25.05.12, 00:04 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsityögalleria  (Luettu 1863 kertaa)
lilja-hillevi
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #30 : 02.02.10, 00:04 »

Onpa pehmoisen ja lämpimännäköisiä pipoja pikkukanalla. Tosi hienoja. Muitten uurastuksista on kiva lukea katsoa kuvia, aina niistä itsekin innostuu ... Aahh ja mitä ollenkaan tulee Pauliinan alpakanvilloista???  muikea hymy Ei yhtään täällä uteliaana  silmänisku
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #31 : 02.02.10, 11:52 »

Pauliinan alpakan villat pitäisi jalostaa langaksi. Cornelialle, jonka isältä nämä villat sain, olen luvannut vauvan vaatteita vähän tehdä ja katsotaan sitten, mitä lopuista muodostuu...
tallennettu
satuaa
Uuhi
Poissa Poissa

www.aholaidantila.fi

« Vastaus #32 : 03.02.10, 15:41 »

Sirppi, eikös se ollutkin sama koirantakki teidän haukulla päällä tänään Maaseudun Tulevaisuuden etukannessa? Isäntä näytti, että on juttua lammastilasta. Minä touhotin heti, että taidankin tietää emännän lampolan sivuilta, kun koiralla on juuri tuollainen takki! Ja niinpä tulin tarkastamaan täältä lampolan sivuilta. Hieno juttu teistä kuvineen!
tallennettu
Sirppi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Texeltyttö

« Vastaus #33 : 03.02.10, 18:21 »

Sirppi, eikös se ollutkin sama koirantakki teidän haukulla päällä tänään Maaseudun Tulevaisuuden etukannessa? Isäntä näytti, että on juttua lammastilasta. Minä touhotin heti, että taidankin tietää emännän lampolan sivuilta, kun koiralla on juuri tuollainen takki! Ja niinpä tulin tarkastamaan täältä lampolan sivuilta. Hieno juttu teistä kuvineen!

Auts, paljastuinko mä sen koiranvaatekötöstykseni takia!! haha Joo sama nuttu se siinä oli, se pitäs vaan pestä että huopuisi sopivamman kokoiseksi. Hyvää palautetta on jutusta tullut ja runsaasti eri puolilta Suomea. Se oli kyllä ihan meidän näköinen juttu, että ei harmita vaikka toimittaja sellaiseen suostutteli.
tallennettu

hannaleena
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #34 : 04.02.10, 10:03 »

Niin, tosi hyvä juttu se kyllä oli! Ja eikö lampurin tunnista siitä, että koirallakin on VILLApaita  muikea hymy muikea hymy muikea hymy
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: