11.02.12, 04:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: synnytys  (Luettu 3082 kertaa)
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Maya

« Vastaus #15 : 21.02.10, 04:39 »

eEäinlääkäri kävi päivällä,ja tuloksena 2 keskoskaritsaa jotka moemmat kuoli.

Voi miten kurjaa  nyyh nyyh

Kyllä se toinen karitsointi varmasti sujuu hyvin.
tallennettu

Nina
Pässi
Poissa Poissa

Toteutunut unelma: Lahja

« Vastaus #16 : 21.02.10, 11:00 »

Voi miten surullista nyyh.

Jos haluat yrittää selvittää karitsoiden kuolinsyytä niin lähetä ne eviraan tutkittavaksi.
tallennettu

Apila on hyvä kukka, samoin päivänkakkara,
lammas joka puskee, on huomenna makkara.
MH
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 21.02.10, 11:02 »

nyyh Surullista.
Minua jännittää meidän tulevat karitsoinnit kovasti. Neljä ensikkouuhea ja itse myös ekaa kertaa asialla... Voi kun meillä olisi joku suojelusenkeli mukana touhussa pyhimys
tallennettu

satuaa
Uuhi
Poissa Poissa

www.aholaidantila.fi

« Vastaus #18 : 21.02.10, 13:14 »

Voi, kuinka surullista... surullinen   
tallennettu
myyrähäinen
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 21.02.10, 16:00 »

..se on murheellista..
Mutta tosiaan, jos syyn haluat tietää, niin Evirassa selvittävät.. ja voi sitten ennakoida ja ennaltaehkästä mahdollisesti samaa tekijää jatkossa.. 
tallennettu
muakki
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : 22.02.10, 11:05 »

Onpa harmi että eka karitsointi meni niin huonosti. surullinen  Ei kannata pelästyä kuitenkaan ihan kokonaan. Seuraava kerta voi olla paljon iloisempi kokemus.
Meillä olen huomannut että jos uuhi kuopii maata paljon avautumisvaiheessa voi olla vaikeuksia tiedossa, eli seuraan nuo kuopijat tarkempaan.
tallennettu
aloittelija -09
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #21 : 23.02.10, 11:50 »

Eilen myös emä kuoli sisäisiin verenvuotoihin...Onnea vain muillekin karitsointiin, ei kannata turhaan pelätä ennen aikoja...En saanut itse kauhukokemuksia vaan olen oppinut uutta ja varmasti jo helppoa toisen kohdalla synnytys ja avustaminen jos siihen joutuu...harmittaa tietenkin kovasti kun kaikki kuolivat...ja kaikki yritettiin tehdä...tälläista elämä on....
tallennettu
NUNNU
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #22 : 23.02.10, 13:55 »

Voi itku! nyyh
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #23 : 23.02.10, 16:26 »

nyyh nyyh
tallennettu

Nina
Pässi
Poissa Poissa

Toteutunut unelma: Lahja

« Vastaus #24 : 23.02.10, 21:29 »

Tällaisia kokemuksia ei aloitteleva lampuri kyllä kaipaa nyyh. Vaikka itsekin kaiken kantapään kautta oppineena täytyy sanoa, että näistä kurjista tilanteista parhaimmat opit saa. Surullista nyyh
tallennettu

Apila on hyvä kukka, samoin päivänkakkara,
lammas joka puskee, on huomenna makkara.
aloittelija -09
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #25 : 06.03.10, 12:31 »

Ei ole vielä tullut karitsoita!! Hampaita on alkanut"kirskuttaa" ja maitooki näyttäisi olevan tulossa kun niin jo roikkuu...Jospa nyt loman aikaan synnyttäisi jo!  hymy
tallennettu
semppu
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #26 : 06.03.10, 16:24 »

Surku! Mutta seuraava sitten helpompi!!
Muutama vuosi sitten Semppu soitteli karitsointiaikaan, olin töihin menossa ja huoli iski sitten, kun ei tuntunut edistyvän homma millään lailla ja soitinkin työkavereille, että alotelkaahan ilman mua, käväsen pikkumutkan. Ja niin me Sempun kanssa, Aulimaijan puhelinavustuksella (oli niin kertakaikkisen solmussa ne karitsat, ettei mullakaan enää järki riittänyt) saatiin karitsat maailmaan ihan elävinä ja hyvissä voimissa. Seuraavassakin karitsoinnissa muistaakseni Sempulla oli jotain ongelmia, mutta siitä jo sitten selvisi ihan itse!

Hyvin on Pauliina muistissa nuo ekat karitsoinnit ja sun apu hymy... Ja tosiaan, nyt olisi taas meilläkin karitsointiaika, toki käyn joka välissä seurailemassa, mutta enää ei pelota "epämääräsesti"! Kun jo ekalla kerralla joutu käden kyynärpäätä myöten sinne työntämään ja kaivamaan. Mutta toki jos karitsat ja/tai emo kuolee niin kyllähän se ottaa varmaan aina koville! öööäää (Onneksi viimevuonna meni karitsoinnit ilman apua, jospa nytkin...)
tallennettu
aloittelija -09
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #27 : 07.03.10, 13:14 »

Alkaa olla Olgan synnytys lähellä...välillä käyn katselee...Ei enää määi koko ajan ja makoilee ja peräpääkin näyttää aivan "valmiilta". Tai mistäpä minä tiiän milloin se "valmis" kun edellisellä ei ollut lähellekää ton näköinen!!! Sillä onlikin keskenaikainen synnytys...Toivotaan että nyt menee kaikki ok!!!
tallennettu
aloittelija -09
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #28 : 07.03.10, 13:49 »

Yksi karitsa syntyi jo, synnytti aivan itse...heti melkein nousi ylös ja tissille....lähden heti takaisin seuraamaan montako tulee...
tallennettu
Erkku
Pässi
Poissa Poissa

Sävy ja Sointu

« Vastaus #29 : 07.03.10, 13:55 »

Tosi harmillista  nyyh

Toivon, että meillä menisi hyvin, kun nuo uuhet (5kpl) on ensikkoja, eikä täällä ihmisilläkään oon uuhien karitsoinneista tietoja  haha...
tallennettu

160 lammasta, Lyyli-pyrre sekä Misu-kissa hymy
Käy kurkistamassa blogiani: www.lahjalyyli.blogspot.com
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: