25.05.12, 01:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lammaskivennäisen päiväyksestä  (Luettu 550 kertaa)
Anastacia
Oinas
Poissa Poissa

« : 25.03.10, 00:08 »

Ostin lammaskivennäistä (Melica), joka on valmistettu 22.01.2009. Parasta ennen 9kk valmistuspäivästä lähtien.
Syöttäisittekö lampaillenne, vai ostaisitteko/vaatisitte kaupasta uudempaa?
Affeille kyllä tuo maistuu, mutta ... entä vitamiinipitoisuudet ?

tallennettu
Tiina K
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 25.03.10, 20:11 »

Minä olen  vastaavissa tapauksissa vaatinut uuden/hyvitystä. Kanarehujen kanssa kävi pari kolme kertaa niin, että päiväys oli mennyt. Jos ehdin kotiin saakka ennenkuin huomasin asian, soitin kauppaan ja sieltä hommasivat uuden ilmaiseksi tilalle. Sain kyllä pitää sen kotiin viedynkin. Jos olen kaupassa huomannut päiväyksen menneen vanhaksi, olen saanut säkin puoli-ilmaiseksi.
Miten sitten lammaskivennäisessä vitamiinit säilyy, siihen en osaa vastata.
tallennettu
Vahtimassu
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Nöfnöf

« Vastaus #2 : 25.03.10, 20:58 »

Mä sain korvauksena kans uuden lavan tilalle, kun tilasin lammaskivennäistä lavallisen ja säkit oli jo tullessaa vanhentuneita.
tallennettu
Anastacia
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 25.03.10, 23:08 »

Kiitos vastauksista Tiina K ja Vahtimassu  hymy
Täytyypä mennä K-maataloudesta uudempaa kivennäistä vaatimaan tilattavaksi...
Niin ja vasta pussia avatessa huomasin vanhentuneen päiväyksen.
Ei taida tällä alueella liikkua lammaskivennäinen jos kivennäiset vaan vanhenee kaupassa ... ja sieltä A-alkavasta puljusta en osta mitään  grrr
tallennettu
Laventelilammas
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 26.03.10, 01:12 »

Ei kuulu varsinaisesti tähän, mutta noissa kaikissa A- kaupoissa on menossa YT-neuvottelut,
 joten palvelu on ollut kehnoa pitkin Suomee.
Lämpölampuihin ei tämän perän A-kaupasta hehkua saanut,
 vaikka pyysin tilaamaan ja yleensä kaikki lammastavaran saanti/tilaus heikkoo.
Onneksi täällä on K-kauppa jossa palvellaan myös tylysti.
tallennettu

Puoliksi suunniteltu. Ei ole yhtään vielä tehty.
Katri/Jukka
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 26.03.10, 11:50 »

^ Meille oli ainakin hyvä palvelu A kaupassa, kun yritin metsästää lampaiden maitojauhetta keskiviikkona, Soitti myyjä takas et perjantaille saa kauppaan sitä Kalajoelle. muikea hymy Ouluun ois saanu viikon toimitusajalla.. hui kauhistus
tallennettu

Uudet sivut    http://korpa.webs.com/ vielä hiukan kesken, blogi http://kortehaka.vuodatus.net/
Tartsi
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 26.03.10, 16:35 »

Meillä on paikallisessa Agrissa ihan vakikäytäntö,että rehua voi joutua tilaamaan.Tulee n. viikossa.Ymmärrän kyllä,etteivät pidä hyllyssä vanhentumassa,kun menekki on vähäistä.Vanhenevia ja revenenneitä säkkejä saa ilmaiseksi / halvemmalla.Rehu ei nyt koskaan lopu niin yllättäen,ettei pystyisi arvioimaan,milloin tilattava.Maitojauhe nyt voi tulla yllätyksenä.
Mulle tyrkytettiin hevosvitamiinia,mutta kun ei saatu varmuutta sen sopivuudesta lampaille,en ottanut.Sitä tavallista ei kuulemma nyt tilata.Totesin siinä että kilpailevassa liikkeessä sitä on kumminkin ja lampsin sinne.Siinähän äijät jäkättäävät kahvikopissaan,ettei rouvalle kelvannut  piru
tallennettu

Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,ensikot Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,mammanmussu Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja,  kissat Kolli ja Viiru
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: