Kävin oikein vartavasten katsomassa, millaisiin asioihin olen yksäreitä käyttänyt .. puhelinnumero- ja osoitetietoja, netti avitusta.. - näitä en laittaisi yleisiin osiin

- mutta mieluusti kuitenkin lammas-jutut laitan tuonne keskusteluihin, koska niin monta kertaa on itsellä ollut joku pulma, johon on jo aikaisemmin joku toinen kertonut ratkaisun tai korjausehdotuksen, niin olisi ihan mukava, jos jollekulle toiselle olisi hyötyä siitä, kun itse on jotakin kysellyt.Â
Keskustelupalstojen parhaana antina - ainakin mun mielestä - on se, että aina ei edes ehdi kysyä, kun joku on jo ratkaisun keksinyt. Toki jotkut kommentit saattavat toisissa lukijoissa aiheuttaa jopa mielipahaa, mutta kuten Tonja jo sanoi, sen kultaisen keskitien voi kukin etsiä. Kirjoittaminen on aina erilaista kuin puhuminen, jolloin kehonkielellä voi muuttaa sanojen tarkoitusta paljonkin, ja kun tähän vielä lisätään erilaiset ihmiset ja erilaiset lukijat, niin varmastikaan meillä ei aina ole helppoa

..tämän sekavan sepustuksen päätteeksi toivon, että yksärit eivät "syö" vastaamishaluja: siis jos jonkun kanssa on yksäröinyt jostakin asiasta, joka sitten jonkun toisen esille tuomana tuleekin keskustelussa esiin, niin ei viitsi vastata, kun "siitä on ihan vasta ollut puhetta".