25.05.12, 04:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: APUVA; pässipiokien vallanmittelöt  (Luettu 574 kertaa)
120563
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« : 05.09.10, 01:00 »

Kaikesta kontrollista huolimatta, pässipoja pääsivät tilanteeseen jossa mittelöivät miehekkyyttään. Tuloksena...kaksi kappaletta hieman "oikeesti tärähtäneitä päitä" . Näistä kahdesta toinen on suhteellisen normaalisti jaloillaan, syö, määkii ja muutenkin ok. Mutta toinen on kyllä saanut kovan tällin päähäsä. Makailee laitumella, vaihtaen vain kyljeltä toiselle. Nostaa vankasti takapäätään ylös ja yrittää nousta kokonaan ylös, mutta etujalat ei kanna. Jalat olen kokeillu, mutta ei arista ja osuma oli kyllä ottaluuhun...jäljistä päätellenkin.. Poika syö hyvin ja juokin, ja on muutenkin suht skarpin oloinen, mutta ei nouse ylös. Mun sydän vuotaa verta huolesta. Eläinlääkäriä konsultoin puhelimitse ja hänen neuvo oli odotella rauhassa huomiseen...epäili pojan saaneen kovemman luokan tällin ja mahdollisen aivotärähdyksen...
Onko kuinka monella kokemusta........mä niiiiiiiiin kovasti haluaisin auttaa poikaa, mutta miten???
tallennettu
Jatta
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 05.09.10, 08:13 »

Meillä sai nuori pässimies muutama vuosi sitten kans kunnon tällin toiselta pässiltä. Se kulki hoippuen, jalat eivät kunnolla kantaneet ja se laahasi ikävästi toista etujalkaansa. Laitettiin se eristyksiin omaan karsinaan, ihan toisten pässien viereen. Siellä se pönötti, makoili tosi paljon, söi onneksi vaikkakin huonosti. Päivä päivältä se alkoi olemaan reippaampi, ja oltuaan eristyksissä vajaan viikon, se punki itsensä ulos toisten pässien luo.
Ja tuolla se nyt menee toisten kanssa, iso ja komea mies, ei jäänyt mitään näkyvää vammaa. pusi pusi
tallennettu

120563
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 06.09.10, 08:40 »

Kiitos Jatta vastauksesta. Tilanne on edelleen meillä melkein sama. Poika makailee laitumella, syö erittäin hyvällä ruokahalulla sekä juo hyvin. "Juttelee" normaaliin tapaan....mutta edellee makaa. Tosin, enemmän liikkuu ja vaihtelee makuu suuntaa. Eläinlääkäri siitä sanoi, että voi odotella rauhassa muutamiakin päiviä...tärähdys on aiheuttanut poijjaalle hermoratoihin vaikuttavan "vamman" joka kuulemma palautuu normaaliksi ajan kanssa:) Toivon todella niin....Kiitos miljoonasti, että vastasit, toisten kokemukset auttavat parhaiten ja antaa toivoa:)
tallennettu
120563
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 06.09.10, 12:11 »

Ihanaa!!!!!!!
Pässipoikani on pystyssä, syö ja kävelee aivan normaalisti!!!!!!!!Mä olen niiiiiiin onnellinen:)
tallennettu
Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 06.09.10, 12:15 »

Olipa onnellinen loppu tarinalla!  hymy
tallennettu
Jatta
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #5 : 06.09.10, 13:02 »