24.05.12, 03:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minne villat??  (Luettu 29535 kertaa)
Suusanna
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Särmä

« Vastaus #375 : 24.01.12, 08:36 »

Hyvää kannatti odottaa  hymy Eilen tuli ilmoitus Matkahuollosta, että langat on haettavissa. Heti töiden jälkeen suuntasin tietty sinne. Voi jee, että sitä olikin paljon!!! Kuvittelin hävikin olevan enemmänkin. Vein siis 9 kg villaa ja sain kehräämöltä kaksi isoa pahvilaatikollista hahtuvaa ja lankaa! Mä hukun varmaan niihin  kieli No ei tarvii ainakaan vähään aikaan ostaa hahtuvaa  haha Ja sitten siihen laatuun...kyseessähän oli siis kehräämö Christina. Laatu on erinomaista. Karstalanka on yllättävän pehmoista, ei sellaista karkeaa mitä oon joskus ostanut, tosin voi olla että mulla vaan on niin hyvävillaiset lampaat silmänisku Lanka on myös todella tasaisesti kehrätty, ei mitään efektilankaa (sellastakin oon joskus ostanut). Eli vaikka nyt himpun verran yli puoli vuotta menikin, niin oon ehdottomasti tyytyväinen ja aion jatkossakin käyttää Christinan kehräämöä hymy Ja kärsivällisyyttä teille kanssasisarille jotka odotatte lankojanne, malttakaa vielä hetki hymy
tallennettu

pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #376 : 05.04.12, 14:28 »

Hei millaisilla toimitus ajoilla Pirtin kehräämö tekee lankoja?Onko muutkin,kun Aulimaija teettänyt siellä lankoja itselleen omista villoista?
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #377 : 06.04.12, 11:55 »

Mulla on toimitusajat olleet muutamasta viikosta varmaan pariin kolmeen kuukauteen. Yleensä nopeaa ja olen saanut sieltä aina erittäin hyvää palvelua kaikella tapaa.
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
SuviA
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #378 : 06.04.12, 12:05 »

Aulimaijan langat on ainakin ihania, että sen puoleen voin minäkin suositella pirttiä hymy
tallennettu

Käy blogissani kurkkimassa eläimiä ja terveellisiä karppireseptejä hymy
http://karppausjaperhe.blogspot.com/
pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #379 : 06.04.12, 13:58 »

Oukei,joten super nopeaa verrattuna Kehräämö cristinaan,jossa menee vissiinkin vähintään 6kk.Ainakin omat villat siellä vielä ovat ja laitoin ne lokakuun alussa heti menemään.Mutta ei auta,kun odotella. sarkastinen
tallennettu
SuviA
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #380 : 06.04.12, 18:43 »

Minäkin laitoin lokakuussa ja yhä tulematta...
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #381 : 07.04.12, 10:22 »

On mahdollista, että mä saan omat lankani sieltä keskimääräistä vähän nopeammin joskus. Me kehruutetaan sen verran paljon vuodessa lankaa  hymy Ilmoitetut toimitusajat ovat kuitenkin aina pitäneet. Joskus jos vie villoja kehruuseen - ja käy huono tuuri - niin siellä on just sen väriset villat kehrätty ja ovat vaikka aloittamassa jotain omien värjättyjen lankojen tekoa. Silloin saattaa joutua odottelemaan pitempään...
tallennettu

Lambiino
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #382 : 07.04.12, 12:27 »

Eiks Pirtille tarvii olla vähintään 20kg villaa,et saa omat takas? Tarkoittaako sit vielä yhtä väriä sen 20kg? Seuraavaa kertaa mietin,että mihin sitä lähettäis,kun mulla on edelliset villat Christinalla,marraskuun alussa lähetin ja yhä odotellaan sarkastinen
tallennettu
Suusanna
Pässi
Poissa Poissa

Särmä

« Vastaus #383 : 11.04.12, 15:16 »

En muista nyt tarkkaan oliko 15 vai 20 kg vai mitä, mutta Pirtille pitää olla tosiaan huomattavasti enemmän kuin Christinalle. Siks mun on pakkokin viedä Christinalle ja odottaa sitten se puolisen vuotta. Vaikka on muutama lammas, mutta kun kaikki erivärisiä niin en halua niitä värejä sekoitella. Christinalle tarvii olla samaa laatua vaan se 3 kg. Ja jälki oli kyllä hyvää.
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #384 : 11.04.12, 15:27 »

lambiino: just noin.
tallennettu

Laventelilammas
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #385 : 15.04.12, 14:46 »

Pientoimijat: Kannattaa yhdistää niitä Cristiinallekin lähetettäviä villaeriä, koska ihan pienillä erillä voi mennä siksikin kauan että kone saa tarpeeksi samanväristä materiaalia.

Se että joskus erät viipyy on se että Pirttillä,että pesetetään villat Englannissa asti.
Pirtti vaatii isompia eriä koska koneetkin isompia. Pitkä asiakassuhde  ja kehräämö "naapurissa" auttaa asiaa, kuten Aulimaijan tapauksessa.
tallennettu

Puoliksi suunniteltu. Ei ole yhtään vielä tehty.
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #386 : 15.04.12, 18:20 »

Ei muuten pidä paikkaansa että rahtikehruuseen menevät villat pestäisiin englannissa. Olen tästä sataprosenttisen varma kun olen katsellut kun mun villat lilluu siellä kylpyammeessa ja sen jälkeen kuivurissa.
tallennettu

SuviA
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #387 : 01.05.12, 06:03 »

Minä lähetin 19.10.2011 Christinalle.
Ja yhä odottelen, villat oli pestyjä ja valkoisia.

Odotteleeko kukaan muu joka olis tuolloin lähettäny??

Alan jo oikeasti huolestua. Laitoin kyselyä meililläkin ja mitään vastausta ei ole tullu.
Nyt mulla on kasa uutta villaa jota lähettää, niin arvatkaa viittiikö kun ei tiedä missä entiset pyörii??
Jonkinlaisen kuittaus järjestelmän saisivat tehdä tai jotain, kun en tiedä onko mun villat tullu edes perille??

Onko muita kehräämöjä, jotka ottaa pieniä eriä??
tallennettu

pinniminni
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #388 : 01.05.12, 06:35 »

Itse lähetin villat 5.10 ja kuullemma menee vielä pari viikkoa ennenkuin saan omani takaisin,joten aikaa kulunut jo yli 6,5kk.Ennenkuin edes lähetin villat kehrämöön kysyin toimitusajoista ja silloin lupailivat parissa kuukaudessa.Pitäisi kertoa rehellisesti,että menee minimissään puolivuotta eikä suinkaan lähellekään paria kuukautta.
Mutta ei auta,kun odottaa.Ja laittaa vasta sen jälkeen uusi erä menemään jonnekin.Pakko varmasti Cristiinaan lähettää nekin,kun eivät ylitä per väri 20kg. öööäää

tallennettu
SuviA
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #389 : 01.05.12, 20:10 »

No hitsi???
Naraakohan ne kun mulle sanoivat kuukausi sitten, että ovat aloittaneet lokakuun villat... Tai sitten on tosi paljon ollu lokakuunalkuvilloja  grrr

Muakin harmittaa, vaikka tajuan. Mutta pitäs vastata kyselyihin ja infota jo kotisivuilla viivästyksestä!!
tallennettu

Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: