23.05.12, 10:52 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisiko kivoja ideoita huovutetuista joululahjoista ?  (Luettu 2030 kertaa)
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Maya

« Vastaus #15 : 09.11.07, 23:22 »

^Aivan ihana tonttu!!  :-*
tallennettu

Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 10.11.07, 09:24 »

Pehmoja keräilevä lapseni (ei meinaa mahtua sänkyynsä kun siellä on ziljoona pehmoa) rupesi just äsken mankumaan sellaista oranssi-valkoista pehmokalaa, näki sellaisesta oikeasta kalasta kuvan National Geographicissa. Samanlainen kala kuin Disneyn Nemo.
Pitääkö yrittää ruveta huovuttamaan sellaista  kieli
tallennettu
*Shaun*
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #17 : 10.11.07, 15:42 »

Kaloja olen huovutellut sellaisen käsisaippuapullon päälle, en vaan nyt millään muista minkä merkkisellä on just sellanen sopiva kalanvartaloksi se malli .. huoh.
No kuitenkin se puteli on kiva siellä sisällä kun olen laittanut sinne pikkasen soraa sisään niin se rapiseekin (kalat ei rapise mutta ..).
Vartalo kun on siinä valmiina niin pyrstö ja evät on näpsä muotoilla lisukkeiksi.

Ja nuo tontuthan oliskin kivoja pikkujoululahjoja !
Pikkujoulujen aikaan kun sitä koristelua just harrastetaan ja voisihan nekin lahjat olla jotain oikeampaa eikä mitään krääsää.
tallennettu

*' Minkä lampaaseen jättää, sen lampaastaan löytää '*
Pinque
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 15.11.07, 23:25 »

Pakko laittaa linkki tänne: http://www.fadeeva.com/
Osa elikoista huovutettu, osa neulottu mohairista ja harjattu. Ilmeikkäitä, ihania otuksia!
tallennettu
anupentti
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 15.11.07, 23:56 »

Onpa hienoja! Tietty noi lampaat pisti erityisesti silmään. silmänisku Saas nähdä onko Pirkkahallissa käsityömessuilla jo samanlaisia ta i niitä huovutettuja koiranpentuja ihailtavana. Huomenna koko päivä aikaa nauttia siellä ja ihailla taitavien ihmisten tuotoksia.. (lomittaja hoitaa elukat ja mies lapset... )  reteä
tallennettu
satuli
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : 16.11.07, 09:31 »

Pakko laittaa linkki tänne: http://www.fadeeva.com/
Osa elikoista huovutettu, osa neulottu mohairista ja harjattu. Ilmeikkäitä, ihania otuksia!

Oih, olipa aidon näköisiä! Tässähän ihan heräsi halu alkaa itekkin koittaa huovuttamista. Pahus sentään, miljoonas projekti odottaa ilman että edelliset valmistuu... :hymy
tallennettu
*Shaun*
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #21 : 16.11.07, 09:41 »

Tosi ihania töitä nuo elikot !!  :-*
Ja työläitä ovat, niin uskon.

Tuo kettu on SMACK  :-*
Olen kettu-fani .. ne on jotenkin niin extramieluisia eläimiä.
tallennettu

*' Minkä lampaaseen jättää, sen lampaastaan löytää '*
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #22 : 16.11.07, 18:58 »

Ihana kettu  :-*
tallennettu

Tartsi
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #23 : 17.11.07, 17:58 »

Mä olen joltain messuilta ostanut huovutettuja avaimenperiä,erilaisia elukoita ym.Ne on hyviä autonavaimissa,eivät kolise ja niitä on kiva hiplata taskussa.Kerran kävi vahinko yhessä varastossa,pudotin autonavaimet lattiakaivon ritiläkannen läpi.Sain raivolla kiskottua kannen auki ja mietin,miten ne sieltä saastasta löytää.Mutta kas kummaa,se huopamollukka kellu ja avaimet löyty nopeasti.
tallennettu

Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,ensikot Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,mammanmussu Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja,  kissat Kolli ja Viiru
Wilhelmina
Mummouuhi
Poissa Poissa

Bodback-Alfred

« Vastaus #24 : 17.11.07, 18:58 »

Kaunis repolainen.
tallennettu
Hande
Karitsa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #25 : 25.11.07, 10:23 »

Olipa ihania huovutettuja eläimiä. Mä olen ihan höyrähtänyt neulahuovutukseen. Se on niin äärettömän rentouttavaa ja mukavvaa...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: