|
maunu_muori
|
 |
« : 19.08.10, 21:17 » |
|
Huomasinko oikein, että syyskuun ekana viikonloppuna on ilmajoella pe-la häppeninkiä ja pässihuutokauppa. Onkos kellä tietoo millaisii potrii poikii sinne on menossa... pienen matsin jälkeen saisin ehkä jonkun jäärän houkuteltua lauantaiksi följyyn. Pitäishän sitä kerran tollaseenkin huutokauppaan päästä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vahtimassu
Mummouuhi

Poissa
Sukupuoli: 
Nöfnöf
|
 |
« Vastaus #1 : 20.08.10, 00:11 » |
|
Juu..tilaa Milla Alangolta luettelo pässeistä..varmaahan tietoa ei välttämättä saa ku vasta paikan päällä, koska monikin tila ilmoittaa useita ja sit niistä parhaimmat sit tuuaan, tai vaan määrä ja se selviää sit siellä ketä on tullut..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Wilhelmina
|
 |
« Vastaus #2 : 20.08.10, 10:39 » |
|
Mä veikkaan et on varmasti ihan Suomen parhaimmistoa tarjolla. Milla käy ainaki valittemassa tiloilta tiukalla seulalla, jossa vain parhaimmista parhaat pääsevät mukaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
suviande
|
 |
« Vastaus #3 : 20.08.10, 12:42 » |
|
Muori: Tuus käymään meilläkin  Vaikka varmaan nähdään ainakin perjantaina..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #4 : 20.08.10, 22:52 » |
|
En mie perjantaina pääse, kun tuli poltettua kaikki lomapäivät...... perinnönjaossa..... että on roinaa nurkat väärällään..pentele pentele.. olis niin kiva tulla  .. sinnekin, ja liukumat on jo tapissa miinuksella
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vahtimassu
Mummouuhi

Poissa
Sukupuoli: 
Nöfnöf
|
 |
« Vastaus #5 : 26.08.10, 08:53 » |
|
No ketäs lampolalalisia tuonne Ilmajoelle on menossa?
Pässiluettelo löytyy suomen lammasyhdistyksen kotisivuilta..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #6 : 26.08.10, 10:16 » |
|
Menisin jos ei tulisi bussillinen mummoja passattaviksi eikä tarttis vahtia porsimista... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kainuunharmas
Oinas

Poissa
Minni & Mysli
|
 |
« Vastaus #7 : 26.08.10, 13:12 » |
|
Mä ilmeisestikin olen tulossa... vaan toi pässiluettelo vähän laannutti lähtö intoa... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vahtimassu
Mummouuhi

Poissa
Sukupuoli: 
Nöfnöf
|
 |
« Vastaus #8 : 26.08.10, 15:53 » |
|
Mulla oli vähä sama homma, että ku näki luettelon, into lähteä taantui aika paljon..saas nyt nähä tuleeko lähdettyä sitten ollenkaan..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
suviande
|
 |
« Vastaus #9 : 26.08.10, 19:41 » |
|
Tulkaa ihmeessä!!! Eli Vuohiseminaari perjantaina 3.9. ja Lammasjalostuspäivät 4.9. Ilmajoella! Lisätietoa ja päivitetty ohjelma löytyy ainakin www.proagria.fi/ep ja sieltä etusivulta löytyy lisää juttua!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #10 : 26.08.10, 21:34 » |
|
hitsit, kun tekis mieli tulla jo perjantaina, mut noi ...leipätyöt... Oltiin kerran jäärän kanssa yötäkin häppenikissä ja että oli kivaa porukkaa..mut yritetään ees lauantaina.. ookkos suviande silloin paikalla?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vahtimassu
Mummouuhi

Poissa
Sukupuoli: 
Nöfnöf
|
 |
« Vastaus #11 : 27.08.10, 09:30 » |
|
Kyllä ihan mielelläni tulisin, on vaan nyt kiinni sit isännästä joutaako se hoitamaan eläimet jos jo perjantaina lähtisin,se ite mielis lähteä Metkoon, joten painitaan kumpi lähtee ja kumpi jää eläimet hoitaa  . Tänään on viimeinen ilmoittautumispäivä seminaareihin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kainuunharmas
Oinas

Poissa
Minni & Mysli
|
 |
« Vastaus #12 : 27.08.10, 14:02 » |
|
Mä ilmeisestikin olen tulossa... vaan toi pässiluettelo vähän laannutti lähtö intoa...  Vaan lähdemmä silti! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
suviande
|
 |
« Vastaus #14 : 29.08.10, 19:12 » |
|
Olen paikalla perjantaina koko päivän ja jään Ilmajoelle yöksi..ja lauantaina olen paikalla ainakin klo 14 asti, jolloin joudun sitten lähtemään ennen huutokaupan alkua navetalle  onneksi meillä ei isäntä tällä kertaa halunnut metkoon 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|