|
Dee
|
 |
« Vastaus #15 : 15.09.09, 21:28 » |
|
Mä en ole päässyt tänne yli vuorokauteen... ja nyt kun pääsin niin tämä näyttää ettei lukemattomia viestejä ole muka yhtään....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tsinnia
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Uuhikaritsa
|
 |
« Vastaus #16 : 16.09.09, 11:55 » |
|
Mullakin foorumi takkuilee tosi pahasti! Välillä en pääse edes sisään ja useat kohdat ei aukea. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
suviande
|
 |
« Vastaus #18 : 16.09.09, 18:27 » |
|
Juu, edelleen tökkii pahasti :-\
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lambit reilut 70 kipaletta, riiviövuohia 14 kpl, poni, 3 kissaa, 6 kania sekä lypsykarja..
|
|
|
|
Talvikki
|
 |
« Vastaus #19 : 16.09.09, 20:48 » |
|
Tökkii edelleen.Välillä tänne ei pääse ollenkaan. Missä lie nyt vikaa ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mun värilliset suomenlampaani: Laurilan Ihana,Ippuli,Iitta,Inkku,Ira,Iida,Iina,Ippu sekä omat kasvatit Jane, Jade,Janika,Jatsi ja musta pässi Pelson Igor ja ruskea Sipi.
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #20 : 17.09.09, 08:22 » |
|
Mä en pysty vastaamaan yksityisviesteihin, tulee ilmoitus, että verkkosivusto ei ole käytettävissä. Joten jos joku kaipailee vastausta yksäriinsä niin tilanne on tämä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #21 : 17.09.09, 16:19 » |
|
Tilanne on seuraavanlainen...
Palveluntarjoajan palvelin meni polvilleen maanantaina totaalisesti, eikä palvelin palautunut ennen tiistai-iltaa. En ole vielä perillä siitä kuinka paljon dataa on menetetty, mutta ainakin sain tiedon, että kaikkien asiakkaiden osalta kyse on laajamittaisesta tiedostojen katoamisesta tai vaurioitumisesta. Tilanne ei ole täysin palautunut ennalleen, eikä todennäköisesti tule palautumaan. Joudun näemmä suorittamaan huoltotoimenpiteitä loppuviikon ajan.
Kunhan tiedän lisää, tiedotan asiasta.
Että kyllä tästä selvitään vielä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #22 : 17.09.09, 16:44 » |
|
Jahas... aikans kun klikkailin, pääsin ;D Kiitos tiedotteesta, helpotti, luulin että omalla koneelle jälleen tökkii ja omissa linjoissa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #23 : 17.09.09, 17:13 » |
|
Kiitos tiedosta Rasmus, ja tsemppiä urakkaan. Kiva, kun jaksat pyörittää tätä foorumia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #24 : 17.09.09, 22:40 » |
|
Olen saanut kaksi yksitysviestiä, mutta en pysty lukemaan kumpaakaan  Toivoisin että lähetätte mulle meiliä aulimaija at laurilan.net
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #25 : 18.09.09, 21:41 » |
|
Musta tuntuu että palvelimella on jotain ongelmaa viimeisimpien viestien kanssa, siis niitten sivujen joilla on päivityksii hiljan.. tässä on tullut viime päivinä muutamia päivityksii.. oliskohan foorumin alusta ilman niitä???
Kokeilin kirjottaa tän viestin sillain että en ollu viimeisimmässä linkissä ja sain tän läpi.. nyt editoin viimeisintä viestiä ja katon kuinkas käy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #26 : 20.09.09, 20:17 » |
|
Näkyykö kenelläkään muulla foorumilla olevat kuvat? Mulla ei näy yksikään kuva, ei avatarit, ei ladatut kuvat eikä edes ne kuvat, jotka sijaitsevat jossain toisella palvelimella ja on linkitetty tänne linkillä. Ei edes sellaiset kuvat, jotka on ladattu sen jälkeen, kun foorumi nousi uudestaan pystyyn. ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Katri/Jukka
|
 |
« Vastaus #27 : 20.09.09, 20:25 » |
|
Näkyykö kenelläkään muulla foorumilla olevat kuvat? Mulla ei näy yksikään kuva, ei avatarit, ei ladatut kuvat eikä edes ne kuvat, jotka sijaitsevat jossain toisella palvelimella ja on linkitetty tänne linkillä. Ei edes sellaiset kuvat, jotka on ladattu sen jälkeen, kun foorumi nousi uudestaan pystyyn. ???
Ei näy kuvat.. :-\ Ja hermot menee edelleen "sivua ei voi näyttää" tekstin kanssa. Siis hyvin harvoin pääsen suoraan lukeen jotain topikkia, ilman et naputtelen sitä kymmeniä kertoja auki..  :o
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Dee
|
 |
« Vastaus #28 : 20.09.09, 21:13 » |
|
Ei näy kuvat ja muutenkin tökkii vieläkin... :'(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #29 : 21.09.09, 22:28 » |
|
Näemmä ongelmat tulevat kestämään vielä jotain päiviä. En ole saanut yhteyttä henkilöön, joka vastaa palvelimesta. Katsotaan nyt kuinka pian ongelma ratkeaa. Harmillista, että korjaus venyy.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|