Sirppi:
Tosi hieno pipo!!
Joo niistä tulee hienoja, kun ne huovuttaa koneessa. Ilahduttavinta noissa mun neulontaprojekteissani on se, että jopa minunlaiseni peukku-keskellä-kätöstä-tyyppikin voi onnistua! Mun käsityöinto nimittäin hävisi tyystin peruskoulun kässäntunneilla, olin tosi surkea aina ja itkun kanssa neuloin. Nyt on tullut sellainen uho yrittää edes ja haluankin kannustaa kaikkia vaan sitkeästi kokeilemaan neulomista, kivoista langoista saa jo ihan perustaidoillakin vaikka mitä aikaseksi. Ja kun tekee niinkuin minä, ettei ole valmiita ohjeita vaan idea kehittyy työn edetessä niin siitä neulomisesta syntyy pieni seikkailu! Täytyykin napata pari kuvaa mun muista työn alla olevista pipoista, että muutkin koulukässän lannistamat rohkenisi kokeilla miltei jo unohtuneita taitoja ..(muoks, alla linkissä ensimmäiset pipoviritelmäni, uskaltauduin siis tekemään muutakin kuin kaulaliinoja

)
Meillä tytär sai joululahjaksi naapureilta Anu Harkin kirjan Puikoissa ja se kannattaa kaikkien kässäkammoisten lukea, koska se on hyvin vapauttava teos. Kivoja yksinkertaisia ohjeita ja tekemisen kokeilemisen riemua!