25.05.12, 05:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kaksi katrasta?!  (Luettu 506 kertaa)
120563
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« : 15.10.10, 05:14 »

Hei Lampolalaiset. Sellasta olisin kysynyt, että itselläni on kaksi pässipoikaa jotka ovat nyt vanhemmiten olleet itsekseen. Kummallakin on omat uuhet ja kummankin uuhella omatkaritsat. Nyt olisin siirtänyt pässipojat "talvialueelle", lähekkäin mutta erikseen. Ja uuhet ja karitsat olisin laittanut Lampolassa sekä tarhauksessa samaan. Onko "vieraiden" uuhien ja karitsoiden yhdistäminen keskenään hankalaa ja onnistuuko se. Miten uuhet suhtautuvat toistensa karitsoihin jne jne. Taasen odottelen teidän neuvoja...voi tuntua "ammattilaisista" hassuille kysymyksille, mutta vihreän aloittelian on parempi kysyä kun katua:)
tallennettu
Tartsi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 15.10.10, 11:45 »

Varmaan vähän paukuttavat päitä yhteen,kun on kaksi pomoa.Eiköhän ne kuitenkin mieluummin ole isommassa laumassa.
Mä olen jakanut ja yhdistänyt omia elukoita moneen kertaan vuoden mittaan,kun poikivat ja karitsalliset,vierotettavat ja vierotetut,astutettavat ym.on omissa porukoissaan.Eli jaan ruokinnan mukaan.
Nyt syksyllä mulla oli kaikki uuhet ja uuhikaritsat(paitsi 2 oli pässin kans) samalla laitumella jonkin aikaa ja eka päivä meni korvat takaviistossa paukutellen,sitten muutama päivä 2 porukkaa,kunnes ne kaikki kulki yhdessä porukassa samaan suuntaan.
tallennettu

Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,ensikot Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,mammanmussu Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja,  kissat Kolli ja Viiru
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: