|
Pauliina
|
 |
« : 08.12.09, 12:15 » |
|
Joko löytyy kiinnostuneita jo pikkuisen kehräyksen perusteita oppineista? Sellaiset, joilla on oma rukki, suunnitelmissa sellaisen hankinta tai jotain sinne päin. Ei ihan aloittelijoille siis. Päivämäärä vaihtoehtoja: 31.1.2010 tai 21.2.2010
Semppu, Vahtimassu ja Myyrähäinen on jo laskettu osallistujiin. Jokainen teistä saa värttinällä lankaa aikaseksi. Kerta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
semppu
|
 |
« Vastaus #1 : 08.12.09, 14:31 » |
|
Jes! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #2 : 15.12.09, 16:38 » |
|
Kehräyskurssin kakkososa siis pidetään 31.1.2010 meillä Lumijoella. Jos siis suurinpiirtein osaat kehräyksen perusteet ja saat jonkinlaista lankaa aikaseksi, niin mukaan vaan! Lisätietoja tammikuun puolella sitten, mutta ilmottautumisia otetaan jo vastaan toki!!
Jos löytyy vanhoja rukkeja, kannattaa ottaa mukaan, korjaillaan niitä ja tutustutaan uudempiin ja opetellaan kehräämään ja kertaamaan, jnejne...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
semppu
|
 |
« Vastaus #3 : 26.12.09, 14:56 » |
|
Nyt täytyy perua oma osallistuminen:(. Viikko sitten tipahin heposen selästä, ja mm. reisiluu murtui. Sairausloma on maaliskuun loppuun jne, tuntuu tällä hetkellä kun ei yksin vessaan pääse, aika hiljaiselta rukin polkeminen... ;(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #4 : 26.12.09, 15:38 » |
|
Jaksamista Semppu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
iisa
|
 |
« Vastaus #5 : 26.12.09, 16:42 » |
|
Onko suunnitelmissa alkeiskurssia? minua kiinnostaisi kovasti..... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #6 : 26.12.09, 21:40 » |
|
Alkeiskurssi pidettiin marraskuussa. Ootko ihan tumpelo? Onko sulla rukki? Saatko värttinällä mitään aikaseksi?
Sempulle jaksamista ja pikaista paranemista!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rosmariinin
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #7 : 27.12.09, 01:44 » |
|
Onko suunnitelmissa alkeiskurssia? minua kiinnostaisi kovasti.....  Vinkkinä, kannattaa kattoa jos vaikka jossain kansalaisopistossa olis kehräyskurssia menossa sopivasti. Nimimerkillä menossa keväällä kansalaisopiston kehräyskurssille opettelemaan värttinällä kehräämisen alkeita, jos vain mahtuu mukaan (3. varasijalla..)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Hyvästi, kettu sanoi. Nyt saat salaisuuteni. Se on hyvin yksinkertainen: Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillään."
|
|
|
|
Xaus
|
 |
« Vastaus #8 : 27.12.09, 13:50 » |
|
Sempulle pikaisia paranemisia. Hurjalta kuulostaa "reisiluu poikki". 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
iisa
|
 |
« Vastaus #9 : 27.12.09, 17:38 » |
|
Olen kyllä katsellut kansalaisopiston kursseja ja olen menossa tuohitöitä tekemään,olin eka kertaa viimevuonna ja täytyy sanoa että on mukavaa touhua... Juvalla vain on niin huonosti käsityökursseja jos haluaa muutakuin vaateompelua  ja mitä tulee tumpeloon niin sitä kyllä olen villa on mulle ihan uutta, olen tosin lampaita kerinnyt ehkä jonkin 6- 8 elukan verran että sekin on opetteluvaiheessa... Ajattelin et oisin tullut katseluoppilaaksi tuohon kurssille mutta mulla saattaa olla menoa just silloin mitä tossa isännälle just harmittelin... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #11 : 27.12.09, 23:34 » |
|
Onhan tuo Aulimaijakin tullut tänne asti muokkauskurssille... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
iisa
|
 |
« Vastaus #12 : 28.12.09, 21:55 » |
|
nii, kimppakyyti toimiskin hyvin... olen Aulilla käynytkin ettei niin kaukana toisista asuta  mutta toivottavasti joskus päivät sattuisi niin saatampa tullakkin.....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #13 : 13.01.10, 16:20 » |
|
Nostetaanpas tätä! Oisko vielä halukkaita?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|