|
Rasmus
|
 |
« : 28.05.05, 12:14 » |
|
Lammasgallerian ylläpitopyynnöt
Tässä viestiketjussa voit tehdä ylläpitopyyntöjä koskien Lammasgallerian kuvia, albumeja ja luokkia. Jos esim. kuvasi on joutunut väärään albumiin tai tarvitset uuden albumin, niin voit esittää ylläpitopyyntösi tässä viestiketjussa. Tähän ylläpitoketjuun kuuluvat seuraavat Lammasgalleriaan liittyvät asiat:
- Kysymykset. - Albumien muutospyynnöt. - Kuvien siirto, poisto, yms. jos ei tavallisilla käyttöoikeuksilla onnistu. - Muut ongelmatilanteet.
Ohjeita
Minne lisään uudet kuvani?
Voit lisätä kuvasi jo olemassa oleviin albumeihin. Uudet-albumi löytyy jokaisesta luokasta ja on tarkoitettu uusille kuville, joille ei ole vielä sopivaa albumia. Jos sopivaa albumia ei ole, lisää kuvat haluamasi luokan Uudet-albumiin ja pyydä tässä viestiketjussa uusi albumi ko. luokkaan kuviasi varten.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.05.05, 12:29 kirjoittanut Rasbelin »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #1 : 30.05.05, 16:05 » |
|
Minun kuvani "Maijan Ahvenanmaalaisia" haluaisivat olla kansiossa Kuvia Ahvenanmaalaisista, miten siis pyytäisin niiden sinne päätymistä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky) www.maijas.ax
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #2 : 30.05.05, 16:35 » |
|
Oikeassa paikassa kysyit.  Siirsin kuvat sinne puolestasi. Voit jatkossa lisätä itse kuvia suoraan em. albumiin tai pyytää aina uuden albumin. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole mahdollista käyttäjien luoda albumeita, mutta yritän saada siihen muutoksen aikaiseksi (vaatii jonkin verran muutoksia), niin käyttäjät voivat itse vapaasti tehdä kaiken.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #3 : 30.05.05, 19:10 » |
|
Hyvä, kiitos. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky) www.maijas.ax
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #4 : 23.06.05, 11:03 » |
|
Mä kirjoitin vahingossa kait väärään kohtaan mitkä kuvat siirretään ja minne. Eli siis Aulimaijan albumin neljä viimeistä kuvaa pitäisi siirtää noihin yleisiin suomenlammas albumeihin. Eka pässeihin, toinen karitsoihin ja kaksi viimeistä uuhiin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #5 : 26.10.05, 20:44 » |
|
Aulimaija, Olisin vielä varmistanut, että ne kuvat ovat oikeassa paikassa tällä hetkellä? Jos eivät, täytyy vielä korjata tämä, vaikka aikaa on jo kulunut ja muistan tehneeni tämän jo.  Olisi pitänyt kuitata tämä omaakin muistia varten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #6 : 26.10.05, 20:49 » |
|
Mä muistelisin että sä et korjannut asiaa, mutta ei se ole niin vakavaa  Mä olen saattanut jo poistaakin niitä kuvia kun tuo kuville varattu tila on niin säälittävän pieni 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #7 : 27.10.05, 00:22 » |
|
Tilaa on nyt lisätty 5 MB -> 8 MB per käyttäjä. Ja jos tuokaan ei riitä, voin katsoa olisiko tilaa enemmällekin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #8 : 27.10.05, 08:53 » |
|
Kiitos Rasmus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #9 : 30.10.05, 09:27 » |
|
Kiitos kun lisäsit kuvatilan määrää. Voi, kun kaikki oppisivat hyödyntämään sitä, olisi mukava katsella enemmänkin kuvia ihmisten lampaista!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
suviande
|
 |
« Vastaus #10 : 30.10.05, 10:41 » |
|
Sain tehtyä oman albumin ja lisättyä sinne omien lampaideni kuvat. Laitan uusia kuvia illalla, kunhan otan uusia kuvia uusista tiloista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #11 : 20.03.07, 20:45 » |
|
Haluaisin muistuttaa, että Lammasgalleria on nimensä mukaisesti tarkoitettu vain lammaskuville ja kuville lampaanhoitoon liittyvistä asioista (esim. lampolat). Olen nyt poistanut kuvagalleriasta sinne kuulumattomat kuvat. Vastedeskin tulen poistamaan kaikki aiheeseen kuulumattomat kuvat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mustalammas
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #12 : 25.03.07, 21:13 » |
|
Yrittelin tässä etsiä sellaista "Lampola-infoa" eli paikkaa jossa lukisi Lampolan toimintaperiaate, historiaa ja vaikkapa nuo luokitukset (milloin karitsasta kasvaa uuhi jne...). En löytänyt eli onko olemassa vai pitääkö vaan ottaa silmä käteen ja jatkaa surffailua?  Niin ja noista ilmoituksista. Ilmoituksen jättäjä voi kai vanhan ilmoituksensa poistaa mutta näkyy olevan tuolla noita jo vanhentuneita (eli tavara myyty tai saatu jo) ilmoituksia turhaan pyörimässä... Et jos ne saisi pois niin selkiytyisi tuo ilmotus-osastokin...  Ja vielä, tekniikasta en ymmärrä eli kysellään typeriä. Eli onnistuisiko jäsenlistaukseen linkki jokaisen jäsenen esittelyviestiin tuonne uudet käyttäjät-osioon? Eihän kaikki nyt ole itseään esitelleet mutta olisi mukava bongata nimimerkin takaa ihminen... :  - Pitää kysyä jos ei tiedä- eli aina! ;D
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.07, 21:17 kirjoittanut mustalammas »
|
tallennettu
|
|
|
|
saframi
Oinas

Poissa
Sukupuoli: 
Lampaan halaaja
|
 |
« Vastaus #13 : 18.05.07, 19:54 » |
|
Mä laitoin kuvan meidän Venla-uuhesta, ja se joutui vahingossa karitsat-albumiin, vaikka Lenita-karitsakin kyllä näkyy siinä kuvassa, mutta se pitäisi siirtää uuhi-albumiin, kiitos.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #14 : 29.06.07, 23:05 » |
|
Mä laitoin kuvan meidän Venla-uuhesta, ja se joutui vahingossa karitsat-albumiin, vaikka Lenita-karitsakin kyllä näkyy siinä kuvassa, mutta se pitäisi siirtää uuhi-albumiin, kiitos. Huomasin nyt vasta tämän vanhan pyynnön.  Siirsin sen nyt pyytämälläsi tavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|