jaana vidgren
Karitsa

Poissa
|
 |
« : 07.10.07, 11:56 » |
|
hei, minÀpÀ taas, olen yrittÀnyt epÀtoivoisesti lisÀtÀ kuvia omaan galleriaan, pyysin jo viisaimmilta apua ja ei vaan onnistu..... MissÀhÀn vika? Jaana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkis
|
 |
« Vastaus #1 : 07.10.07, 12:46 » |
|
Tuskin vain johtuu sinun taidoistasi tuo kuvien lisÀÀmisen epÀonnistuminen. EipÀ tuo ole muillakaan tainnut onnistua viimeaikoina. :  Se, ettÀ kuvia ei saa lisÀttyÀ johtunee lampola.orgin levytilan kapasiteetin riittÀmÀttömyydestÀ. Muistaakseni Rasmus lupasi tehdÀ asialle jotain jahka joutaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #2 : 11.10.07, 12:34 » |
|
MÀ olen saanut galleriaan lisÀttyÀ kuvia, kun olen ensin poistanut jotain vanhoja omia kuviani. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
heini
|
 |
« Vastaus #3 : 13.10.07, 11:03 » |
|
Kokeilen lisÀtÀ viestiini kuvan, kun en ole ennen laittanut. TÀssÀ pitÀisi siis nÀkyÀ Bella, Pocahontas, PottupÀÀ ja Laiku.
***eipÀ nÀy. Miten se lisÀtÀÀn?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #4 : 15.10.07, 15:59 » |
|
^Foorumilla on teknisiÀ ongelmia kuvien lisÀÀmisessÀ.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #5 : 15.10.07, 17:36 » |
|
NÀkyvÀtkö muille mun tÀnÀÀn laittamani villakuvat tuolla keskusteluissa? Jos nÀkyvÀt, niin jotain kuviahan voi sitten ripotella tÀnne tekstien joukkoonkin (jos galleria on tÀynnÀ siis) ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
heini
|
 |
« Vastaus #6 : 15.10.07, 21:06 » |
|
Miten kuva lisÀtÀÀn tekstin joukkoon? En ole lainkaan varma,ettÀ koitin oikein. (Aulimaijan villakuvat nÀkyy mulle ainakin).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #7 : 15.10.07, 21:37 » |
|
MÀkin nÀen Aulimaijan villakuvat
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #8 : 18.10.07, 23:16 » |
|
MÀ nÀen ne villakuvat mutta en pysty itse lisÀÀmÀÀn keskusteluun kuvia ??? ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Eevi
|
 |
« Vastaus #9 : 19.10.07, 07:16 » |
|
^ Nuo Aulimaijan kuvat ovat toisella palvelimella, kuin lampolan galleria, siksi nÀkyvÀt ja laittaminen onnistuu. Olen aiemminkin tyrkyttÀnyt tÀtÀ http://photobucket.com/ Ladatkaa sinne kuvia, niin niiden esiintuominen tÀnne foorumille onnistuu  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #10 : 19.10.07, 22:25 » |
|
^nyt mÀ laitoin yhden kuvan itelleni tuonne photobuckettiin, miten mÀ saan sen nyt tÀnne nÀkymÀÀn? MÀ oon tosi surkea nÀissÀ... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #11 : 19.10.07, 22:52 » |
|
^klikkaat siitÀ kohtaa missÀ lukee URL niin se kopioituu hiireen, sitten liitÀt sen tÀnne, vedÀt siniseks ja painat tuota "lisÀÀ linkki" jutskaa   ( Tai sitten "lisÀÀ kuva" jutskaa jos haluat kuvan...sitten kun se toimii tÀllÀ foorumilla) Sori...siinÀ lukeekin nykyÀÀn "Direct link" eikÀ URL 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.10.07, 22:55 kirjoittanut pikkukana »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #13 : 20.10.07, 20:44 » |
|
Testaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #14 : 20.10.07, 20:45 » |
|
No olipas se iso... Mutta onnistui, kiitos pikkukana!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|