Ei se varmastikaan turhaa ole, mutta ei täydentävissä ehdoissa edellytetä, että rehukirjanpidon pitäisi olla erillään verokirjanpidosta.
Minuakin kiinnostaisi kovasti kuulla käytännön kokemuksia rehukirjanpidosta niiltä, jotka ovat valvonnan kohteeksi joutuneet.
Itse olen pitänyt erillistä kirjanpitoa rehuista ja lääkkeistä, kylläkin liki vuoden viiveellä ( näin vuoden alussa kasaan edell. vuoden rehut ja lääkkeet omille paprulleen ), mutta samalla aina miettinyt, että onko tämä turhaa, ainakin turhauttavaa.. Mutta miksi sitten aina muistuttavat rehu- ja lääkekirjanpidosta, kun veroilmoituksen varmaan kaikki tekee ja sieltähän nämä tiedot löytyisivät?!
En mäkään ole mistään kuullut / lukenut, että olisi ihan pakko täytellä erikseen noi, mutta pieni pelko on, että jos tarkastajat tulee, niin eipähän ole ainakaan sen osalta sanomista ettei olisi kirjattu mihkään ylös ja toisekseen, onhan se selvempi katsoa rehut tästä ja lääkkeet tosta lapusta, VAIKKAKIN se niin raivostuttavaa touhua onkin raapustella samoja asioista sinne sun tänne, ollakseen kutakuinkin "kunnon EU-kansalainen"

Mä myös haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, joilta nämä asiat on valvottu! Jotta tietäis, että kuinka paljon sitä turhaa työtä OIKEESTI tekee, vai tekeekö?!