|
Tartsi
|
 |
« Vastaus #30 : 01.04.09, 19:07 » |
|
Hevosetkin viedään kirjoihin ja kansiin, varmaan Hippoksen tai Ratsastajainliiton sivuilta löytyy lisää infoa.En ole sen tarkemmin seurannut,kun ei ole omaa hevosta...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,ensikot Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,mammanmussu Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja, kissat Kolli ja Viiru
|
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #32 : 02.04.09, 10:56 » |
|
^ Kiitos! Kysympä vielä selvyydeksi että tarkoittaako tuo tunnistaminen siis sitä että kun mun hevosella on (jossain) olemassa rekisteripaperit niin se riittää? Siis nuo vanhat paperit pitää olla mukana? (noiden uusien lomakkeiden lisäksi)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Katri/Jukka
|
 |
« Vastaus #33 : 02.04.09, 19:34 » |
|
Juu vanhat riittää.. uusille varsoille ja rekiströimättömille noi sirut..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Äet
|
 |
« Vastaus #34 : 10.07.09, 19:14 » |
|
Tilasin korvamerkkejä ja mulla on sellainen muistikuva että ennen tuli sähköpostiin vahvistus. Onko näin? Nyt ei nimittäin ole kuulunut vahvistusta eikä merkkejäkään. Oottelenko merkkejä kaikessa rauhassa? Tarvis olis elokuussa kun lähtevät teuraaksi eikä entiset merkit riitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tsinnia
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Uuhikaritsa
|
 |
« Vastaus #35 : 10.07.09, 19:41 » |
|
Meille on tullut tilauksen jälkeen aina ensin postitse lista saapuvista korvanumeroista ja itse merkit on tulleet 2-3 viikon päästä tilauksesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
viiperi
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
krooh pyyh
|
 |
« Vastaus #37 : 19.10.09, 22:08 » |
|
Paljonko allflexit maksaa yhdelle lampaalle? Entä Micro tai compi?  Jossain luki että hinnat ovat eviran sivuilla mutta eipä näkynyt...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissoja kolme, kaneja kolme ja kohta lampaita:)
|
|
|
|
|
viiperi
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
krooh pyyh
|
 |
« Vastaus #39 : 20.10.09, 10:25 » |
|
Katri/Jukka: Kiitos paljon!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissoja kolme, kaneja kolme ja kohta lampaita:)
|
|
|
|
Anastacia
|
 |
« Vastaus #40 : 31.10.09, 00:35 » |
|
Mä oon tilannut yhden korvausmerkin (pat) puhelimitse elokuun lopulla, kolme viikkoa kertoivat toimituksen kestävän .. mutta nyt on jo mennyt 2 kuukautta ... ----------------------------- Eilen 9.11 saapui pat-pihdit, mutta ei vieläkään korvausmerkkiä, ei sen puoleen ei affe-neiti ole mihinkään lähdössä ... mutta ... kauan kestää verrattuna nautapuolen korvamerkkeihin ...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.11.09, 13:35 kirjoittanut Anastacia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tälli
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
Tälli
|
 |
« Vastaus #41 : 27.11.09, 00:47 » |
|
Pitääs kan varmaan olla aijoos tilaamas nuata merkkiä että kerkiäävät kevääksi.. nyt pitääs vaan päättää mitä merkkiä..Allflex, combi vai micro??? tällä hetkellä oon kallistumas microohin mutta minkälaasia nua combit on..? ja eikös nuas microos oo muavinen piikki vai kuinka..?
Kannattaako nua micro merkit laittaa korvan ylä- vai alareunaa..?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
2 vuahta, 2 lammasta, kukkoo, 10 kanaa, 5 kissiä, 2 koiraa ja hamsteri.
|
|
|
Erkku
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Sävy ja Sointu
|
 |
« Vastaus #42 : 03.12.09, 21:56 » |
|
Itse olen sitä mieltä, että mitä ihmettä jotain sirua tarvitsee työntää eläimeen kun ilmankin voisi elää! Kyllähän tuollainen siru auttaa varmasti, koska niitä työnnetään eläimiin, mutta on niitä parempiakin keinoja keksitty  11 lampaan omistajana olen aivan tyytyväinen korvamerkkeihin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|