|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #30 : 14.12.07, 19:01 » |
|
^toihan on Kats ihan mielettömän upee!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #31 : 14.12.07, 23:23 » |
|
Vai ei näytä miltään ... siis ihana tuo on !!! Saako kysyä mitä lankaa käytit?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kats
|
 |
« Vastaus #32 : 15.12.07, 18:09 » |
|
^ harmaa lanka on ahvenanmaanlampaasta ja musta ja valkoinen "jotain kaupan lankaa" kertoi huivin tehnyt ystäväni. Se harmaa on se joka on huovuttunut ja pitää huivin koossa, nuo musta ja valkoinen eivät ole huovuttuneet juuri lainkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #33 : 15.12.07, 22:21 » |
|
Pitäähän tätä huivijuttua pakostakin nyt kokeilla, kiitos tiedosta, kehrättyä lammasvillalankaa onkin kotona juuri sopivasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #35 : 15.12.07, 23:53 » |
|
Kiitos tästäkin vinkistä, ei auta kuin aloittaa ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mmj
|
 |
« Vastaus #36 : 16.12.07, 20:18 » |
|
Tein tuollaisen mustavalkoisen kats-tyylisen vapaalankahuovutushuivin. Siitä tuli hauska ja oli tosi helppo tehdä. Tein myös eilen Huopasesta mustavalkoiset kinttaat, mutta niiden kuviointi meni suttuiseksi. Opin, että kuvioita ei kannata huovutettavasta langasta vääntää (mutta kun oli muuten niin tylsää tikutella, niin pistin vähän kuviota mukaan). Muuten tuli ihan kelpo lapaset. Lähden kauppaan ostamaan lisää lankaa ;D Koirat on koulutettu tälle päivälle kahteen kertaan ja on sikatylsä ilta.... Ei kyllä ajatustakaan mitä teen langasta, mutta ostan ensin langat ja mietin sitten millä tuulella kädet ovat.
t mj
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #37 : 17.12.07, 13:10 » |
|
Mä oon tehnyt myös tuommosen huivin, josta mun mielestä tuli ihan käyttökampe. Kaikki langan jämät ja oma tekemät langat ja lykkäsin sinne kyllä silkkiäkin sekaan. Tossuja oon myös muutamat tehnyt ja lapaset...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tartsi
|
 |
« Vastaus #38 : 17.12.07, 21:29 » |
|
Kattos pauliina .. joskus on hyötyä siitä että valkkaa äijän jolla ei oo sisaruksia.. mää eikun hää perriii jossain vaiheessa ihan oikeen rukin..sellasen vanhanajon jolla anoppi on tienannu...öö-- 40- luvulla...
Nyt vasta hokasin mitä hauskaa juttua tääl on...mäpä katoin kans,et on vanha navetta ja vähä maata,saa harrastaa ;D No se ei ollu valintaperuste,vaan plussaa päälle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Pässit Luna ja Punssi,uuhet Sanni ,Sorja, Sintti, Säihke ja Riina, iso liuta karitsoita,vuosikkaat Tyyne, Taimi, Tiuku, Timantti, kesälampaat Ursula ja Ulpukka,Ulriikka, Alhon ja Lindellin maatiaiskanoja,viiriäinen ja kissat Kolli ja Viiru
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #39 : 17.12.07, 22:33 » |
|
Tartsi kuule. Mä oon todennut, että mä ostan ITE sen vanhan navetan, niin ei pääse se ukko eikä sen sukulaiset vitt..leen, kun mä harrastan. Meinaahan nuo jo nytkin...  Arvaa haittaako?? ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Wilhelmina
|
 |
« Vastaus #40 : 17.12.07, 22:37 » |
|
Tälläsiä tossuja tuli luonnonvärisistä hahtuvalangoista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #41 : 17.12.07, 22:40 » |
|
Kiva näköisiä tossukoita on Wilhelmina tehnyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #42 : 18.12.07, 01:00 » |
|
Voi että, ihania ovat, osaan kuvitella miten on lämpimät ja pehmoiset ja värit on huippukauniit ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Wilhelmina
|
 |
« Vastaus #43 : 21.12.07, 14:16 » |
|
Kokeilin huovuttaa huivin.  Tuli ihan mun näköinen ja meinaan sonnustautua " huiviin illalla, kun meen joulujuhliin. Huivi on huovutettu luonnonvärisistä hahtuvalangoista. Homma oli niin kivaa, että on jo shaali suunnitteilla.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kuutamofoxi
Pässi

Poissa
Sukupuoli: 
Tuiskuturkin Erityinen
|
 |
« Vastaus #44 : 21.12.07, 14:24 » |
|
^Upea 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa. Negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
|
|
|
|