25.05.12, 00:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pipon silmukkamäärä  (Luettu 1935 kertaa)
Sirppi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Texeltyttö

« Vastaus #15 : 22.01.10, 00:07 »

^en mäkään oikein osaa kaventaa! Mutta kokeilemalla ne opit jää paremmin mieleen kuin pelkästään lukemalla. Ja sitten kun tutkii jotain jo valmiita neuleita ja kyselee viisaammiltaan niin ehkä jonain päivänä osataan jo vaikka mitä silmänisku (mutta siihen mulla on matkaa ja yhden pipon jätinkin pois kuvasta koska se on sellainen "ei näin"-esimerkki muikea hymy )
tallennettu

pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #16 : 25.01.10, 07:29 »

Sain pari tuntia sitten uudenlaisen (siis meikäläiselle uudenlaisen) pipon valmiiksi  hymy
Siitä tuli hieno tummanharmaa hahtuvalangasta tehty pipo jossa on käännetty reuna alhaalla.
Ylpeenä voin kertoa että reunasta tuli hieno, osasin jopa tehdä reunan silleen että vaikka se on käännetty niin se on silti samoinpäin neulottu kun koko muu pipo, olipas monimutkaisesti selitetty...
Ainoa huono juttu siinä on että tein reunan hieman liian kireeksi koska kuvittelin että se ei muuten pysy ylöskäännettynä. Nyt on ihan sellanen tunne kun olis vähän  "pipo kireellä"  sarkastinen muikea hymy

Voin vaikka laittaa kuvan siitä kunhan ehdin  hymy
tallennettu

Sirppi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Texeltyttö

« Vastaus #17 : 25.01.10, 11:00 »

^Joo laita vaan, edelliset pipotkin sulla oli niin hauskoja!

Eilen nykersin itselleni yhden pipon kun tytär omi edellisen afro

tallennettu

pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #18 : 24.02.10, 19:56 »

Mä olen tehnyt ihan hirmuisesti pipoja viime aikoina  hymy

Pitäis taas vaan kuvata niitä.

Sain yhden punaisen "Cousteau"-pipon valmiiksi, sitten olen tehnyt kaksi punaista tuubi-pipoa jossa on se naru-systeemi pään yläpuolella, yhden punaisen kaulurin ja kaksi ruskeeta neliskulmasta pipoa josta roikkuu punaiset nyörit "korvista". Olin hävittänyt neliskulmaisen pipon ohjeen joten jouduin itse säveltämään ja olin ihan äimänkäkenä kun siitä tuli tosi hieno  muikea hymy
Taas syyhyttäis ruveta neulomaan jotakin.
tallennettu

Sirppi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Texeltyttö

« Vastaus #19 : 25.02.10, 01:37 »

Mä sain jo suurimmat käsityöintohimoni tällä erää tyydytettyä, on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä. Nyt on sellainen leipomisvaihe muikea hymy
tallennettu

pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #20 : 25.02.10, 04:44 »

vähä OT, mut kuitenki...
^Mä tein viime yöna töissä aprikoosileipää, siitä tuli tosi hyvää  hymy Aprikoosi sosetta ja kuivatun aprikoosin paloja ja rouhesämpylä jauhoja  pusi pusi
tallennettu

Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: