23.05.12, 10:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisia asumuksia Teidän lampolat ovat?  (Luettu 3813 kertaa)
Kaisa
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #30 : 16.08.09, 12:03 »

Pässit puhkuu mun mielestä lämpöä vielä uuhiakin enemmän joten minä varmaan kallistuisin sen pressukatoksen kannalle. Meidän pässykät ovat talvensa 2m korkeassa neljän neliön mökkerössä, jossa harvat seinät tuuletusaukkoineen ja oviaukko auki yötä päivää. Kuitenkin ongelmana on kosteus joka talvi.... :hymy

Ja meillä tulee vielä eristetty tuosta lampolasta, tosin pihattotyylisesti on tarkoitus pitää kulkua auki ulos (paitsi varmaan sitten ihan pienten karitsoiden aikaan). Joten voisi pässeillä olla siellä kuuma?

Noooh...Yksi pässi on varattuna ja kunhan tässä mietiskelen... silmänisku

Mulla oli pässit viime talvena hetken ladon yhteydessä olevassa tarhassa, jossa on ladon sisään pukeille rakennettu eristetty mökki...kävivät vain vilkaisemassa mökkiä ja päättivät majoittua nukkumaan muualle. Rötköttivät aina yöt ladon avoimessa välitilassa  hymy
tallennettu

www.uniikkituote.net
Suurmäen kartanon eläimet:
puput Hanna, Pinja, Pumpuli, Hermiina, Justiina, Suklaa, Jussi, Tiku
kainuunharmaat Taimi + Lowiisa, Sissi, P.Olavi, T.Tähti
suomenvuohet Aatu, Jooseppi ja kuttu Aino + kaksi pukkikiliä
Kullervo-kukko ja 6 rouvaa, 4 tipua
kissaherra Läski
mmj
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #31 : 16.08.09, 13:35 »

Tässähän tämä meidän lampola uuden karheana vuonna 2005. Hyvin on palvellut. Koko on 9mx6m. Takana näkyy talvitarhaa, johon lampailla on vapaa pääsy takana olevasta noin 0,5 m leveästä ja 1 m pressullisesta korkeasta aukosta. Aluksi se oli ihan täysin kylmälampola. Nyttemmin olemme tehneet laudasta sisäkaton. Alaosassa karsinaa menee vesivaneri, mutta yläosa seiniä on pelkällä paneelilla. Asumme Oulun kupeessa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: