11.02.12, 22:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua!  (Luettu 1004 kertaa)
semppu
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #15 : 22.03.08, 12:33 »

Eilinen lääkäri sanoi että sillä ei ole sitä, muuten olis myyny pullon..  Soitan yliopiston apteekkiin kuiteski varalta.

ps. Lulu on nyt melkeen normaali, söi ja määki ja oli pystyssä, mutta vähän oudolta näytti, en osaa sanoa, ilme kait oli sellainen sairaan oloinen.
tallennettu
semppu
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 22.03.08, 14:03 »

Ei ollu apteekeissa Procolia. Maatalouskaupat oli kiinni. Miten on, pitäiskö mun Pauliina lähteä hakemaan sulta se pullo? Vai onko sulla käyntiä pohjosessapäin? silmänisku Lulu tosin näyttää paremmalta, mutta uskaltaako sitä olla 3 pvää ilman Procolia yms.
tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 22.03.08, 16:39 »

Semppu oon tässä nyt tunnin verran kotona, sitte menee varmaan pari tuntia, etten oo. Sinnepäin en nyt tulossa oo, mutta jos menee vaikeaksi, niin tuon sen pullon sulle illalla.
tallennettu
semppu
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 22.03.08, 17:27 »

Kysyin vielä päivystävältä sitä litkua, mutta se sano että jos lammas on parempi jo niin ei sillä ole niin kiire sillä procolilla. >Joten jos lammas ei huonone tuosta enää niin mun ei tarvi sua Pauliina kiusata enempää. Ja hyvänen aika, sinun lähteä kymmenien kilsojen päästä tuomaan minun lampaalle linimenttejä, kyllä se on jo lähimmäisen auttamista parhaillaan jos vain lupaat mun hakea.. hymy
« Viimeksi muokattu: 22.03.08, 17:31 kirjoittanut semppu » tallennettu
Pauliina
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 22.03.08, 21:32 »

Saat sä sen hakea, jos tuntuu,ettet halua ootella pyhien yli. Pirauta vaan, täällä me ollaan koko lauma!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: