12.02.12, 00:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lihavat uuhet ja laiha pässi  (Luettu 463 kertaa)
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 22.11.09, 13:04 »

Mulla on pieni astutusryhmä jossa on uuhet melko tuhdissa kunnossa ja pässin huomasin yllätyksekseni olevan paksun villansa alla melkoisen hoikka... Mitenkäs noita pitäisi nyt ruokkia, jos lisään safkaa niin uuhet lihoo, jos en lisää niin pässi ei liho vaikka se juuri olisi suotavaa. Annan nyt kaikille ensihätään matokuurin mutta silti pitäisi saada parempaan kuntoon tuota pässiä...
tallennettu
KH
Uuhi
Poissa Poissa

Wingo ja lampaita

« Vastaus #1 : 23.11.09, 11:25 »

Lempi pitää kiireisenä silmänisku Meillä myös yksi syksyn astuvista nuorpässeistä laihtui kovasti lemmenkiireissään, ei kerinnyt syömään ja kävi niin kuumana naisistaan, että kulutus taisi olla huimaa. Se oli onneksi aika kesy, joten syötin sille suoraan kupista kauraa ja rypsiä oman annoksen päivässä, ilman että tytöt pääsivät osingolle. Näin ei laihtunut liikaa ja kuntoutui pian kun panohommat olivat valmiit.
tallennettu

Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #2 : 23.11.09, 13:33 »

Mä olen tehnyt samoin kuin KH.
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 23.11.09, 13:47 »

Näin mä vähän ajattelinkin, mutta kun ne uuhet jyrää meitin jos menen sinne kaurakupin kanssa ja tarjoon vain pässille. Hmmm, pitää suunnitella kieli
tallennettu
Talvikki
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 25.11.09, 12:32 »

Näin mä vähän ajattelinkin, mutta kun ne uuhet jyrää meitin jos menen sinne kaurakupin kanssa ja tarjoon vain pässille. Hmmm, pitää suunnitella kieli

Sulla taitaa olla samallaiset uuhet kun mulla.Kyllä vadit kädestä lentää, kun kaikki tytöt ryntää yhdessä mamman luo kysymään "mitä tuot"  muikea hymy
Onneksi mulla pässi on pullea ja sitä ei tartte erikseen ruokkia ja jos tarvis ois laittasin sen omaan karsinaan ja antasin siellä ekstra ruokaa.Nyt käppäilee vielä uuhien kanssa vaikka kaikki on hoideltu, mutta kun on niin hyvää pataa uhien kanssa, olen antanut olla "isännän talossa".  afro
tallennettu

Mun värilliset suomenlampaani: Laurilan Ihana,Ippuli,Iitta,Inkku,Ira,Iida,Iina,Ippu sekä omat kasvatit Jane, Jade,Janika,Jatsi ja musta pässi Pelson Igor ja ruskea Sipi.
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: