karoliina
Musta lammas
Poissa
|
 |
« Vastaus #30 : 03.10.08, 07:57 » |
|
Karstaus maksaa 12,50/kg.
karoliina
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kuutamofoxi
PĂ€ssi

Poissa
Sukupuoli: 
Tuiskuturkin Erityinen
|
 |
« Vastaus #31 : 03.10.08, 14:36 » |
|
No voi kökkö! Olen hehkuttanut koko syksyn, ettÀ kerinnÀn jÀlkeen saan lÀhettÀÀ ekaa kertaa omia villoja ja sitten saan omia lankoja... Ny harmittaa :'(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Positiivisella ajattelulla petyt yhtÀmittaa. Negatiivisella ajattelulla yllÀtyt aina iloisesti.
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #32 : 03.10.08, 15:22 » |
|
^muakin harmittaa etten saa villoistani lankaa  LÀhetin ylistaron kehrÀÀmöön, en vaan oikein kerkee huovuttamaan itse juuri ollenkaan. Se on kuitenkin senverran iso prosessi ettÀ vaatis jonkun askarteluhuoneen tapaisen mihin vois jÀttÀÀ työt levÀlleen yöksi. Neulominen taas onnistuis koska vaan lÀhes missÀ vaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suusanna
PĂ€ssi

Poissa
Sukupuoli: 
SÀrmÀ
|
 |
« Vastaus #33 : 03.10.08, 16:34 » |
|
^muakin harmittaa etten saa villoistani lankaa   LÀhetin ylistaron kehrÀÀmöön, en vaan oikein kerkee huovuttamaan itse juuri ollenkaan. Se on kuitenkin senverran iso prosessi ettÀ vaatis jonkun askarteluhuoneen tapaisen mihin vois jÀttÀÀ työt levÀlleen yöksi. Neulominen taas onnistuis koska vaan lÀhes missÀ vaan  Mulla on rukki olohuoneessa, sehÀn on niin kaunis, ettÀ toimii kuin koristeena, ei ole haitannut ollenkaan  Ja villat kun on siististi paperikasseissa niin ne voi ottaa aina tarvittaessa esille  Joka ilta yritÀn kehrÀtÀ, mutta eihÀn sitÀ aina ehdi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #34 : 03.10.08, 17:08 » |
|
NiinpÀ, mutta kun mÀ olen huovuttanut veden kanssa niin sitÀ ei oikein olohuoneessa pysty tekemÀÀn ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suusanna
PĂ€ssi

Poissa
Sukupuoli: 
SÀrmÀ
|
 |
« Vastaus #35 : 03.10.08, 17:34 » |
|
Niin, mutta tossa aiemmassa viestissÀ sanoit, ettÀ "muakin harmittaa kun en saa villoistani lankaa" ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #36 : 03.10.08, 17:46 » |
|
Niin, mutta mulla ei ole rukkia    vÀrttinÀ kyllÀ mutta homma ei ole oikein hanskassa :  ...enkÀ mÀ kyllÀ rukillakaan osais :-X
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Pikkutilallinen
Karitsa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #38 : 06.10.08, 10:48 » |
|
Onkos Perniön kehrÀÀmön tilanteesta lisÀtietoa? Onko ollut myynnissÀ, jatkaako kukaan toimintaa? Langalle olisi kÀyttöÀ, kun rukin kanssa ei ehdi puljaamaan. HyvÀ, kun edes saa itse myllyllÀ karstattua villoja omiin huovutuksiin aikaseksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hudi
|
 |
« Vastaus #39 : 06.10.08, 20:40 » |
|
Onkos Perniön kehrÀÀmön tilanteesta lisÀtietoa? Onko ollut myynnissÀ, jatkaako kukaan toimintaa? Langalle olisi kÀyttöÀ, kun rukin kanssa ei ehdi puljaamaan. HyvÀ, kun edes saa itse myllyllÀ karstattua villoja omiin huovutuksiin aikaseksi.
Joskus kesÀn lopulla sain ahkeran yrittÀmisen jÀlkeen henkilökuntaa kiinni. Sanoivat, ettÀ syyskuuhun ajavat mattolumppuja koneisiin, mutta sen jÀlkeen alkaa taas villan kehrÀÀminen. Sen jÀlkeen en ole soitellut. Jospa se sairastumisen vuoksi sulkeminen onkin vaan vÀliaikaista ja jatkavat taas, jahka sairauksista on pÀÀsty. TOIVOTAAN! Jokatapauksessa sen huomasin, ettÀ puhelimella on liki mahdotonta saada ketÀÀn kiinni, eikÀ nettisivuja löydy 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #40 : 07.10.08, 20:19 » |
|
Soitin tÀnÀÀn Perniön kehrÀÀmöön, ottavat villaa vastaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #41 : 07.10.08, 20:39 » |
|
Jee, toi on hyvÀ tieto! Olin just lÀhettÀmÀssÀ villat muualle karstaukseen, siis pelkÀksi huovutusvillaksi meinasin kun lankaa ei olis saanut. Onneksi en ehtinyt...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hudi
|
 |
« Vastaus #42 : 07.10.08, 21:30 » |
|
Soitin tÀnÀÀn Perniön kehrÀÀmöön, ottavat villaa vastaan!
Jee Jee!! ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|