|
lilja-hillevi
|
 |
« Vastaus #90 : 04.02.08, 17:30 » |
|
Voi miten olivat nättejä nuo kikkuravillatyöt! Hauska idea! Sain urakoitua hartiahuivini valmiiksi, harmi ettei kuvassa tule esiin se vielä pesemättömän villan tuoksu ;D. Lanka tuli rukin kautta omilta lampailta. http://www.flickr.com/photos/7793654@N08/2241103137/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kaisa
|
 |
« Vastaus #91 : 04.02.08, 17:37 » |
|
Varmasti on lämmin huivi  . Mun pitäisi väsätä joku hartiahuivi myös, kunhan ehtii...kun noita olkapäitä tuppaa pakottamaan ilkeästi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
www.uniikkituote.netSuurmäen kartanon eläimet: puput Hanna, Pinja, Pumpuli, Hermiina, Justiina, Suklaa, Jussi, Tiku kainuunharmaat Taimi + Lowiisa, Sissi, P.Olavi, T.Tähti suomenvuohet Aatu, Jooseppi ja kuttu Aino + kaksi pukkikiliä Kullervo-kukko ja 6 rouvaa, 4 tipua kissaherra Läski
|
|
|
|
AaHoo
|
 |
« Vastaus #92 : 06.02.08, 13:31 » |
|
Tämä nyt ei liity varsinaisesti lammaskäsitöihin, mutta mä sain takaisin kotiin kauan kadoksissa olleen saumurini ja innostuin ompelemaan. Voi vitsi miten helppoa se olikaan, hurautin alkajaisiksi tytölle verkkarit ja aloin suunnittelemaan että mitä kaikkea voisikaan tehdä vanhoista vaatteista, uusiokäyttöä nääs. Mulla on iso kasa vanhoja farkkuja odottamassa...jotain, jos vaikka tekisi farkkutilkkuhameen, tai hienon kauppakassin missä on taskut ulkopuolella tai... Ehkä sitä voisi tehdä jostain vanhasta puserosta vaikka sellaisen karitsatakin siltä varalta että tulee pieniä palelevaisia lammaslapsosia, niin saan tämän jutun edes jollain lailla liittymään lampaisiin... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #93 : 06.02.08, 13:34 » |
|
Mulla on myös ompelu alkanu jotenkin polttelemaan. Eilen viimeksi taisin sanoa, että tekisi mieli uutta ompelukonetta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #94 : 06.02.08, 15:40 » |
|
Mää en kestä lukea teidän käsityöjuttuja.. kun olis sitä aikaa... miten sitä ennen ehti.. oonkohan tullut vanhaksi : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sini
Karitsa

Poissa
|
 |
« Vastaus #95 : 06.02.08, 22:52 » |
|
Jos Auli-Maija tahtoo oikein kovasti uuden koneen, niin minä voisin omastani luopua! Ei tahdo tuolla kotikoneella olla käyttöä, kun päivät pitkät on teollisuuskone käytössä! Vielä kun löytäis hiukan enemmän aikaa, niin alkaisin opiskella tuota neulekonetta, jonka naapurin täti lahjoitti kättöhöni!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #96 : 06.02.08, 22:55 » |
|
Minkäslainen vempele sinillä mahtaa olla joutavana :  ja missäpäin kone asuu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sini
Karitsa

Poissa
|
 |
« Vastaus #97 : 07.02.08, 18:35 » |
|
Kone asuu työhuoneen pöydällä pölyttymäs...Ylistarossa=) Husqvarna viking freesia on merkki. Oon ostanu jotain 4-5 vuotta sitte ja ommeltu ei oo varmaan 50metriä enempää. Se on tuollaanen elektroninen systeemi. Kovasti kaipaas uuteen kotiin=)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #99 : 08.02.08, 01:13 » |
|
Vau! Pikkukana on oppinut neulomaan nurjaakin! ;D 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #100 : 08.02.08, 01:43 » |
|
Vau! Pikkukana on oppinut neulomaan nurjaakin! ;D  ;D ;D ;D vähänks mä oon hyvä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #101 : 08.02.08, 01:51 » |
|
Hih! Siitä tulee varmasti hieno viltti. Ihanasti vaihtuu nuo sävyt tuossa.
Mulla on oma poncho kesken, yhden oon tehnyt huovuttamalla, ei ihan onnistunut. sitte mulla on yks hartiahuivin virkkaus tuolla kaapissa oottamassa inspistä. Nyt teen työkaverille hahtuvasta tossuja, sillä kun aika palelee jalkoja. Just valmiiksi sain ittelleni pipon ja lapaset. Tai ne on pesukonetta vailla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkukana
|
 |
« Vastaus #102 : 08.02.08, 02:15 » |
|
^Hitsit, mä haluaisin oppia tekemään lapasia ja villasukkia 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Niitty
|
 |
« Vastaus #104 : 08.02.08, 13:52 » |
|
Haarukkapitsiä pukkaa taas tulemaan... kaivelin komerosta isomummon lankavyyhdin. Ihan hyvää lankaa, ei oo edes koit tai hiiret syöny poikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|