24.05.12, 16:57 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehräyskurssi Lumijoella (Oulu)  (Luettu 1535 kertaa)
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« : 11.11.09, 09:53 »

Löysin opettajan, joka mielellään tulee opettamaan meille taitojaan. Vaihtoehtoja päivänmäärälle: sunnuntai 29.11.2009 tai lauantai 12.12.2009 tai sunnuntai 13.12.2009.
Kurssi tulee kestämään noin 6 h, esim. kl 11-17. Mielellään mahdollisimman monelle omat välineet, kuituja voin tilata.

Laittakaa mulle nopeasti ilmottautumisia ja mikä päivä teille paras, niin laitan sitten lisätietoja!!
tallennettu
Vahtimassu
Mummouuhi
Poissa Poissa

Nöfnöf

« Vastaus #1 : 11.11.09, 10:19 »

Voiks sinne ihan noviisi tulla? Ei mitää kokemusta eikä kyllä myöskään mitään välineitäkään ole itellä! ?
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 11.11.09, 10:28 »

Voi ja sut mä laskin jo.

Ai mun käytössä oleva sähköposti: pauliinakarkkainen@gmail.com
tallennettu
Vahtimassu
Mummouuhi
Poissa Poissa

Nöfnöf

« Vastaus #3 : 11.11.09, 10:35 »

Selvä..hyvä ku lasket mut muonavahvuuteen, muista sit muistuttaa mua jos mä en muista kaikkia juttuja.. muikea hymy

ja mulle mielellään  kävis parhaiten tuo marraskuun puolella oleva sunnuntai..tuo toinen viikonloppumahdollisuus on messari viikonloppu ja olen ehkä menossa sinne.
tallennettu
semppu
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 11.11.09, 11:36 »

Mua kiinnostais, mutta pääsisin vain tuolloin 29.11. Ja mulla ei ole rukkia, kannattaako yrittää hankkia jotain vanhaa, onko siinä hirveä tuunaaminen...
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 11.11.09, 13:57 »

Jos jostain löydät vanhan rukin, niin kunhan se näyttää olevan ehjä, niin ota se ainakin mukaan. Tutkitaan sitä yhdessä! Jos se pyörii, kun polkasee ja lyhdyn kannakkeet on kunnossa ja siinä on edes yks rulla, niin siitä hyvinkin saa toimivan! Alustavaksi päiväksi sovittu 29.11.2009. Tarviiko joku värttinää?
tallennettu
Katri/Jukka
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 11.11.09, 15:45 »

Täällä ois kans yks kiinnostunut. Toi 29.11 sattus juurikin olemaan vapaa, jos raskis sen yhden vapaa päivän uhrata muuhun kuin lampola projektiin. muikea hymy Rukki löytyy. muikea hymy
tallennettu

Uudet sivut    http://korpa.webs.com/ vielä hiukan kesken, blogi http://kortehaka.vuodatus.net/
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : 11.11.09, 16:22 »

Kiva, laitan sut muistilistaani ylös!
tallennettu
Vahtimassu
Mummouuhi
Poissa Poissa

Nöfnöf

« Vastaus #8 : 11.11.09, 17:08 »

niin pistä mulle se värttinä ku ei oo rukkia..ja kaikkee muutaki mitä tarttee ku mä en omista mitää minkäänlaista langantekovärkkiä, mitä nyt noita lampaita ja villaa.. muikea hymy
tallennettu
semppu
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : 11.11.09, 18:03 »

Mulla on kyllä värttinä, pitäskö tyytyä siihen... (Ahne kun on niin heti vain rukkia himoitsee vaikkei osaa värttinääkään käyttää!)

Muoks. Tuolla huuto.netissä on paljon rukkeja edullisestikin, mutta kuka sitä tietää uskaltaako tilata, jos se on ihan turhake. Miltä teidän mielestä esim. tämä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119870876 Näyttää? Toimiikohan tuo?
« Viimeksi muokattu: 11.11.09, 19:25 kirjoittanut semppu » tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : 11.11.09, 23:31 »

Musta se ainkin näyttää ihan toimivalta. Joku viisaampi valaiskoon mua.
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : 12.11.09, 09:56 »

Jos kurssin sisältö ois: kehräyksen perusteet, katsottais vähän erilaisia kertaustapoja, tutkittas erilaisia kuituja ja katsottais vielä mitä kammoilla ja karstoilla tehdään ja vähän harjoteltas kehräystä? Miltä kuulostaa? Keväämmällä, kun jokainen on treenannut ittekseen, niin voidaan pitää sitten toinen kurssi.

Jos jollakin on kysymyksiä, joihin haluaa vastauksen tai toiveita, niin kirjotelkaa mulle niitä, niin välitän sille opelle!
tallennettu
Rusina
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : 12.11.09, 13:37 »

Voi hitsi, täytyypäs vilkaista oisko mulla mahiksia tulla! Kerrankin olis kurssi aika lähellä hymy. Mulla ei tosin ole hajuakaan kehräyksestä eikä mitään tarvikkeitakaan noita lampaita lukuunottamatta...
tallennettu

Kasvava katras värikkäitä suomenlampaita, muutama affe, pari kuttua ja jokunen siivekäs muikea hymy
Vahtimassu
Mummouuhi
Poissa Poissa

Nöfnöf

« Vastaus #13 : 13.11.09, 14:46 »

Rusina, mukaan vaan! Mullakaan ei mitään kokemusta eikä välineitä, mutta mielenkiinnosta haluan oppia! JA samalla tapaa samanhenkisiä ihmisiä, se on tärkeintä!  muikea hymy

Pauliina, tuo päivän sisältö kuulostaa tosi hyvältä, perusteista on helppo aloittaa ja hyvä perehdyttää alusta alkaen välineisiin ym..Jes!
tallennettu
Katri/Jukka
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : 14.11.09, 06:51 »

Jos jollakin on kysymyksiä, joihin haluaa vastauksen tai toiveita, niin kirjotelkaa mulle niitä, niin välitän sille opelle!

Mulla puuttuu se naru siitä rukista.. Millaista siihen pitäs hommata tilalle..?? muikea hymy

Karstat löytyy kans kotoa.  hymy
tallennettu

Uudet sivut    http://korpa.webs.com/ vielä hiukan kesken, blogi http://kortehaka.vuodatus.net/
Sivuja: [1] 2 3   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: