12.02.12, 15:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jotain häikkää?  (Luettu 837 kertaa)
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Maya

« : 31.07.07, 17:58 »

Onko foorumilla ollut tänään jotain katkoksia vai oonko mä ainoo joka ei päässyt päivällä tänne? (yritin siis duunin koneella)
tallennettu

anupentti
Uuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 31.07.07, 18:05 »

määkään en meinannu päästä.
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 31.07.07, 18:09 »

heti aamusta palvelin ei vastannut ja sitten oli vähänaikaa toiminnassa ja sitten tuli iloitus että tili on hyllytetty.. mutta nyt näyttäis taas toimivan hymy.. mistähän johtui...
tallennettu
Pikkis
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 31.07.07, 19:45 »

Meinasin itsekin juuri aloittaa topicin aiheesta.
Olikohan lampola kaapattu vai mikä lie vikana, mutta tekstiä pukkasi, että this account has been suspended. Hyvä että toimii taas, ois voinu tulla vierotusoireita.  reteä

(Kelasin jo mielessäni viimekirjoituksiani, että mitä niin pahaa olen voinut sanoa, että bannit saisi.  :hymy ;D )
tallennettu

maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 31.07.07, 19:55 »

arvaas vaan mietinkö samaa... ;D..mutta viimoiset tuhmat jutut tai olla muniksessa
tallennettu
Rasmus
Vahtipässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

Lampolan ylläpitäjä

« Vastaus #5 : 31.07.07, 20:08 »

Ongelma johtui useammasta peräkkäisestä ongelmasta palveluntarjoajan päässä. Ensin jostain syystä palvelin lakkasi vastaamasta ja sitten tuli ongelmia laskutusautomatiikan kanssa, jonka jälkeen palvelu katkesi laskutusteknisen ongelman vuoksi. Tilanne onneksi  korjaantui kuitenkin n. klo 17 aikoihin. hymy
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 31.07.07, 21:16 »

Kerroppa rasmus vielä vastaisen varalle.. siis missä toi palveluntarjooja on ja onko tää jotenkin maksullinen sivusto, ja kukas sponssaa, jos on vai miksi niillä on jotain "tilejä".. olis kivat tietää.. vastaisen varalle.. eihän täällä häiriköi ees mainokset.. vai oliko toi tili vaan sellainen tekninen juttu, jota tietotekniikassa nimitetään tiliksi..
tallennettu
kuutamofoxi
Pässi
Poissa Poissa

Tuiskuturkin Erityinen

« Vastaus #7 : 31.07.07, 21:35 »

Johtui ongelmat mistä tahansa, niin paniikki meinasi iskeä: "Mun pässitiedot on Lampolassa ja se ei toimi!!!!!"   :o  silmänisku  muikea hymy Onneksi nyt saa taas nukuttua yönsä rauhassa.
tallennettu

Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa. Negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #8 : 31.07.07, 21:47 »

, ois voinu tulla vierotusoireita.  reteä

Miten niin ois voinu....mulla oli jo aika paniikki.  Heti kun tulin töistä kotiin sanoin isännälle että lampolan foorumille ei pääse...jotenki oli sellanen vahingonilon pilkahdus isännän silmässä....sanoi että sä varmaan ottaisit autiolle saarellekkin tietokoneen mukaan.... en mä vaan tajuu mistä se puhuu  :hymy  :hymy  ;D
tallennettu

Pikkis
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : 31.07.07, 23:06 »

, ois voinu tulla vierotusoireita.  reteä

Heti kun tulin töistä kotiin sanoin isännälle että lampolan foorumille ei pääse...jotenki oli sellanen vahingonilon pilkahdus isännän silmässä...

Samoin!  muikea hymy paitsi etten ollut töissä.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: