06.09.10, 20:03 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laidun aika syöty ja kuiva  (Luettu 1367 kertaa)
KH
Uuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Wingo ja lampaita

« Vastaus #30 : 29.07.10, 00:36 »

Sama virsi täällä, alkukesästä laidun kasvoi niin nopeaan, että muutama lohko oli pakko kaataa nurin, kun alkoi ihan totaalisesti korsiintua ennenkuin ehti sinne siirtää... ja nyt ne ei sit kasva uudelleen sitten millään  piru
Onneks tossa on ruokoista lahdenperukkaa, johon pitäisi nyt raivata langoille väylät. Saa sinne kostealle maalle lampaat vähäksi aikaa, jotta ehtii heinämaat kasvaa uudelleen. Nyt sentään on tullut pikkuisen edes vettä.
tallennettu

lumikello
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #31 : 04.08.10, 11:10 »

Mä olen niittänyt hullun lailla heinää pitkin meidän pihaa ja metsää. muikea hymy Hyvin siinä heinää riittää kun vaan jaksaa niittää. Eihän tuo niin kova homma ole kun niittää aina vähän kerrallaan. Kolmisen kertaa päivässä olen tuoretta ison kasan niittänyt. Lisäksi sitten kuivaa heinää ja kauraa. Hyvin voi lampaat. hymy
tallennettu

Perhe keski-suomesta. Kolme lammasta, kaksi ankkaa, koira, kissa ja gerbiili.
Suusanna
Oinas
Poissa Poissa

Särmä

« Vastaus #32 : 04.08.10, 11:53 »

Me saadaan kanssa naapurin niityltä niittää heinää ja iltaisin on sitä käyty hakemassa lampaille, sekä horsmaa ja vadelmaa. Pihalla ei kauheasti mikään kasva. Nyt on yksi alue ollut pari kolme viikkoa kasvamassa, niin on sentään jotain noussut, mutta onneks viime yönä satoi melkein koko yön, niin alkaa paikat vihertää varmaan...toivottavasti ainakin.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: