|
Rasmus
|
 |
« : 12.11.05, 12:09 » |
|
Kuten otsikko sanoo, nostin nyt toivomuksen mukaisesti välittömästi rajoituksen sataan yksityisviestiin.  Toivottavasti riittää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #1 : 12.11.05, 12:46 » |
|
JEEE  ;D  KIITOS!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #2 : 12.11.05, 14:13 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #3 : 23.08.06, 16:52 » |
|
Hävettää miltein kysyä, mutta olisiko mahdollista, että henkilöt, joilla on jo "lampuri" statuksena eli paljon julkisesti kirjoitettuja viestejä, saisivat hiukan isommat yksärilaatikot? Eräillä on aina laatikot täpötäynnä.  :-[
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #4 : 23.08.06, 17:53 » |
|
Kannatetaan!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #5 : 24.08.06, 14:01 » |
|
Olisiko mahdollista, että karsisitte vanhojen viestien määrää, sen sijaan, että säästäisitte vanhoja viestejä? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #6 : 24.08.06, 14:22 » |
|
Mulla ainakin on niin paljon mielenkiintoisia viestejä, joita ei vaan VOI poistaa: linkkejä, sukutauluja ym. mitä haluan säästää. Kai ne voisi koettaa kopioida johonkin tekstinkäsittelyohjelmaan tms. vaikka se nyt ei ole mikään mun suosikkiratkaisu. :-[
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #7 : 24.08.06, 14:41 » |
|
Mulla on sama ongelma kuin Riinalla. Mä karsin niitä koko ajan, mutta mun pitäisi myös saada noita riinan mainitsemia juttuja säilytettyä jossain  Tuskin täällä nyt on kovin montaa sellaista, jotka tarttis isomman postilaatikon ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sara
|
 |
« Vastaus #8 : 24.08.06, 17:30 » |
|
mulla ei täällä ole tällaista ongelmaa, mutta muualta kokemuksia, joiden "ratkaisusta" ajattelin kertoa: eli kun saan viestin jonka haluan säilyttää, otan copy-pastella sen sähköpostiin ja lähetän sen sähköpostin itselleni (mulla on vielä sellainen ihana tilanne, että sähköpostit säilytetään sekä palveluntarjoajalla että omalla koneellani, onpa varmuuskopio jossakin, jos jommassa kummassa päässä kone hajoaa  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nina
Pässi

Poissa
Toteutunut unelma: Lahja
|
 |
« Vastaus #9 : 29.08.06, 13:26 » |
|
Mulle tulee kaikki yksityisviestit automaattisesti sähköpostiin. Sieltä niitä on helppo tallettaa tai tulostella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Apila on hyvä kukka, samoin päivänkakkara, lammas joka puskee, on huomenna makkara.
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #10 : 30.12.06, 18:06 » |
|
Saako edes rahalla ostaa isompaa laatikkoa... Kysyy nimimerkki "epätoivoinen". : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #11 : 30.12.06, 18:15 » |
|
Mä maksaisin sellaisesta myös. nimimerkillä TODELLA EPÄTOIVOINEN :o
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #12 : 30.12.06, 19:03 » |
|
Juu, Aulimaijan yksärilaatikko on aina täys. Yritäpä sitten tähdätä yhtäaikaa tänne, jos sattuu olemaan asiaa (monesti on!), että se tyhjentää edes jonkinverran lootaansa! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #13 : 10.01.07, 20:59 » |
|
Tiedoksi sille, jonka yksärilaatikko on täynnä, että Riina kiittää postista. ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #14 : 11.01.07, 00:22 » |
|
Olen nyt nostanut rajaa kaikilla ryhmillä 100 -> 200, paitsi Pässi- ja Lampuri-tittelin omistajilla, joilla tuo rajoitus on nyt 300 yksityisviestiä (eli 100 -> 300). Olkoot pieni palkinto uutterasta viestien tehtailusta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|