12.02.12, 20:49 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laidunkatos kuin trombin tuoma  (Luettu 775 kertaa)
Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« : 28.08.10, 21:23 »

Heh. Saatiin Citymarketin ostoskärrykatos kun jakoivat niitä halukkaille ilmaiseksi. Katolta vaan ostoskärryt-kyltti pois ja sisältä ne kiinnikkeet, mitkä laitetaan kärryihin jotta irtoavat jonosta. Kulkee etukuormaajalla pienellä lankkuvirityksellä ja nököttää tuolla laitumella kuin jotenkin ihan toisesta maailmasta. Mutta muuten varsin mainio valokatekatos, tukevalla metallirungolla. Vielä kun silmä tottuisi. hymy Saisihan tuosta vaikka kasvihuoneen tai mönkijän tallin väsättyä mutta olkoon nyt laidunkaudella ainakin tuossa käytössä. hymy
tallennettu
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 28.08.10, 21:36 »

Siistiä! Voisin kuvitella moiselle lisää käyttötarkoituksia myös tällä tontilla.
tallennettu
Tiina K
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 29.08.10, 12:17 »

Mä olen kateellisena katsonut, kun tuossa Klaukkalassa on yhdessä pihassa niitä aivan joutavana monta. Monesti olen ajatellut kävellä pihaan ja kysyä, josko myisivät yhden.
Miten sä oikein sait nuo? Oliks jossain joku ilmoitus?
tallennettu
Tartsi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #3 : 30.08.10, 10:16 »

Sä oot Tiina kattonu samaa pihaa kun mä  muikea hymy ja ihan samasta syystä.
tallennettu

Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,vuosikkaat Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja,viiriäinen ja  kissat Kolli ja Viiru
Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 30.08.10, 15:29 »

Tiina K: puskaradion kautta, appiukolta kuultiin. En tiedä oliko ilmoituksia, meille ei tule Aamulehteä (turha tilata kun ei ehdi lukea aamulla...)
tallennettu
Tiina K
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 30.08.10, 18:08 »

No jos sä Tartsi joku päivä rohkaistut ja meet kysymään, niin varaa mullekin yks, jos se on halukas myymään. Vai pitäiskö tehdä kahden naisen täsmäisku sinne joku kerta muikea hymy
tallennettu
Kupila
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 09.09.10, 23:25 »

Ikuinen naurunaihe on se nais-autoilija, jolla oli aina tapana parkkeerata autonsa sellaiseen katokseen, siis marketin pihassa, kunnes joku tuttava oli häntä valistanut että katos on tarkoitettu vähän toiseen käyttöön... Täti oli siihen saakka ollut varsin tyytyväinen katolliseen autoparkkiin,ihmetellyt vain miksi niitä on niin vähän suhteessa autoihin. Hih.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: