|
Roki
|
 |
« : 06.08.08, 10:31 » |
|
Nyt kun on niin kauan aikaa kun olen laittanut tuon kuvan niin en enää muista että minkäkokoinen tuo avatar kuvan pitää olla? En nyt löytänyt mistään siihen vastausta..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mara
|
 |
« Vastaus #1 : 06.08.08, 11:39 » |
|
Mulla taitaa olla jotain 96x96 pistettä. Muistelen että maksimi olisi 99x99, mutten oo varma. Kokeilemalla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Roki
|
 |
« Vastaus #2 : 06.08.08, 12:34 » |
|
Kiitos tiedosta. Mun piti vaihtaa myös tiedostotyyppiä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Heinähattu
|
 |
« Vastaus #4 : 05.09.08, 14:42 » |
|
Testing...näkyykö kenelläkään minun avatar...??? En taida osata... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Söisi suu, vetäisi vatsa, vaan ei kestä heikot sääret.(kuuleman mukaan lammas näin virkkoi)
|
|
|
|
Roki
|
 |
« Vastaus #5 : 07.09.08, 21:09 » |
|
ei näy ainakaan minulla
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Heinähattu
|
 |
« Vastaus #6 : 08.09.08, 08:15 » |
|
Plääh...mitähän olen mokannut?!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Söisi suu, vetäisi vatsa, vaan ei kestä heikot sääret.(kuuleman mukaan lammas näin virkkoi)
|
|
|
|
Roki
|
 |
« Vastaus #7 : 08.09.08, 08:41 » |
|
mikä tiedostotyyppi sulla on jota yrität laittaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Heinähattu
|
 |
« Vastaus #8 : 08.09.08, 13:39 » |
|
Rassasin sitä kuvaa jpg:nä ja nyt muutin gif:ksi, ja nyt sain ainakin itselleni näkymään ;D Rakeisena kylläkin, vaan kuhan jotakin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Roki
|
 |
« Vastaus #9 : 08.09.08, 13:54 » |
|
joo samalla lailla tein minä. Kyllä sun kuva nyt näkyy! ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sarkka75
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Texelpoika ;)
|
 |
« Vastaus #10 : 08.09.08, 14:52 » |
|
Mine en ymmärrä mitään, missä minun avatar on :  Laitoin nyt tuollaisen valmiin kuvan. Miten tuota tiedostotyyppiä muokataan ??? Kuvat olen pienentänyt ja kokeilin ladata omista kuvatiedostoista ,ei onnistu.Yritin myös kuvablogi.com:sta, ei onnistu....ärsyttää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Heinähattu
|
 |
« Vastaus #11 : 09.09.08, 07:50 » |
|
Minäkin rassasin pitkään, vaihdoin tallennusmuotoa siten, että omalla koneella tallentaessani tallensin uudella nimellä ja valitsin tiedostotyypin ( siitä nimen alta) gif:ksi. Sitten mulla oli varmaan sekin moka, että olin ottanut sen netissä olevan kuvan osoitteen väärästä kohti ( piti ainaskin photobucketissa ottaa se direkt link tai jotain...), tein taas tyylillä: tee ensin, lue sitten ohje : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
viiperi
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
krooh pyyh
|
 |
« Vastaus #12 : 31.10.09, 12:39 » |
|
Mää yritin vaihtaa tuohon avatarin mutta ei onnistunu:( Siis oliko se koko 96x96?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kissoja kolme, kaneja kolme ja kohta lampaita:)
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #13 : 31.10.09, 18:06 » |
|
100x100 pikseliä on enimmäiskoko. Jos kuva on suurempi, pienentyy se automaattisesti kuvaa lähetettäessä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #14 : 31.10.09, 18:23 » |
|
Avatarkuvien syyssiivous suoritettu.  Samalla tein rakennemuutoksen tulevia isompia muutoksia ajatellen. Lähes kaikki vanhat avatarkuvat ovat nyt poistuneet. Nyt tästä eteenpäin lisätyt avataret tulevat toivottavasti olemaan käyttökelpoisia hamaan tulevaisuuteen asti. Tiedostojen hukkaaminen olisi ollut edessä ennemmin tai myöhemmin, johtuen tulevista muutoksista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|