24.05.12, 15:25 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehrääjien kesäpäivä Särkänniemessä 2.8.2009 klo 12 alkaen  (Luettu 491 kertaa)
Pinque
Uuhi
Poissa Poissa

« : 27.07.09, 17:30 »

Moi,

Mitäpä mulla taas muuta kuin näitä kehruujuttuja muikea hymy

Särkänniemen eläintenhoitaja Teija Jokinen on järjestämässä ensi sunnuntaina kimppakehruupäivää Tampereelle. Tässä viesti, jonka hän oli jättänyt blogiini:
Lainaus
Kehrääjien kesäpäivä Särkässä, ilmoittautumiset minulle, niin opastan mihin saa auton lähelle ja mistä päästän kehrääjät sisälle. Tarjoan kahvit aluksi ja ruokaa saa ostaa henkilökuntahintaan ainakin joistain ruokapisteistä. Varaan meille torikatoksen tai kaksi sateen varalle. Alpakoiden luona kehräillään.
Kaikki kehrääjät innolla mukaan!

Teija Jokinen

Teijan yhteystiedot löytyvät Suomen alpakkayhdistys ry:n Ajankohtaista-sivulta.

Tämä tilaisuus on tarkoitettu kaikille kehrääjille tai kehruusta haaveileville. Ei siis tarvitse olla alpakkayhdistyksen jäsen. Kehrääjät kokoontuvat lasten eläintarhassa. Eikä osallistujilta peritä edes pääsymaksua!

tallennettu
Tinttura
Musta lammas
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 15.08.09, 14:20 »

Moi! olispa ollut kiva tulla kehrääjien kesäpäivään mutta nyt vasta löysin sivut tyttäreni kautta, mutta ilmoitelkaa lisää jos kehrääjille on yhteistä kivaa muikea hymy
tallennettu
Pinque
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 15.08.09, 14:45 »

Juu, yritän pitää teidät ajan tasalla näistä (harvinaisista) yhteistapaamisista.  muikea hymy

Kaksi alpakankasvattajaa siellä oli paikalla (meidän urbaanikehrääjien ja eläintenhoitaja-Teijan lisäksi) ja enemmän rukkimalleja kuin olen koskaan nähnyt livenä samalla kertaa. Raporttia blogissani ja Helin blogissa, jos joku ei ole sattunut lukemaan.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: