24.05.12, 03:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 29   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minne villat??  (Luettu 29535 kertaa)
karoliina
Musta lammas
*
Poissa Poissa

« Vastaus #30 : 03.10.08, 07:57 »

Karstaus maksaa 12,50/kg.

karoliina
tallennettu
kuutamofoxi
PĂ€ssi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Tuiskuturkin Erityinen

« Vastaus #31 : 03.10.08, 14:36 »

No voi kökkö! Olen hehkuttanut koko syksyn, ettÀ kerinnÀn jÀlkeen saan lÀhettÀÀ ekaa kertaa omia villoja ja sitten saan omia lankoja... Ny harmittaa  :'(
tallennettu

Positiivisella ajattelulla petyt yhtÀmittaa. Negatiivisella ajattelulla yllÀtyt aina iloisesti.
pikkukana
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #32 : 03.10.08, 15:22 »

^muakin harmittaa etten saa villoistani lankaa  surullinen  LĂ€hetin ylistaron kehrÀÀmöön, en vaan oikein kerkee huovuttamaan itse juuri ollenkaan. Se on kuitenkin senverran iso prosessi ettĂ€ vaatis jonkun askarteluhuoneen tapaisen mihin vois jĂ€ttÀÀ työt levĂ€lleen yöksi. Neulominen taas onnistuis koska vaan lĂ€hes missĂ€ vaan  muikea hymy
tallennettu

Suusanna
PĂ€ssi
Poissa Poissa

SÀrmÀ

« Vastaus #33 : 03.10.08, 16:34 »

^muakin harmittaa etten saa villoistani lankaa  surullinen  LÀhetin ylistaron kehrÀÀmöön, en vaan oikein kerkee huovuttamaan itse juuri ollenkaan. Se on kuitenkin senverran iso prosessi ettÀ vaatis jonkun askarteluhuoneen tapaisen mihin vois jÀttÀÀ työt levÀlleen yöksi. Neulominen taas onnistuis koska vaan lÀhes missÀ vaan  muikea hymy

Mulla on rukki olohuoneessa, sehÀn on niin kaunis, ettÀ toimii kuin koristeena, ei ole haitannut ollenkaan hymy Ja villat kun on siististi paperikasseissa niin ne voi ottaa aina tarvittaessa esille hymy Joka ilta yritÀn kehrÀtÀ, mutta eihÀn sitÀ aina ehdi.
tallennettu

pikkukana
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #34 : 03.10.08, 17:08 »

NiinpĂ€, mutta kun mĂ€ olen huovuttanut veden kanssa niin sitĂ€ ei oikein olohuoneessa pysty tekemÀÀn  ;D
tallennettu

Suusanna
PĂ€ssi
Poissa Poissa

SÀrmÀ

« Vastaus #35 : 03.10.08, 17:34 »

Niin, mutta tossa aiemmassa viestissĂ€ sanoit, ettĂ€ "muakin harmittaa kun en saa villoistani lankaa"  ;D
tallennettu

pikkukana
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #36 : 03.10.08, 17:46 »

Niin, mutta mulla ei ole rukkia kieli   vĂ€rttinĂ€ kyllĂ€ mutta homma ei ole oikein hanskassa :hymy  ...enkĂ€ mĂ€ kyllĂ€ rukillakaan osais  :-X
tallennettu

Suusanna
PĂ€ssi
Poissa Poissa

SÀrmÀ

« Vastaus #37 : 05.10.08, 09:54 »

Ei mullakaan ollut rukkia, mutta sellaisen saa hankittua  ;D Ja mun mielestĂ€ vĂ€rttinĂ€llĂ€ kehrÀÀminen on isommassa kaavassa todella rasittavaa, pieniĂ€ mÀÀriĂ€ sillĂ€ vielĂ€ voi kehrĂ€tĂ€, mutta jos on enempi kehrĂ€ttĂ€vÀÀ niin kyllĂ€ se rukki on siinĂ€ aivan ehdoton, mun hermot ei ainakaan kestĂ€is vĂ€rttinĂ€llĂ€ alkaa puljaamaan...no eipĂ€ mulla taida hermoja ollakaan silmĂ€nisku
tallennettu

Pikkutilallinen
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #38 : 06.10.08, 10:48 »

Onkos Perniön kehrÀÀmön tilanteesta lisÀtietoa? Onko ollut myynnissÀ, jatkaako kukaan toimintaa? Langalle olisi kÀyttöÀ, kun rukin kanssa ei ehdi puljaamaan. HyvÀ, kun edes saa itse myllyllÀ karstattua villoja omiin huovutuksiin aikaseksi.
tallennettu
hudi
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #39 : 06.10.08, 20:40 »

Onkos Perniön kehrÀÀmön tilanteesta lisÀtietoa? Onko ollut myynnissÀ, jatkaako kukaan toimintaa? Langalle olisi kÀyttöÀ, kun rukin kanssa ei ehdi puljaamaan. HyvÀ, kun edes saa itse myllyllÀ karstattua villoja omiin huovutuksiin aikaseksi.

Joskus kesĂ€n lopulla sain ahkeran yrittĂ€misen jĂ€lkeen henkilökuntaa kiinni. Sanoivat, ettĂ€ syyskuuhun ajavat mattolumppuja koneisiin, mutta sen jĂ€lkeen alkaa taas villan kehrÀÀminen. Sen jĂ€lkeen en ole soitellut. Jospa se sairastumisen vuoksi sulkeminen onkin vaan vĂ€liaikaista ja jatkavat taas, jahka sairauksista on pÀÀsty. TOIVOTAAN! Jokatapauksessa sen huomasin, ettĂ€ puhelimella on liki mahdotonta saada ketÀÀn kiinni, eikĂ€ nettisivuja löydy   surullinen
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #40 : 07.10.08, 20:19 »

Soitin tÀnÀÀn Perniön kehrÀÀmöön, ottavat villaa vastaan!
tallennettu
AaHoo
PĂ€ssi
Poissa Poissa

« Vastaus #41 : 07.10.08, 20:39 »

Jee, toi on hyvÀ tieto! Olin just lÀhettÀmÀssÀ villat muualle karstaukseen, siis pelkÀksi huovutusvillaksi meinasin kun lankaa ei olis saanut. Onneksi en ehtinyt...
tallennettu
hudi
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #42 : 07.10.08, 21:30 »

Soitin tÀnÀÀn Perniön kehrÀÀmöön, ottavat villaa vastaan!

Jee Jee!! ;D
tallennettu
pikkukana
PĂ€ssivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #43 : 07.10.08, 21:31 »

Paljonko perniöön pitÀÀ lĂ€hettÀÀ ettĂ€ saa omat lankana takasin  hymy
tallennettu

AaHoo
PĂ€ssi