkeistä, ne ovat just sellaisia
"asialinkkejä".
Toivoisn ettei harjoittelija lopeta linkkien jakamista meidän kanssa!

ps. moni näistä linkeistä on ollut aivan uusia minulle!
tallennettu
sarkka75
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Texelpoika ;)

« Vastaus #4 : 06.04.11, 09:43 »

Olipahan ikävä kommentti laventelilla  hui kauhistus
Minä ainakin olen nauttinut harjoittelijan keräämistä linkeistä, ne ovat just sellaisia
"asialinkkejä".
Toivoisn ettei harjoittelija lopeta linkkien jakamista meidän kanssa!

ps. moni näistä linkeistä on ollut aivan uusia minulle!
  Kuin myös muikea hymy Nuo linkit olis hyvä kerätä johonkin omaan kansioon, mistä ne olis aina helppo löytää hymy
tallennettu

maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 06.04.11, 11:51 »

Yleiskeskustelun puolella on yksi paikalleen lukittu viestiketju, Minustako lampuri , maija ei varmaan pane pahaksensa jos siihen ketjuun aloitettaisiin noiden likkien lisääminen????
En ainakaan äkkipäiten kesksi voiko kukaan muu kuin ylläpito tai mode lukita kejtuja niin että ne pysyvät aina päällimäisenä.

Tietty joku ihan oma , tarpeelliset linkit tai muu sellainen vois olla hyvä sarkastinen
tallennettu
Ellis.
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 06.04.11, 12:43 »

Mustakin nää suorat linkit on kivoja, kun jos laittaa hakusanaksi jonkun ympäripyöreän tulee miljoona sivua ketjujen pätkiä ja jos taas suppean, ei löydä sitä mitä hakee.. sarkastinen
tallennettu
harjoittelija
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : 07.04.11, 21:17 »

Kiitos kannustuksesta  hymy Joo, linkkejä voisi kerätä johonkin yhteen paikkaan... Voin noita omia linkkivinkkejä otsikoida uudestaan, niihin voipi sitten kaikki halukkaat lisäillä linkkejä. Kun kaivelee vanhoja keskusteluja ja löytää kivan linkin, vois sitten lisätä sen sinne jatkeeksi? Viestiin ainakin tekstin otsikko?

Itse asiassa mua alkoi vähän pelottaa noi mun kaivelut, kun aloin löytää myös tekijänoikeussuojattuja kirjoja. Pyydän anteeksi jos olen jo jotain suojattua linkkiä levittänyt. Tällaisia älkää laittako uudestaan meidän "linkkilistaan"! En ymmärrä miten ne on päätyneet pdf-muodossa nettiin... Noi opinnäytteet on mun mielestä "luvallista" saalista, tekijä itse on sen laittanut jakeluun. Kandee muuten kaivella ihmiset nettiä, jos sieltä kirjojakin voisi alkaa lataileen  silmänisku Mutta enkohän taas joskus saa kaiveluinspiraation  reteä

Muoks. höh. en saa päätettyä minne niitä linkkejä aletaan laittaa, eli laittakaa ehdotuksia  muikea hymy
« Viimeksi muokattu: 07.04.11, 21:29 kirjoittanut harjoittelija » tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: