23.05.12, 10:56 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mää osaan!  (Luettu 1447 kertaa)
kuutamofoxi
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Tuiskuturkin Erityinen

« Vastaus #15 : 12.12.07, 22:12 »

Mä olen leikannut pallon sisään palan vanhasta vaahtomuovipatjasta. Styrokspalloja vois muuten saada halvemmalla jostain kalastustarvikeliikkeestä?
tallennettu

Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa. Negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
saframi
Oinas
Poissa Poissa

Lampaan halaaja

« Vastaus #16 : 19.12.07, 16:11 »

Mä laitoin omppujen sisälle jämälangoista pyöriteltyjä pehmeähköjä keriä ja osaan karstaamatonta villaa jonka ympärille kerin ohuen kerroksen lankaa tueksi. Sitten  päälle villaa; Lobo omenaan tulee alas syvän punaista ja yläpuolelle kellanvihreää. Yläpuolen navan tein tökkimällä neulalla syvemmälle, laitoin myös tummanruskeaa villaa pikkuriikkisen haituvan, jolloin napa näyttää syvemmältä kuin onkaan. Alapuolelle pyörittelin ensin käsin villasta pieniä palleroisia jotka huovutin sitten kiinni omenan kankuiksi. Yllättävän kauan sitä omppua saa tökötellä, että siitä lopulta tulee tarpeeksi kiinteä. Ensin ajattelin, että eihän tämä neulahuovutus toimi ollenkaan, mutta asia korjaantui tarpeeksi tököttelemällä silmänisku
tallennettu
Anouk
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 01.01.08, 20:20 »

jIHAA!
Pidin lupaukseni ja opettelin villan jalostamista kotikonstein langaksi joululoman aikana. Kiitoksia Aulimaijalle, joka demosi värttinällä kehräämisen. Nyt olen kehrännyt myös rukilla; saimme ukon kanssa koneen pelittämään. Ei siinämitään vikaa ollut mutta kun ei koskaan ole kehräystä rukilla nähnyt niin piti vähän tuumailla ennen kuin lanka alkoi kiertyä oikeaan paikkaan.....
Ja ekat värttinällä kehrätyt langat meni siskolle joka meinas siit' muutamasta metristä tehdä ranteenlämmittimet itselleen  ;D (sen verran niukasti tuli lankaa).

Isäntä katseli karstausta tossa eilisillalla ja mietti että josko sellainen mylly, mikä Aulimaijalla nähtiin, pitäis hankkia emännälle  :o. Nyt vaan syntymäpäivää odottelemaan !
tallennettu

Lampaita, kanoja, kissoja ja joskus vielä sikoja?
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #18 : 01.01.08, 20:27 »

Kiva kun oli minidemosta apua  muikea hymy
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 02.01.08, 11:14 »

Mää _en_ osaa. Tein ennen joulua omasta langasta miehelle lapaset ja ajatus oli huovuttaa ne pesukoneessa hänelle sopiviksi. Liikaa huopuivat kun ovat nyt kolmivuotiaamme kokoa... Ihan hukkaan meni hyvä ajatus, kyllä harmitti. surullinen Intokin vähän lopahti tästä karmeasta pettymyksestä...
tallennettu
heini
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : 02.01.08, 11:30 »

^Olen kokeillut samaa neulotuilla tossuilla. Tuli oikein ihanat vavan tossut.
Pesukone on aika rankka tumpuille. Itse olen neulonut melko reilut tumput, laittanut käsiin ja huovuttanut käsiä hieroen saippuavedessä. Mielestäni tumppujen ei tarvitse olla niin tiiviiksi huopuneet, kuin esim tossut. Omani ovat huopuneet myös lisää ajan kanssa pihatöissä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: