25.05.12, 08:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lammasgallerian ylläpitoketju  (Luettu 3500 kertaa)
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« : 28.05.05, 12:14 »

Lammasgallerian ylläpitopyynnöt

Tässä viestiketjussa voit tehdä ylläpitopyyntöjä koskien Lammasgallerian kuvia, albumeja ja luokkia. Jos esim. kuvasi on joutunut väärään albumiin tai tarvitset uuden albumin, niin voit esittää ylläpitopyyntösi tässä viestiketjussa. Tähän ylläpitoketjuun kuuluvat seuraavat Lammasgalleriaan liittyvät asiat:

- Kysymykset.
- Albumien muutospyynnöt.
- Kuvien siirto, poisto, yms. jos ei tavallisilla käyttöoikeuksilla onnistu.
- Muut ongelmatilanteet.

Ohjeita

Minne lisään uudet kuvani?

Voit lisätä kuvasi jo olemassa oleviin albumeihin. Uudet-albumi löytyy jokaisesta luokasta ja on tarkoitettu uusille kuville, joille ei ole vielä sopivaa albumia. Jos sopivaa albumia ei ole, lisää kuvat haluamasi luokan Uudet-albumiin ja pyydä tässä viestiketjussa uusi albumi ko. luokkaan kuviasi varten.
« Viimeksi muokattu: 28.05.05, 12:29 kirjoittanut Rasbelin » tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Emma im memoriam

« Vastaus #1 : 30.05.05, 16:05 »

Minun kuvani "Maijan Ahvenanmaalaisia" haluaisivat olla kansiossa Kuvia Ahvenanmaalaisista, miten siis pyytäisin niiden sinne päätymistä
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #2 : 30.05.05, 16:35 »

Oikeassa paikassa kysyit. hymy Siirsin kuvat sinne puolestasi. Voit jatkossa lisätä itse kuvia suoraan em. albumiin tai pyytää aina uuden albumin. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole mahdollista käyttäjien luoda albumeita, mutta yritän saada siihen muutoksen aikaiseksi (vaatii jonkin verran muutoksia), niin käyttäjät voivat itse vapaasti tehdä kaiken.
tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #3 : 30.05.05, 19:10 »

Hyvä, kiitos.  muikea hymy
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #4 : 23.06.05, 11:03 »

Mä kirjoitin vahingossa kait väärään kohtaan mitkä kuvat siirretään ja minne. Eli siis Aulimaijan albumin neljä viimeistä kuvaa pitäisi siirtää noihin yleisiin suomenlammas albumeihin. Eka pässeihin, toinen karitsoihin ja kaksi viimeistä uuhiin.
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #5 : 26.10.05, 20:44 »

Aulimaija,

Olisin vielä varmistanut, että ne kuvat ovat oikeassa paikassa tällä hetkellä? Jos eivät, täytyy vielä korjata tämä, vaikka aikaa on jo kulunut ja muistan tehneeni tämän jo. muikea hymy Olisi pitänyt kuitata tämä omaakin muistia varten.
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #6 : 26.10.05, 20:49 »

Mä muistelisin että sä et korjannut asiaa, mutta ei se ole niin vakavaa  silmänisku Mä olen saattanut jo poistaakin niitä kuvia kun tuo kuville varattu tila on niin säälittävän pieni  kieli
tallennettu

Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #7 : 27.10.05, 00:22 »

Tilaa on nyt lisätty 5 MB -> 8 MB per käyttäjä. Ja jos tuokaan ei riitä, voin katsoa olisiko tilaa enemmällekin. hymy
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #8 : 27.10.05, 08:53 »

Kiitos Rasmus   muikea hymy
tallennettu

Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #9 : 30.10.05, 09:27 »

Kiitos kun lisäsit kuvatilan määrää. Voi, kun kaikki oppisivat hyödyntämään sitä, olisi mukava katsella enemmänkin kuvia ihmisten lampaista!
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
suviande
Mummouuhi
Poissa Poissa

riiviöt ;)

« Vastaus #10 : 30.10.05, 10:41 »

Sain tehtyä oman albumin ja lisättyä sinne omien lampaideni kuvat. Laitan uusia kuvia illalla, kunhan otan uusia kuvia uusista tiloista  muikea hymy
tallennettu

Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #11 : 20.03.07, 20:45 »

Haluaisin muistuttaa, että Lammasgalleria on nimensä mukaisesti tarkoitettu vain lammaskuville ja kuville lampaanhoitoon liittyvistä asioista (esim. lampolat). Olen nyt poistanut kuvagalleriasta sinne kuulumattomat kuvat. Vastedeskin tulen poistamaan kaikki aiheeseen kuulumattomat kuvat.
tallennettu
mustalammas
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : 25.03.07, 21:13 »

Yrittelin tässä etsiä sellaista "Lampola-infoa" eli paikkaa jossa lukisi Lampolan toimintaperiaate, historiaa ja vaikkapa nuo luokitukset (milloin karitsasta kasvaa uuhi jne...). En löytänyt eli onko olemassa vai pitääkö vaan ottaa silmä käteen ja jatkaa surffailua?  reteä

Niin ja noista ilmoituksista. Ilmoituksen jättäjä voi kai vanhan ilmoituksensa poistaa mutta näkyy olevan tuolla noita jo vanhentuneita (eli tavara myyty tai saatu jo) ilmoituksia turhaan pyörimässä... Et jos ne saisi pois niin selkiytyisi tuo ilmotus-osastokin...  hymy

Ja vielä, tekniikasta en ymmärrä eli kysellään typeriä. Eli onnistuisiko jäsenlistaukseen linkki jokaisen jäsenen esittelyviestiin tuonne uudet käyttäjät-osioon? Eihän kaikki nyt ole itseään esitelleet mutta olisi mukava bongata nimimerkin takaa ihminen...  :hymy - Pitää kysyä jos ei tiedä- eli aina!  ;D
« Viimeksi muokattu: 25.03.07, 21:17 kirjoittanut mustalammas » tallennettu
saframi
Oinas
Poissa Poissa

Lampaan halaaja

« Vastaus #13 : 18.05.07, 19:54 »

Mä laitoin kuvan meidän Venla-uuhesta, ja se joutui vahingossa karitsat-albumiin, vaikka Lenita-karitsakin kyllä näkyy siinä kuvassa, mutta se pitäisi siirtää uuhi-albumiin, kiitos.
tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #14 : 29.06.07, 23:05 »

Mä laitoin kuvan meidän Venla-uuhesta, ja se joutui vahingossa karitsat-albumiin, vaikka Lenita-karitsakin kyllä näkyy siinä kuvassa, mutta se pitäisi siirtää uuhi-albumiin, kiitos.

Huomasin nyt vasta tämän vanhan pyynnön. muikea hymy Siirsin sen nyt pyytämälläsi tavalla.
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: