25.05.12, 01:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennenaikainen synnytys  (Luettu 901 kertaa)
Tsinnia
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Uuhikaritsa

« Vastaus #15 : 12.04.10, 21:38 »

Edellinen kirjoittelu jäi vähän kesken, kun näin valvontakamerasta, et yksi ensikko rupesi synnyttämään hymy.
Mustalle 100% texel-uuhelle tuli mäyräpässin kanssa... yllätys, yllätys, valkoinen karitsa hui kauhistus.
No, on meillä nyt onneksi ainokaisella mustalla risteytysensikolla musta uuhikaritsa, jonka korvissa ja otsalla on valkoisia epämääräisiä kuvioita sekä valkoisella rist.ensikolla musta pässipoika, jolla on valkoisia karvatupsuja otsassa muikea hymy.

Meille tuli kanssa eilen 100% mustalle teku uuhelle karitsat ja odotin että tulisi edes jotain väriä...noh, toisella on ruskea korva, siinä kaikki, valkoisia molemmat karitsat muikea hymy Kaikkea ei voi saada  silmänisku
Joo, mäkin olin satavarma, että tulee jänskän näköinen karitsa sille mustalle tekulle, mut kattia kanssa!
No, pitää olla tyytyväinen, et karitsa ja uuhi voi hyvin hymy. Ehkä ens vuonna sitten... muikea hymy
tallennettu
sarkka75
Pässi
Poissa Poissa

Texelpoika ;)

« Vastaus #16 : 13.04.10, 12:40 »

Meille tuli kanssa eilen 100% mustalle teku uuhelle karitsat ja odotin että tulisi edes jotain väriä...noh, toisella on ruskea korva, siinä kaikki, valkoisia molemmat karitsat muikea hymy Kaikkea ei voi saada  silmänisku
Joo, mäkin olin satavarma, että tulee jänskän näköinen karitsa sille mustalle tekulle, mut kattia kanssa!
No, pitää olla tyytyväinen, et karitsa ja uuhi voi hyvin hymy. Ehkä ens vuonna sitten... muikea hymy
[/quote]Minä olen jo melkein luopunut toivosta.. hymy Tässä tämä meidän lampolan VÄRILÄISKÄ muikea hymy muikea hymy
tallennettu

Tsinnia
Pässi
Poissa Poissa

Uuhikaritsa

« Vastaus #17 : 13.04.10, 17:06 »

Siinäpä väriä kerrakseen sarkastinen muikea hymy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: