10.02.12, 12:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä etusivulta löytyy "lammasvälitys"????  (Luettu 952 kertaa)
Rusina
Uuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Meidän mummeli parrasvaloissa :)

« : 06.10.09, 08:06 »

Höh häh, mä en löytänyt etusivulta mistään reittiä "lammasvälitykseen". Onko syynä ikänäkö tai muu häiriö meikäläisessä vai puuttuuko linkki tosiaan sivulta??? Kirjoitettujen viestien kautta löysin kyllä sinne...

*Muoks* Taisin olla hätäinen, kun päivitin etusivun, niin ilmestyihän se sinne muikea hymy. Taisi olla päivitys vielä käynnissä....!
« Viimeksi muokattu: 06.10.09, 08:08 kirjoittanut Rusina » tallennettu

Pieni katras suomenlampaita ja liian paljon siivekkäitä muikea hymy
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #1 : 06.10.09, 21:52 »

Lammasvälitys näkyy nyt vain rekisteröityneille käyttäjille. Tulin siihen johtopäätökseen, että on parempi jättää ilmoitukset vain jäsenten luettaviksi. Jos vaikka vähentäisi yhteydenottoja epämääräisiltä rituaaliteurastajilta Lampolan ilmoitusten perusteella. Minun käsittääkseni tällaisia yhteydenottoja on ollut.
tallennettu
kainuunharmas
Uuhi
Poissa Poissa

Minni & Mysli

« Vastaus #2 : 06.10.09, 23:04 »

Lammasvälitys näkyy nyt vain rekisteröityneille käyttäjille. Tulin siihen johtopäätökseen, että on parempi jättää ilmoitukset vain jäsenten luettaviksi. Jos vaikka vähentäisi yhteydenottoja epämääräisiltä rituaaliteurastajilta Lampolan ilmoitusten perusteella. Minun käsittääkseni tällaisia yhteydenottoja on ollut.
Erittäin hyvä idea! Minulle ovat soitelleet nyt lähes jatkuvasti, tämän kesän ja syksyn aikaan,vaikka en niille ole myynyt, enkä luvannut myydä. surullinen
tallennettu

Aholan Lammastila
Töllinmäentie 56, 41660 Toivakka
www.aholanlammastila.fi
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: