24.05.12, 02:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Allergia  (Luettu 1158 kertaa)
Kaisa
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #15 : 13.03.08, 14:45 »

Meillä on ollut lapsilla tosi rankat ruoka-allergiat, mutta meidän käyttämä allergologi oli tosi mahtava tyyppi. Sillä ei ollut koskaan kiire hoputtaa meitä kokeilemaan  uusia ruokia vaan oli juuri sitä mieltä, että annetaan aina suoliston rauhoittua kunnolla ennen kuin kokeillaan uutta  hymy.

Toista oli sitten tietyt instanssit jotka tuista sun muista päättävät...meillä kun suvussa kulkee juuri sen tyypin allergia joka ei näy testeillä, ainoastaan altistamalla pidemmän aikaa tulee esiin, niin nämä tietyt tahot eivät koskaan suostuneet uskomaan että mitään allergioita onkaan...huolimatta lääkärin kattavista lausunnoista jne. "Pitää näkyä testeissä."- sai aina kuulla.  >surullinen.

No, tämä on nyt mennyttä ja nuorimmalla enää soija-allergia jäljellä. Kyllä se siitä iän myötä yleensä edes vähän helpottaa, lapsilla  hymy.

Minä olen muutaman vuoden aikana saanut oman astmani hallintaan muuttamalla elintapoja. Muutto maalle oli suurin vaikuttaja, ja toinen oli nuo eläimet jotka siedättivät mut kestämään aika hyvin heinäpölyä.
tallennettu

www.uniikkituote.net
Suurmäen kartanon eläimet:
puput Hanna, Pinja, Pumpuli, Hermiina, Justiina, Suklaa, Jussi, Tiku
kainuunharmaat Taimi + Lowiisa, Sissi, P.Olavi, T.Tähti
suomenvuohet Aatu, Jooseppi ja kuttu Aino + kaksi pukkikiliä
Kullervo-kukko ja 6 rouvaa, 4 tipua
kissaherra Läski
Sirppi
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Texeltyttö

« Vastaus #16 : 13.03.08, 17:30 »

Sirppi: Teillä on ollu rankkaa allergioitten kans, toivottavasti nyt paremmin. Sulla on siis kaksoset? Niin mullakin, neljävuotiaat pojat  muikea hymy

Joo mulla on 7v pojat, reippaat kekseliäät ekaluokkalaiset. Ja esikoinen 10v. Allergiat ovat jo helpottanee, mutten vieläkään tarjoile mitään "kummallisuuksia"
tallennettu

Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: