^mun täytyy yrittää perehtyä. On tuossa heti semmoisia kohtia mitä en ymmärrä, varmaankin jos tekisi samalla niin aukeaisi paremmin (alla oleva on kopioitu siitä ohjeesta, tuo lihavoitu on tässävaiheessa vielä aikalailla hepreaa)
Tein 50 silmukkaa ja kudoin 26 kerrosta lahjetta, päätin 10 silmukkaa ja kudoin haarakiilan 8+16+24+32, täysi kerros edestakaisin ja haarakiila toiseen suuntaan - älä kudo haarakiilassa puikon ensimmäistä silmukka, nosta se vain uudelle puikolle. Lisäsin 10 silmukkaa, kudoin 52 kerrosta toista lahjetta ja kavensin 10 silmukkaa, tein haarakiilat kuten edellä ja lisäsin 10 silmukkaa ja kudoin 26 kerrosta lahjetta ja päättelin siihen. Ompelin lahkeiden ulko- ja sisäsaumat kiinni reunasilmukoiden puolikkaista ruskealla seitsemänveljestä-sukkalangalla housujen ollessa oikeinpäin - saumasta tuli mielestäni siistimpi näin. Parit lyhytlahkeiset villikset olen saanut aikaiseksi ottobren ohjeella, niihinkin ilmestyi lahkeensuuhun reikiä, kun olin poiminut silmukat jotenkin harppaillen. Mainittakoon että mä en osaa tehdä edes lapasiin peukaloa :

. Into on kova, mutta kun ei ole kakarana koskaan opetellut neulomaan niin nyt se on melkoisen hankalaa.