12.02.12, 15:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viestien poistaminen  (Luettu 1996 kertaa)
Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Muru Metsäneläin

« : 24.11.09, 11:46 »

Miksi itse aloitettuja viestiketjuja ei saa enää poistaa vai enkö vain osaa?  häh
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
Talvikki
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 25.11.09, 12:35 »

Miksi itse aloitettuja viestiketjuja ei saa enää poistaa vai enkö vain osaa?  häh

....ja miksi ei saa itse poistettua ostoilmoituksia,vaikka niissä ei olisi vastauksia???
Herjaa vain "et voi itse poistaa viestiä".
tallennettu

Mun värilliset suomenlampaani: Laurilan Ihana,Ippuli,Iitta,Inkku,Ira,Iida,Iina,Ippu sekä omat kasvatit Jane, Jade,Janika,Jatsi ja musta pässi Pelson Igor ja ruskea Sipi.
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #2 : 26.11.09, 00:14 »

Omien viestien poistaminen ei ole sallittua, koska se mahdollistaa palvelun väärinkäytön ja ilkivallan. Teoreettinen esimerkki on, että käyttäjä A kirjoittaa klo 7:30, että käyttäjä B on syyllistynyt rikokseen Y. Viesti ehtii olla nähtävänä esim. 4 tuntia, jonka jälkeen klo 11:30 käyttäjä A poistaa sen. Ylläpito ei näe viestiä koskaan, sillä ylläpito näkisi viestin esim. vasta klo 17:20. Mitään jälkeä ei jää. Mitään tänne kirjoitettua ei kevyin perustein poisteta, eikä niitä eritoten saa itse poistaa, jotta kynnys julkiseen sanaharkkaan olisi korkeampi ja jotta väärinkäytöstä jäisi aina jäljet. Siksi toiseksi viestit ovat harkitumpia ja asiallisempia, kun kaikkea mitä sylki suuhun tuo, ei heti näpytellä ja lähetetä. Vain ylläpito voi siis poistaa mahdolliset verbaalioksenukset. kieli

Oma linjani perustuu siihen mitä olen nähnyt muilla keskustelupalstoilla ja kun kukaan ei voi aina valvoa tätä palstaa. Tämä kynnys kirjoittaa hölmöyksiä paimentaa hieman tätä katrasta kirjoittamaan fiksusti.

Että ollaan ihmisiksi. silmänisku
tallennettu
Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #3 : 26.11.09, 12:21 »

^Ok, ymmärrän kyllä tuon näkökulman, mutta olisiko mahdollista laittaa edes tuonne osto/myynti -palstalle käyttäjille lupa poistaa omat viestinsä, koska mullakin on näköjään siellä myynnissä lammas, joka on jo kohta kaksi vuotta sitten syöty.  öhh Tai voisiko osto-/myynti-ilmoitukset vanhentua itsellään niin, että ne poistuisivat esim. 3 kk kuluttua? Vai kuormitetaanko sinnikkäästi sinua poistopyyntö-viesteillä?
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
Xaus
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 26.11.09, 12:46 »

Markkinoilla voisi hyvinkin olla 2-3kk raja, jonka jälkeen viestit katoavat. On muillakin palstoilla ihan yleinen käytäntö.
tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #5 : 26.11.09, 13:01 »

Tuo ilmoitusten automaattinen vanhentuminen on ollut tarkoituksena toteuttaa heti kun se on mahdollista, en vain ole ilmoittanut siitä vielä, koska se ei ole mahdollista ennen Lampolan siirtymistä uudelle foorumialustalle. Olen tietoinen siitä, että tuolla jatkuvasti muutetaan otsikoihin "SAA POISTAA" yms, mutta tosiaan en ole toistaiseksi lähtenyt siivoamaan sitä palstaa. Kunhan seuraava isompi muutos tulee, on todellakin tarkoitus siirtyä siihen, että ilmoitukset ovat olemassa esim. 2-3 kk. hymy Muutenkin esim. jäsenlistalta on tarkoitus siinä yhteydessä poistaa X vuotta käyttämättöminä olleet tunnukset. Eli isompi siivousurakka on tulossa.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: