Eläinlääkäri kävi vähän aikaa sitten.
Jäykkäkouristushan sillä ja vielä paha

Sille annettiin nyt sitten penisiliini tuplana ja kipulääke sekä kalsium-magnesiumliuos suoraan suoneen.
Hoidon aikana takajalat "pettivät" eli ovat jäykät muttei pysy seisaallaan. Etujalat taittuu jo vähäsen. Nyt se sitten makaa siellä kyljellään, yritin kovasti tukea sitä, ettei sen olisi niin huono olla. Korisee ja vaahtoaa

Ell katseli vieressä ja totesi, että on kyllä todella huonossa kunnossa

Minä siinä yritin raijata sitä parempaan asentoon ja vähän ylös sieltä, mutta täytyy sanoa, että tuollainen jäykkä, mutta "veltto" uuhi ei todellakaan ole mitenkään helposti siirreltävissä..
Olen täällä itku kurkussa ja tippa linssissä, olen melko varma että Öst ei aamua näe. Jotenkin vain fiilikset ovat sellaiset. Juuri tänään käytiin vielä naapurissa viemässä surukukkia, kun isäntä nukkui eilen pois

Muutenkin olen vähän herkällä mielellä ja tämä vuosi on ollut täynnä kaikkea muutakin huonoa, joten odotukset ei todellakaan ole kovin korkealla (vaikka toki salaa toivonkin sen parantumista!)

Tokihan aina olisi kiva yllättyä positiivisesti.
Kiitokset kaikille tekstiviestitse tai puhelimitse vastanneille ja muutenkin tsempanneille! Nyt vain odotellaan, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.