24.05.12, 09:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in?  (Luettu 1711 kertaa)
Riina
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Muru MetsÀnelÀin

« Vastaus #15 : 13.01.06, 16:24 »

Tai sitten tuo sun viesti oli niin pitkĂ€ ja sisĂ€ltörikas, ettĂ€ meidĂ€n tĂ€ytyy sulatella sitĂ€ vĂ€hĂ€n aikaa.  ;D MĂ€ meinaisin kyllĂ€ kommentoida, mutta en ole vielĂ€ jaksanut....  :-[ :-[ :-[
tallennettu

"Joka mĂ€yrĂ€n saa, myös mĂ€yrĂ€n pitÀÀ." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 13.01.06, 16:47 »

Yhryn erelliseen puhujaan
tallennettu
Aulimaija
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #17 : 13.01.06, 17:10 »

samma hÀr...
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Riina
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Muru MetsÀnelÀin

« Vastaus #18 : 13.01.06, 17:35 »

Suomen Lammasyhditys ja Maatiaislampaat ovat minun puolesta tervetulleita tiedottamaan uutisistaan myös Lampolan kautta ja halutessaan voivat kukin saada oman yhdistysfoorumin yhdistysten asioiden puimiseen (julkisesti tai rajoitetumman ryhmÀn keskuudeessa), mikÀli innostuvat tekemÀÀn enemmÀn yhteistyötÀ Lampolan kanssa.

TÀllaiseen toimintaan tarvitaan hallituksen pÀÀtös eli sun olisi hyvÀ heittÀÀ asiasta tarkempaa tietoa ja asian kÀsittelypyyntö suoraan hallitukselle. Maatiaislampaiden hallituksen jÀsenten yhteystietoja löytyy yhdistyksen sivuilta www.maatiaislampaat.net.
tallennettu

"Joka mĂ€yrĂ€n saa, myös mĂ€yrĂ€n pitÀÀ." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
sara
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 13.01.06, 17:43 »

luin ehdotusta ja suunnitelma kuullostaa allekirjoittaneen mielestÀ hyvÀltÀ - ainakin kannattaa ottaa noihin yhdistyksiin yhteyttÀ - affenanmaalaisia unohtamatta hymy - ja "lammas-aihe-yrityksiinkin", ainakin ettÀ saa kartoitettua, onko yleensÀ kiinnostusta olemassa
tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #20 : 13.01.06, 19:47 »

luin ehdotusta ja suunnitelma kuullostaa allekirjoittaneen mielestÀ hyvÀltÀ - ainakin kannattaa ottaa noihin yhdistyksiin yhteyttÀ - affenanmaalaisia unohtamatta hymy - ja "lammas-aihe-yrityksiinkin", ainakin ettÀ saa kartoitettua, onko yleensÀ kiinnostusta olemassa
MinÀkin olen ajatellut kommentoida,mutta olin ajatellut tehdÀ paremmin kuin vain lonkalta. Myös ahvenanmaanlaisten osalta, koska minulla on jonkin nÀköinen vastuu olemassa, jos en vÀÀrin ole kÀsittÀnyt. muikea hymy
Siis nĂ€ytti hyvĂ€ltĂ€ noin eka lukemalta, palaan asiaan  hymy
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
Kats
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #21 : 16.01.06, 19:14 »

TĂ€mĂ€ tilaisi hymiöitĂ€ lisÀÀ! Ne piristĂ€isivĂ€t kummasti tĂ€ssĂ€ ilmeettömĂ€ssĂ€ ja eleettömĂ€ssĂ€ kommunikoinnissa  hymy
tallennettu

Rasmus
VahtipÀssi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan yllÀpitÀjÀ

« Vastaus #22 : 24.01.06, 07:20 »

EnsinnÀkin Riinalle kiitos vihjeestÀ. hymy Laitan molemmille yhdistyksille lÀhipÀivinÀ asiasta postia. Toiseksi Katsille voin sanoa, ettÀ varmasti tulee lisÀÀ, kunhan foorumi on uudistunut.

Olen nyt aloittanut tuon uudistustyön englanti-suomi-kÀÀnnöstyöllÀ joka liittyy tuohon uuteen foorumipohjaan. Valmiina ei nÀet ole saatavissa tuota tarvittavaa kÀÀnnöstÀ, joten tÀssÀ vierÀhtÀÀ varmasti jokunen viikko kun kÀÀnnÀn. PidÀn kyllÀ ajantasalla miten uudistusprojekti etenee. hymy Kutsumanimeksi olen jo antanut Lampola 2.0. muikea hymy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: