24.05.12, 16:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksärit???  (Luettu 820 kertaa)
LaineenAuli
Oinas
Poissa Poissa

« : 29.12.05, 17:41 »

Hei ihmiset, toimiiko täällä keskustelut enimmäkseen yksäri-viestien pohjalta??? vrt. esim. vastaukset Ninan primo-kysymykseen. Olis tosi kiva kuulla / lukea muiden mielipiteitä asioista. Jos kirjotatte miksette voi kirjottaa foorumiin. Tiedän, että asioista on monia eri mielipiteitä mutta sehän on juuri tämän foorumin suola. En minä ainakaan hermostu jos joku on eri mieltä eikä minua haittaa jos joku pitää mielipiteitäni ihan höhlinä. Mä en ainakaan tohon yksäri-juttuun ala, voi kysyä sähköpostiosotetta jos on sellasta asiaa, ettei voi foorumilla kirjottaa.

tallennettu
Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 29.12.05, 20:14 »

Hei ihmiset, toimiiko täällä keskustelut enimmäkseen yksäri-viestien pohjalta???

Toimii. Olen kanssasi samaa mieltä, kyllä voitaisiin käydä keskustelut ihan avoimestikin. Ihmiset osaisi täällä varmaan ottaa asiat asioina vaikka mielipiteet poikkeaisivatkin toisistaan. Totta kai meitä on moneen junaan - jos jollain on vaikka kaksi lammasta lemmikkeinä ja toinen tienaa leipäänsä lampailla. Kai sen nyt kuka tahansa tajuaa että silloin näiden kahden ajatukset lampaanhoidosta voivat olla vähän erilaisia, ja molemmat yhtä oikeassa.
tallennettu
Tonja
Karitsa
**
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #2 : 29.12.05, 22:37 »

Niinpä...Sama päämäärä (esim. eläinten hyvinvointi), mutta on monta oikeaa tapaa päästä siihen! Kiva olisi jatkossakin lukea monenlaisia mielipiteitä ja pohdintoja tällä "julkisellakin puolella".
Tuli mieleeni myös tilanne, että yrittää etsiä vaikka haulla ratkaisua johonkin itselle ajankohtaiseen kysymykseen---voisi sitten niistä erilaisista mielipiteistä muodostaa "oman kultaisen keskitiensä".
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #3 : 30.12.05, 10:23 »

Tunnustan vastaavani joihinkin kysymyksiin yksärillä ja aion tehdä jatkossakin niin  :-[ Lähes kaikkiin vastaan suoraan foorumille, mutta on tiettyjä aihepiirejä joissa yksärillä pääsee itse henkisesti paljon helpommalla.....
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #4 : 30.12.05, 14:16 »

Ja minä vastaan yleensä avoimesti foorumilla - yksityisviestit ovat kuitenkin hyvä komplementti joissakin tapauksissa. Eli tuossakin on kultainen keskitie mielestäni hyvä. Yksärit ei toimi avoimen keskustelun korvaajina  :hymy, mutta täydentävät ja mahdollistavat tilanteen vaatiessa syvempää kommunikointia.  hymy
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
LaineenAuli
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 01.01.06, 16:29 »

Jees, tottakai ymmärrän myös yksäreiden hyödyn jossain tapauksissa, esim. haluaa saada lähemmin kontaktia eikä tiedetä sähköpostiosoitetta. Mun ongelma on varmaankin se, että pääsen foorumille harvakseen ja silloinkin lyhyeksi aikaa kerrallaan. Olen siis "ulkona" nopeasta keskustelusta, joten siksi olisi kiva lukea edes muiden mielipiteiden vaihtoa sit ku vihdoin pääsee lukeen... Huomenna alkaa taas työt, joten käväisyiksi jää nämä visiitit.
tallennettu
sara
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 02.01.06, 21:02 »

Kävin oikein vartavasten katsomassa, millaisiin asioihin olen yksäreitä käyttänyt .. puhelinnumero- ja osoitetietoja, netti avitusta.. - näitä en laittaisi yleisiin osiin hymy  - mutta mieluusti kuitenkin lammas-jutut laitan tuonne keskusteluihin, koska niin monta kertaa on itsellä ollut joku pulma, johon on jo aikaisemmin joku toinen kertonut ratkaisun tai korjausehdotuksen, niin olisi ihan mukava, jos jollekulle toiselle olisi hyötyä siitä, kun itse on jotakin kysellyt. 

Keskustelupalstojen parhaana antina - ainakin mun mielestä - on se, että aina ei edes ehdi kysyä, kun joku on jo ratkaisun keksinyt.  Toki jotkut kommentit saattavat toisissa lukijoissa aiheuttaa jopa mielipahaa, mutta kuten Tonja jo sanoi, sen kultaisen keskitien voi kukin etsiä. Kirjoittaminen on aina erilaista kuin puhuminen, jolloin kehonkielellä voi muuttaa sanojen tarkoitusta paljonkin, ja kun tähän vielä lisätään erilaiset ihmiset ja erilaiset lukijat, niin varmastikaan meillä ei aina ole helppoa silmänisku

..tämän sekavan sepustuksen päätteeksi toivon, että  yksärit eivät "syö" vastaamishaluja: siis jos jonkun kanssa on yksäröinyt jostakin asiasta, joka sitten jonkun toisen esille tuomana tuleekin keskustelussa esiin, niin ei viitsi vastata, kun "siitä on ihan vasta ollut puhetta".
tallennettu
HeliP
Oinas
Poissa Poissa

Nuukki tässä

« Vastaus #7 : 02.01.06, 21:15 »

Ja minä olen ollut autuaan tietämätön koko yksärimahdollisuudesta.  :hymy
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: